Preses relīze

dalīties

DACIA SPRING: OPTIMIZĒTA BRAUKŠANAS PIEREDZE PAR PIEEJAMU CENU

•Dacia turpina uzlabot Spring, lai vēl labāk nodrošinātu klientu vajadzības.

•Spring ir atjaunināta platforma un divi jauni dzinēji: 70 ZS un 100 ZS, kas aizstāj elektrisko 45 ZS un elektrisko 65 ZS dzinēju, sniedzot lielāku braukšanas prieku un daudzpusību.

•Būtisks un efektīvs, Spring joprojām ir vislētākais elektromobilis tirgū ar samazinātām lietošanas izmaksām un patēriņu tikai 12,4 kW/100 km* apmērā!


Dacia pilda visus solījumus, ko deva par savu pirmo pilnībā elektrisko modeli Spring.


Solījums padarīt nulles izmešu* mobilitāti pieejamāku. Kopš nonākšanas tirgū 2021. gadā, Eiropā ir pārdoti vairāk nekā 179 000 tūkstoši Spring vienību (līdz 2025. gada jūnijam). 2025. gadā pavasaris rādīja labus rezultātus, ko nodrošināja vairāk nekā 17 000 pārdoto transportlīdzekļu, kas garantēja otro vietu Eiropas mazumtirdzniecībā pārdoto elektrisko transportlīdzekļu tirgū (A, B, B-SUV segmenti). Šie rezultāti atspoguļo šī modeļa panākumus, kas joprojām ir vislētākā automašīnā pilnībā elektrisko automašīnu tirgū, kas atbilst īstām klientu vajadzībām.


Solījums padarīt šo pilnībā elektrisko modeli vēl pievilcīgāku ar būtiskiem uzlabojumiem katru gadu: jaunā Dacia identitāte 2022. gadā, jauna efektīvāka 65 ZS spēka piedziņa 2023. gadā un būtiska modernizācija 2024. gadā, tostarp pilnībā atjaunināts dizains un digitāla pieredze.


Šodien atkal tika izpildīts kārtējais solījums: Spring sper nozīmīgu soli uz priekšu ar uzlabotu braukšanas pieredzi, lielāku prieku, lielāku drošības sajūtu un lielāku daudzpusību ikdienā.



ATJAUNINĀTA PLATFORMA JAUNAI BRAUKŠANAS PIEREDZEI


Pilnvērtīgi daudzpusīgā un kompaktā automašīna Spring jau 2024. gadā ieguva vairākus uzlabojumus, lai optimizētu tās veiktspēju uz ceļa, tostarp: elektriski regulējami stūres pastiprinātāja iestatījumi, kas uzlabo precizitāti un atgriezenisko saiti, jauni 15 collu diski un jauns stūres rats, kas nodrošina ērtāku braukšanu.


Šodien Spring šo procesu virza jaunā līmenī ar strukturālām izmaiņām, kas sniedz pilnībā atjaunotu un uzlabotu braukšanas pieredzi.


•Platformas pastiprinātajā centrālajā daļā ir jauns akumulators (sk. zemāk). Šīs izmaiņas padara konstrukciju stingrāku un optimizē svara sadalījumu starp priekšpusi un aizmuguri, lai uzlabotu automašīnas kopējo līdzsvaru.


•Bremzēšana ir drošāka, pateicoties jaudīgākai palīgsistēmai. Spring vadāmību uzlabo arī 15 collu diski, kas ir standarta aprīkojuma daļa, sākot no Expression apdares līmeņa.


•Srping pirmo reizi tiek uzstādīts pretapgāšanās stienis, kas ir standarta aprīkojuma daļa visās versijās. Ar šo risinājumu tiek uzlabota automašīnas stabilitāte līkumos, un to papildina jauni amortizatoru un balstiekārtas atsperu iestatījumi.


Papildus tam Spring ir veikti arī aerodinamikas uzlabojumi:


•Priekšpusē, sānos un aizmugurē uzstādīti aizsargi, kas paredzēti aerodinamiskās turbulences samazināšanai zem automašīnas.


•Jauns spoileris ierobežo turbulenci ap bagāžas nodalījuma durvīm aizmugurē.

Tas ir ļoti jūtams ieguvums Spring distancei, ko automašīna var mērot pēc uzlādes, būtiski uzlabojot SCx: 0,660 salīdzinājumā ar 0,745 ar 14" riteņiem un 0,665 salīdzinājumā ar 0,743 ar 15" riteņiem.



JAUNS SPĒKA PIEDZIŅU KLĀSTS VĒL PATĪKAMĀKAI BRAUKŠANAI BEZ UZTRAUKUMA


Divi jauni dzinēji, 70 ZS/52 kW un 100 ZS/75 kW, aizstāj iepriekšējos 45 ZS/33 kW un 65 ZS/48 kW dzinējus. Šie dzinēji nodrošina lielāku jaudu un griezes momentu ātrumā no 80 līdz 120 km/h (līdz pat +20 % pieaugums). Tas nozīmē, ka Spring var viegli pārvietoties ārpus pilsētām un dabiski iekļauties ceļu un šoseju satiksmē, nodrošinot ērtāku braukšanas pieredzi.


Jaunās spēka piedziņas darbojas ar jaunu 24,3 kWh akumulatoru, kurā pirmo reizi Renault grupa izmantoja litija dzelzs fosfāta (LFP) tehnoloģiju, kas nodrošina optimizētu termisko drošību, ilgmūžību un zemākas izmaksas.


