Preses relīze

dalīties

RENAULT GRUPAS ZĪMOLI SAGLABĀ STABILITĀTI IZAICINĀJUMU PRIEKŠĀ

•2025. gada pirmajā pusgadā Renault grupas kopējais pārdošanas apjoms pieauga (+1,3% salīdzinājumā ar 2024. gadu), sasniedzot 1 169 773 pārdotus transportlīdzekļus.

•Starptautiskā līmenī , Renault zīmola piedzīvoja izaugsmi par 16,3 %, pateicoties pirmajiem Starptautiskā spēles plāna modeļiem, kas guva komerciālus panākumus.

•Eiropā , vieglo automašīnu (PC) tirgū, kas kopumā saruka par 1,0 %, grupas daļa pieauga par 5,4 %, sasniedzot 708 106 reģistrētus transportlīdzekļus. Sandero un Clio ir divi visvairāk pārdotie transportlīdzekļi.


oRenault: 394 278 vieglās automašīnas. (+8,4 %). Renault popularitāte pieaug, ieņemot 2. vietu Eiropā (PC+LCV). Clio ir vispārdotākais transportlīdzeklis (PC+LCV) Eiropā visos pārdošanas kanālos.

oDacia: 308 957 vieglās automašīnas. (+1,1 %). Dacia saglabā savas pozīcijas uz Eiropas goda pjedestāla mazumtirdzniecības pārdošanas apjoma ziņā. Sandero negatīvi ietekmēja tirgus kritums, taču tas joprojām ir kopš 2017. gada visvairāk pārdotais transportlīdzeklis mazumtirdzniecībā.

oAlpine: 4871 vieglā automašīna (+89,8 %). A290 palielina pārdošanas apjomus gada pirmajā pusē. Alpine ar savu A110 klāstu joprojām ir divvietīgo sporta kupeju tirgus līderis Eiropā.

•Vieglo kravas mašīnu (LCV) tirgū Eiropā, kas saruka par 13%, 2025. gada pirmajā pusgadā Renault pārdošanas apjomi samazinājās par 29 %, gaidot Master klāsta pilno dažādību. Zīmols joprojām saglabā otro pozīciju Eiropā.

•Renault grupa turpina īstenot savu tirdzniecības politiku, priekšroku dodot vērtības radīšanai, nevis apjomiem:

oKoncentrēšanās uz ienesīgāko kanālu - mazumtirdzniecības klientiem, kas veido vairāk nekā 56 % no pārdošanas apjoma3. Šajā Eiropas tirdzniecības kanālā, kas pēdējos mēnešos piedzīvo arvien lielāku komerciālo spiedienu, Renault Group sortimenta rādītāji joprojām ir par vairāk nekā 15 punktiem augstāki nekā vidējais tirgus rādītājs, un 4 grupas transportlīdzekļi ir starp 10 visvairāk pārdotajiem tirgū.

oStingra pieeja pēcpārdošanas vērtībai4, kas ir par 4 līdz 13 punktiem augstāka nekā konkurentiem Eiropā.

oStabils iepriekšpasūtījumu apjoms Eiropā, kas 2025. gada jūnija beigās veidoja aptuveni divu mēnešu prognozēto pārdošanas apjomu.

•Renault Group paļaujas uz pilnīgu piedāvājumu, lai nodrošinātu ar enerģētisko pāreju saistīto tirgus pieprasījumu. Grupas elektrificēto transportlīdzekļu5 īpatsvars ir pieaudzis par vairāk nekā 15 punktiem, 2025. gada pirmajā pusgadā sasniedzot gandrīz 44 % no pārdošanas apjoma (tostarp 12,3 % elektrisko transportlīdzekļu):

o59 % no Renault pārdotajiem transportlīdzekļiem ir elektrificēti. Gandrīz katrs otrais zīmola pārdotais transportlīdzeklis ir hibrīda (HEV) (+36,2 % salīdzinājumā ar 2024. gada 1. pusgadu). Renault ir otrais zīmols hibrīddzinēju (HEV) tirgū Eiropā. 100 % elektriskie transportlīdzekļi veido vairāk nekā 16 % no pārdošanas apjoma (+57 % salīdzinājumā ar 2024. gada 1. pusgadu), un to īpaši veicina Renault 5 E-Tech, kas ir līderis Eiropā B segmenta elektrisko transportlīdzekļu grupā.

oNo Dacia pārdošanas apjoma 23,5 % veido elektrificētie transportlīdzekļi. Hibrīdauto īpatsvars pieauga līdz 17,2 %, kas ir par 11,8 punktiem vairāk nekā 2024. gada 1. pusgadā, pateicoties Duster panākumiem.

oPateicoties 2024. gada beigās izlaistajam modelim A290, elektromobiļi veido 76,0 % no Alpine zīmola pārdošanas apjoma.

