Preses relīze
„Dacia“filozofija vienmēr ir balstījusies uz mērķi radīt automašīnas, kas piedāvālielisku vērtību un komfortu par pieejamu cenu. Šim nolūkam ražotājs izmantodažādus netradicionālus risinājumus, kas laika gaitā ir ieguvuši autovadītājuatzinību. Viens no tiem ir unikālā piederumu stiprināšanas sistēma „YouClip“,kas izstrādāta, lai apmierinātu būtiskākās vadītāju vajadzības automašīnassalonā. Lai vēl labāk izprastu, kas autovadītājiem ir visvairāk nepieciešams,„Dacia“ izsludināja „YouClip“ dizaina konkursu, kurā piedalījās trīs dizainaskolas, kurām bija iespēja iesniegt savus priekšlikumus. Žurnālisti jau irizvēlējušies labākās idejas uzvarētāju.
YOUCLIP – PIEDERUMI UN PERSONALIZĒŠANA DACIA STILĀ
YouClip ir piederumu sistēma, kuru projektējis un izstrādājis Dacia, lai nodrošinātu vadītāju un pasažieru svarīgākās neapmierinātās vajadzības automobiļa salonā. Tā ļauj labi izvēlētās vietās automobiļa salonā piestiprināt mazus, praktiskus piederumus, personalizējot to izmantošanu.
YouClip ir pieejams Duster, Spring un tagad arī Bigster, kā arī drīzumā tiks ieviests visā klāstā.
YOUCLIP DIZAINA KONKURSS
2024. gada Parīzes auto izstādē Dacia sadarbībā ar trim slavenām dizaina skolām atklāja dizaina konkursu. Tā mērķis ir izstrādāt jaunu YouClip piederumu izmantošanai Dacia automobiļos.
Janvāra beigās 65 dizaineri Dacia komandai iesniedza savus projektus, un Dacia iekšējā žūrija izvēlējās četrus no tiem. Tie nāk no šādām skolām – ENSAAMA, Rubika un Strate.
PREZENTĒŠANA ŽURNĀLISTIEM – KONKURSA ŽŪRIJAI
No 11. līdz 28. martam Eiropas preses pārstāvjiem bija iespēja uz Provansas ceļiem iepazīties ar Bigster. Projekti tika prezentēti žurnālistiem, kuri varēja balsot par savu favorītu.
Dizaina studentiem bija iespēja apmeklēt šo pasākumu un aprunāties ar Davidu Durānu, Dacia zīmola dizaina direktoru.
Davids Durāns norāda, ka šis konkurss ļāva visai Dacia komandai nodoties ideju apmaiņai ar topošajiem dizaineriem. YouClip ir ideāls testa laukums un radošā telpa dažādu piederumu izmantošanai un ergonomikai, kurus iespējams, varētu iekļaut Dacia. Šie topošie dizaineri ir talantīgi, radoši un iedvesmojoši, un mums bija liels prieks konkursa laikā apmainīties ar idejām. Apsveicam Hektoru Vankvatemu, kurš izpelnījās starptautiskās žurnālistu žūrijas atzinību ar savu Legătură projektu.
Katrs brauciens ir iespēja veidot atmiņas. Spontāns pikniks pie ezera, saulriets kopā ar ģimeni pēc garas dienas ceļā, neplānotas brīvdienas kalnos. Legătură, kas rumāņu valodā nozīmē “savienojums”, dabiski atrod pielietojumu šādos dzīves brīžos, neaizstājamai lietai ļaujot radīt pieredzi. YouClip nav tikai fizisks savienojums, bet gan atmiņu radīšana. Tas ir aicinājums pilnībā izdzīvot ikvienu mirkli.
Šis projekts attīstījās no idejas par pielietojumu, ergonomiku un modularitāti. Es vēlējos izstrādāt produktu, kas dabiski iekļautos ikdienas dzīvē, tomēr arī mudinātu vienkārši mesties piedzīvojumā.
Izcīnītā godalga par Legătură izceļ to, cik svarīgs ir lietotājs visos manos projektos. Šis ir brīnišķīgs atskaites punkts manā dizainera karjerā.
- Hektors Vankvatems
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.