Preses relīze
Izcilam automobilim ir vajadzīgs izcils tirgvedības plāns. No 22. aprīļa klienti, kas vēlas droši pasūtīt kādu no 1980 numurētajiem Renault 5 Turbo 3E eksemplāriem, var aizpildīt veidlapu Renault vietnes speciālajā lapā savā valstī. Tad tiks atlasīts pārstāvis, kas ar viņiem sazināsies, lai vienotos par tikšanos salonā. Tur viņi parakstīs rezervēšanas veidlapu un veiks maksājumu 50 000 € apmērā. Pēc tam viņiem būs priekšroka, kad Renault 5 Turbo 3E nonāks pārdošanā. Ja klienti vēlas, viņi par papildu maksu var izvēlēties sava nākamā automobiļa numuru.
Saskaņā ar avansa finansējuma principu visi pārstāvji, kas rezervēs automobiļus, galveno sadarbības partneru statusā ieguldīs līdzekļus priekšfinansēšanā tāpat kā klienti. Šis kolektīvais ieguldījums palīdzēs finansēt Renault 5 Turbo 3E izstrādi.
Vienreizīga auto izveide
Nākamais posms iestāsies 2026. gada sākumā, kad atlasītie pārstāvji sazināsies ar klientiem, lai precizētu personalizācijas izvēles. Tad viņi būs pirmie rindā, lai pasūtītu Renault 5 Turbo 3E, kad tas nonāks pārdošanā. Līdztekus Renault 5 Turbo un Turbo 2 vēsturiskajām krāsām, piemēram, sērijveida modeļu „Rouge Grenade” vai 1982. gadā Korsikas rallijā uzvarējušā Renault 5 Turbo melndzeltenbaltajam sacīkšu noformējumam, klienti varēs izvēlēties arī no jauna „džentlmeņa pie stūres” variantu klāsta. Viņiem būs iespēja tikties ar Renault projektētājiem, lai izveidotu individuālu ārējo un iekšējo apdari, izvēloties krāsas un materiālus plašam detaļu klāstam: sēdekļiem, durvju paneļiem, informācijas panelim utt. Tas ļaus izveidot patiešām vienreizīgu automobili.
Visbeidzot, 2027. gada pirmajā pusē klienti varēs pabeigt konfigurēšanu un pie pārstāvja pasūtīt savu automobili. Par rezervēšanu samaksātā summa tiks atskaitīta no kopējās maksājamās summas atbilstoši izvēlētajai konfigurācijai. Pirmie konfigurētie un pasūtītie spēkrati tiks piegādāti 2027. gadā (atkarīgs no tipa apstiprinājuma saņemšanas).
540 ZS riteņos iebūvēti motori
Renault 5 Turbo 3E, kas ir uzbūvēts uz īpaši projektētas alumīnija platformas, kura atbilst tā ekspluatācijas raksturlielumiem un ambīcijām, ir iespaidīgu izmēru automobilis: 4,08 m garš, 2,03 m plats un 1,38 m augsts. Tas apvieno superauto platumu ar pilsētas automobiļa garumu un iespaidīgu veiktspējas līmeni, tāpēc to var uzskatīt par jaunas automobiļu klases — minisuperauto — aizsācēju.
Renault 5 Turbo 3E ir uzstādīti divi inovatīvi pakaļējos riteņos iebūvēti motori, kas to padara par pakaļējās piedziņas automobili. Tas nodrošina 540 ZS līdzvērtīgu jaudu un lepojas ar milzīgu 4800 Nm griezes momentu, kas tiek sasniegts pat ātrāk nekā ar parastu elektromotoru. Tā kā automobilim ir oglekļa šķiedras virsbūve, tā masa nepārsniedz 1450 kilogramus un paātrinājums no 0 līdz 100 km/h tiek veikts nepilnās 3,5 sekundēs. Ar 70 kWh akumulatoru un iebūvētu līdzstrāvas uzlādētāju, kas ar 800 voltu arhitektūru nodrošina līdz pat 350 kW uzlādes jaudu, automobilis no 15 līdz 80 % uzlādējas nieka 15 minūtēs. Standarta nobraucamais attālums saskaņā ar WLTP pārsniegs 400 km.
Renault grupas zīmolu un struktūrvienību uzkrātā pieredze un zināšanas
Balstoties uz Renault grupas plašo kompetenci, Renault 5 Turbo 3E ir zīmola līdz šim visjaudīgākais ceļu satiksmei paredzētais auto ar augstākās klases ekspluatācijas īpašībām. To ir izstrādājuši Alpine konstruktori, un tas tiks montēts Žana Redelē rūpnīcā Alpine Djepā. Uzņēmums Ampere ir devis lietpratīgu ieguldījumu programmatūras un elektroniskās arhitektūras izstrādē.
Tiekamies Gudvudā
Pēc rezervēšanas posma Renault 5 Turbo 3E būs apskatāms nesen atvērtajos RNLT veikalos Parīzē, Briselē, Roterdamā, Berlīnē, Milānā, Madridē, Londonā un Rijādā, kur potenciālie pircēji un plašāka sabiedrība varēs to aplūkot tuvāk. Pēc tam tas no 2025. gada 10. līdz 13. jūlijam tiks demonstrēts Gudvudas ātruma svētkos.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.