•2025. gadā grupa laidīs klajā 7 transportlīdzekļus (tostarp elektrisko Renault 4 E-Tech, Dacia Bigster un Alpine A390 Eiropā, kā arī Boreal starptautiskajā tirgā) un 2 modernizētos transportlīdzekļus (Renault Austral un Renault Espace). Papildus tam Renault zīmols piedāvās Grand Koleos un Kardian modeļus jaunās valstīs.

Boulogne-Billancourt, Francija, 2025. gada 23. jūlijs

Renault zīmols

Salīdzinot ar 2024. gada pirmo pusgadu, Renault zīmola pārdošanas apjomi pasaulē pieauga par +2,7 %, sasniedzot 808 413 visā pasaulē pārdotas automašīnas.


Ārpus Eiropas zīmola apjomi pieauga par 16,3 % salīdzinot ar 2024. gada pirmo pusgadu, tirgū, kas pieauga par +4,7 %, ko veicināja komerciālie panākumi, kas tika īstenoti saskaņā ar Renault starptautisko spēles plānu līdz 2027. gadam. Renault ir pasaulē vadošais Francijas transportlīdzekļu zīmols, un 36 % no tā pārdošanas apjoma šobrīd tiek realizēti ārpus Eiropas.

•Latīņamerikā: pārdošanas apjomi pieauga par 24 %, īpaši pateicoties Kardian. Brazīlijā pārdošanas apjomi pieauga par 8,8 %, bet Argentīnā par 96,7 %. Renault ieņem 1. vietu Kolumbijā ar 14,6 % tirgus daļu.

•Marokā pārdošanas apjomi palielinājās par 48 %, pateicoties Kardian tirdzniecības uzsākšanai.

•Dienvidkorejā pārdošanas apjomi pieaug par 150 %, pateicoties Grand Koleos. Koleos nupat tika laists tirgū arī Meksikā, turpināt paplašināt tā tirdzniecību visā pasaulē.


Eiropā Renault zīmols ieņem otro vietu ar 6,7 % tirgus daļu. Clio ir vispārdotākais transportlīdzeklis Eiropā visos tirdzniecības kanālos.

Vieglo automašīnu tirgū, kas saruka par 1,0 % salīdzinājumā ar 2024. gada 1. pusgadu, Renault pārdošanas apjomi pieauga par 8,4 % un sasniedza visstraujāko pārdošanas apjoma pieaugumu starp TOP 15 zīmolu vidū.

Komerctransporta segmentā Renault pārdošanas apjomi samazinājās par 29 % tādu iemeslu dēļ kā kopējais tirgus kritums (-13 %), Renault Express tirdzniecības beigas Eiropā (šos pārdošanas apjomus vēl pilnībā nav kompensējis Renault Kangoo), kā arī vēl nepilnīgi dažādotā jaunā Renault Master klāsta dēļ. Neskatoties uz to, Renault joprojām saglabā otro vietu Eiropas vieglo kravas mašīnu tirgū.

Renault turpina savu elektrifikācijas stratēģiju ar divu dzinēju piedāvājumu. Elektrisko transportlīdzekļu pārdošanas apjoms Eiropas tirgū pieauga par 57 %, tirgum kopumā pieaugot par 24,9 %. Šie rezultāti tika sasniegti pateicoties Renault 5 E-Tech electric, kas ir vislabāk pārdotais B segmenta elektriskais transportlīdzeklis Eiropā, sasniedzot gandrīz 49 000 pārdoto vienību kopš šī modeļa tirdzniecības sākuma. Renault ir vadošais elektromobiļu zīmols Francijā.

Savukārt Renault hibrīdauto klāsts saglabā otro vietu Eiropas hibrīdauto (HEV) tirgū. Zīmola izaugsme pārsniedza 36 %. Pilnībā hibrīda E-Tech tehnoloģija šobrīd veido vairāk nekā 41 % no Renault vieglo automašīnu pārdošanas apjoma, un zīmols tuvojas simboliskajam atskaites punktam, kas ir viens miljons pārdotu pilnībā hibrīdo E-Tech modeļu.

C un augstākos segmentos, kas 2025. gada pirmajā pusgadā veido 40,1 % no pārdošanas klāsta (+0,4 punkti), un jo īpaši C-SUV un D-SUV segmentos, Renault zīmols piedzīvoja strauju pieaugumu (+52 % salīdzinot ar 2024. gada pirmo pusgadu), ko īpaši veicināja Austral, Espace un Rafale.


Gada otrajā pusē Renault turpinās būvēt sasniegumus uz stabilajiem pamatiem, ieviešot jaunus modeļus. Eiropā zīmols turpinās savu elektrisko ofensīvu ar Renault 5 E-Tech versiju par 25 000 eiro un Renault 4 E-Tech komerciālo debiju. Hibrīddzinēju jomā Renault pavasarī laida klajā atjauninātās Austral un Espace versijas un šovasar ieviesa divus jaunās paaudzes hibrīddzinējus, to skaitā arī jauno 160 E-Tech hibrīddzinēju, ar kuru ir aprīkoti jaunie Captur un Symbioz modeļi. Starptautiskā līmenī zīmols gūs panākumus ar 10. jūlijā prezentēto Boreal, kura tirdzniecību vairāk nekā 70 valstīs tiks uzsākta 2025. gada beigās Brazīlijā. Vienlaikus jaunie Koleos un Kardian modeļi turpinās iekarot jaunus tirgus.