Atbilstoši Dacia filozofijai Spring joprojām ir vieglākais četrvietīgais elektromobilis tirgū, kas sver aptuveni vienu tonnu, pat ar daudzajām uzlabotajām funkcijām. Automašīnas mazais svars palīdz nodrošināt braukšanas attālumu, kas atbilst klientu faktiskajiem attālumiem. Klienti 4 braucienos dienā nobrauc aptuveni 34 km ar vidējo ātrumu 34 km/h. Tas nozīmē, ka ar 225 km braukšanas attālumu (WLTP kombinētais cikls versijām ar 15 collu riteņiem) Spring var vienkārši nobraukt pilnu darba nedēļu ar vienu uzlādes reizi.


Uzlāde ir optimizēta, izmantojot jaunu 40 kW līdzstrāvas lādētāju, kas ir iebūvēts transportlīdzeklī, salīdzinot ar iepriekš izmantoto 30 kW lādētāju. Tas ir pieejams kā papildaprīkojums atkarībā no valsts un augstākajā apdares līmenī, kā arī šis lādētājs uzlādē akumulatoru no 20 % līdz 80 % tikai 29 minūtēs. 7 kW maiņstrāvas lādētājs joprojām ir visu Spring modeļu standarta aprīkojumā, kas kopā ar jauno akumulatoru nodrošina ātrāku uzlādi no 20 % līdz 100 %: 3 stundas un 20 minūtes, nevis 4 stundas ar 7kW sienas lādētāju un 10 stundas un 11 minūtes ar standarta mājsaimniecības kontaktligzdu.


Jaunā 70 ZS spēka piedziņa ir pieejama standarta un Expression apdares līmeņos, savukārt jaunā 100 ZS spēka piedziņa ir pieejama Extreme komplektācijā.


DACIA SPRING JOPROJĀM IR...


•Eco-Smart


Pieejamākais elektromobilis tirgū, kura sākumcena ir 16 900 eiro, bet visa klāsta cena joprojām nepārsniedz 20 000 eiro.


•Izturīgs un gatavs piedzīvojumiem


Spring modeļi ir vienmēr aprīkoti ar masīvām plastmasas detaļām un, Extreme apdarē, gumijas paklājiņiem un durvju sliekšņiem, kas nodrošina papildu izturību. Tas joprojām ir praktisks ikdienas lietošanai ar labāko bagāžas nodalījuma tilpumu savā klasē: 308 litri, kas var sasniegt pat 1004 litrus, ja aizmugurējie sēdekļi ir nolocīti. Tas ir ievērojami ietilpīgāks nekā citas A segmenta automašīnas un atbilst B segmenta modeļu ietilpībai. Spring salonā ir arī daudz glabāšanas vietu: cimdu nodalījums, centrālā konsole, durvju atvilktnes, kas nodrošina kopējo papildu tilpumu vairāk nekā 32 litru apmērā, kas ir jauns etalons šajā automašīnu kategorijā.

Šis modelis piedāvā arī strāvas padeves (Power to Object, V2L, transportlīdzekļu uzlādes) opciju, kas ļauj lietotājiem pieslēgt un darbināt ārējās elektriskās ierīces.


•Viss svarīgākais foršā veidā


Digitālā pieredze ar YouClip piederumu stiprinājumiem. Visi Spring modeļi tiek piegādāti ar pielāgojamu 7 collu digitālo instrumentu paneli standarta komplektācijā.


Media Control funkcija ir iekļauta Essential un Expression komplektācijās. Šī multivides sistēma ar vadīklām uz stūres rata un digitālā instrumentu paneļa attēlo multivides informāciju un tālruņa zvanus. Kad autovadītājs ir savienots ar bezmaksas Dacia Media Control lietotni, viņš var pārvaldīt radio un multivides funkcijas un piekļūt papildu funkcijām viedtālruņa ekrānā.


Media Display sistēma, kas piedāvā 10,1 collu centrālo skārienekrānu un bezvadu savienojamību ar Apple CarPlayTM un Android AutoTM, ir standarta aprīkojumā Extreme komplektācijā un ir pieejama pēc izvēles Expression komplektācijā. Spring Extreme komplektācijā ir pieejama arī Media Nav Live** opcija, kas astoņus gadus nodrošina navigāciju ar reāllaika satiksmes apstākļiem un pastāvīgi atjauninātām Eiropas kartēm.


Spring ļauj ērti izmantot YouClip piederumus. Šī atjautīgā un vienkārši izmantojamā sistēma, ko izstrādājuši Dacia inženieri, ļauj salona galvenajos punktos droši un ērti piestiprināt dažādus specializētus piederumus. Spring standarta komplektācijā ir trīs YouClip stiprinājuma punkti (viens uz instrumentu paneļa, divi uz centrālās konsoles). Šajos punktos var uzstādīt maisiņus, mobilā tālruņa turētāju ar indukcijas lādētāju vai bez tā vai "trīs vienā" ierīci, kas apvieno krūzes turētāju, somas āķi un portatīvo lukturīti. Visi YouClip piederumi ir pieejami Dacia tirdzniecības tīklā.



*Nulles CO2 izplūdes gāzu emisijas uz ceļa, izņemot nolietojumam pakļautās detaļas, saskaņā ar WLTP sertifikācijas ciklu.

**Ar City Pack, kas ietver arī priekšējos stāvvietas sensorus.


Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes