Preses relīze
Programma Human First risina ceļu satiksmesnegadījumu patiesos cēloņus
Renault izstrādā neskaitāmas drošības inovācijas ar 360 grādu pieeju. Programma balstās uzčetriem pamatprincipiem: profilakse, korekcija, aizsardzība un glābšana. Tāsmērķis ir rīkoties pirms negadījuma, tā laikā un pēc tā.
Saistībā ar tofebruārī Renault piešķīra brīvu pieeju firemanaccess patentam, ļaujot visiem ražotājiem to izmantot ar bezmaksaslicenci, lai pēc negadījuma paātrinātu cietušo glābšanu.
Ceļu satiksmes negadījumi visā pasaulē ir biežākais gadosjaunu pieaugušo nāves iemesls(1)
Neraugoties uzautomobiļu ražotāju centieniem būtiski samazināt negadījumu skaitu un smagumapakāpi, ceļu satiksmes negadījumos mirušo skaits kopš 2010. gada samazināslēni. Mūsdienās 52 % letālo negadījumu, kuru galvenais cēlonis ir ātrumapārsniegšana, iesaistītas personas līdz 35 gadu vecumam(1). Tas irgalvenais iemesls, kādēļ Renault cenšas izglītot jaunos autovadītājuspar nepareizi izvēlēta braukšanas ātruma riskiem.
Formula 1 pilots izglītojaunos autovadītājus visā pasaulē par ātruma pārsniegšanas riskiem
Šajā filmā PjērsGASLĪ, BWT Alpine Formula One® komandas pilots, uzņemas trenera lomu,apmācot jaunu autovadītāju pie Clio stūres Monako Grand Prix trasē.Viņš dalās ar pieredzi un dod ātras braukšanas padomus, kas šim autovadītājamļauj iegūt lielāku pārliecību par sevi pie stūres un vienlaikus palīdznepārprotami uztvert pilota vēstījumu – ātrumamīstā ir vieta trasē, nevis uz ceļa.
Pasaules mērogakampaņa sākās 6. aprīlī ar pirmo pārraidi Francijas televīzijā Formula 1Japānas Grand Prix laikā. Lai veiksmīgāk sasniegtu auditoriju 18–24 gaduvecuma grupā, to reklamē arī sociālajos tīklos.
Papildu iniciatīvair divu lapu atvērums Francijas presē, sākot no 10. aprīļa.
“Drošības automobilis” – Clio pieejamais ātrumaierobežošanas komplekts
Clio ir tirgū pieprasīts modelis un tieši ar to daudzi jaunieši mācāsbraukt. Renault piedāvā praktisku risinājumu tā maksimālā ātrumaierobežošanai(2) līdz 110 km/h(3), izmantojotatgriezenisku ātruma ierobežošanas ierīci, kuru var iegādāties pie Renaultmazumtirgotāja.
Ātruma ierobežošanatiek panākta ar dzinēja kontroles iekārtas konfigurāciju jau pēc pārdošanas,kad automobiļa kruīzkontrole un ātruma ierobežotājs pēc noklusējuma tiekiestatīts līdz 110 km/h.
Kad sistēmaaktivizēta, vadītājs var mainīt gan kruīzkontroles, gan ātruma ierobežotājaiestatījumus, taču tie nevarēs pārsniegt 110 km/h.
Funkcija iratgriezeniska, un tas nozīmē, ka automobilim var atjaunot sākotnējokonfigurāciju, vēlreiz apmeklējot Renault mazumtirgotāju.
Sākotnēji šispakalpojums būs pieejams tikai Francijā pārdotajiem(2) automobiļiemun maksās 59 eiro.
(1)uzmaksas ātrgaitas šosejām; avots – Francijas Autoceļu uzņēmumu asociācija(ASFA), no 2019.-2023. gadam
(2)skatīt piešķiršanasnosacījumus vietnē www.renault.fr/safetycar
(3)maksimālais atļautaisbraukšanas ātrums uz ātrgaitas šosejām divu vai trīs gadu pārbaudes periodā pēcautovadītāja apliecības iegūšanas.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.