Dacia zīmols

2025. gada pirmajā pusgadā zīmola globālie pārdošanas apjomi (356 084 vienības) nedaudz samazinājās salīdzinot ar 2024. gada pirmo pusgadu (-0,7 %), jo Duster Turcijā tagad tiek pārdots zem Renault zīmola. Tomēr Dacia tirgus daļa PC+LCV segmentos joprojām ir 4,1 %.

•2025. gada pirmajā pusgadā visā pasaulē tika pārdoti 151 948 zīmola transportlīdzekļi, un Dacia Sandero joprojām ir vislabāk pārdotais modelis Eiropā (PC) visos klientu kanālos. Kopš 2017. gada Sandero ir vispārdotākais transportlīdzeklis mazumtirdzniecības klientiem Eiropā.

•Dacia Duster ar 108 510 pārdotajām vienībām visā pasaulē joprojām ir mazumtirdzniecībā visvairāk pārdotākais apvidus auto Eiropā. Kopš Duster 3. paaudzes modeļa nonākšanas tirgū pirms gada jau ir reģistrēti gandrīz 200 000 pasūtījumu.

•2025. gada pirmajā pusgadā tika pārdoti 19 452 Dacia Spring transportlīdzekļi, kas ir par 62,5 % vairāk nekā 2024. gada pirmajā pusgadā. Kopumā vairāk nekā 180 000 klientu ir kļuvuši par Spring īpašniekiem kopš tā nonākšanas tirgū, un tas joprojām ir vispieejamākais 100 % elektriskais transportlīdzeklis tirgū.

•Visā pasaulē tika pārdots 42 381 Dacia Jogger vienība, kas ir mazāk nekā 2024. gada pirmajā pusgadā, un arī C segmentā, kas neietver apvidus auto, šis rādītājs samazinājās.

•Dacia Bigster, ko var pasūtīt kopš 2025. gada janvāra, uzrāda ievērojamus rezultātus kopš nonākšanas tirgū, sasniedzot 17 329 reģistrētas vienības. Šim modelim 69 % no pārdošanas apjoma veido hibrīdā 155 dzinēja versija, bet 88 % pilnās komplektācijas modeļi (Extreme un Journey). Papildus tam Bigster lieliski piesaista klientus, jo 80 % no pircējiem Francijā pārnāk no konkurentiem.


Eiropā, vieglo automašīnu tirgū, Dacia pārdošanas apjomi pieauga par 1,1 %, ar 308 957 reģistrētajiem transportlīdzekļiem un 4,5 % tirgus daļu (pieaugums par 0,1 procentpunktu). Zīmols saglabā 9. vietu vieglo automašīnu tirgū un 10. vietu vieglo automašīnu un komerctransporta tirgū.

Turklāt Dacia nostiprina savas pozīcijas Eiropas mazumtirdzniecības segmentā, pateicoties 5 modeļiem un labākajiem tirgus iekarošanas un lojalitātes rādītājiem.

Zīmols turpina elektrifikāciju, un 2025. gada pirmajā pusgadā 23,5 % reģistrēto automobiļu bija ar elektrificētiem dzinējiem, kas ir par 14,4 procentpunktiem vairāk nekā 2024. gada pirmajā pusgadā. Hibrīdautomobiļu īpatsvars pārdošanas apjomā ir 17,2 %, kas ir par 11,8 procentpunktiem vairāk, jo īpaši pateicoties veiksmīgajam Duster hibrīda modelim. Pavasara pārdošanas apjomi pieauga, palielinot elektrisko automobiļu īpatsvaru līdz 6,2 % no Dacia kopējā pārdošanas apjoma (+2,6 procentpunkti salīdzinot ar 2024. gada 1. pusgadu).


Alpine zīmols

2025. gada pirmajā pusgadā Alpine turpina izaugsmi ar 5015 reģistrētajām automašīnām, kas ir par 85 % vairāk nekā 2024. gada pirmajā pusgadā.

A290 palielina zīmola pārdošanas apjomus ar 3699 reģistrētiem modeļiem visā pasaulē. Pirmais Alpine pilsētas automobilis, kas tika atzīts par 2025. gada automobili, Francijā reģistrēts 2327 reizes.

Divvietīgo sporta kupeju tirgū Alpine apliecina savu līderpozīciju Eiropā ar 1181 modeļa A110 reģistrāciju (46 % tirgus daļa).

2025. gadā zīmolam būs gandrīz 200 Alpine veikalu, un šovasar tiks atvērts jauns veikals Īrijā.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes