Preses relīze

dalīties

RENAULT IZGLĪTO JAUNOS AUTOVADĪTĀJUS PAR ĀTRUMA PĀRSNIEGŠANAS RISKIEM

  • Programma Human First atspoguļo Renault apņemšanos gādāt par autovadītāju, pasažieru un citu satiksmes dalībnieku drošību visā pasaulē.
  • 52 % letālo negadījumu, kuru cēlonis ir ātruma pārsniegšana, iesaistītas personas līdz 35 gadu vecumam (1). Šī iemesla dēļ Renault ar Pjēra GASLĪ (Pierre GASLY), BWT Alpine Formula One® komandas pilota, atbalstu rīko izglītojošu kampaņu jauniem autovadītājiem.
  • https://www.youtube.com/watch?v=JUwX-ShP4CA
  • Francijā Renault piedāvā praktisku risinājumu – “drošības mašīnas” funkciju, kas ierobežo Clio automobiļu ātrumu līdz 110 km/h. Pjērs GASLĪ ir arī šīs iniciatīvas vēstnieks.

Programma Human First risina ceļu satiksmesnegadījumu patiesos cēloņus

Renault izstrādā neskaitāmas drošības inovācijas ar 360 grādu pieeju. Programma balstās uzčetriem pamatprincipiem: profilakse, korekcija, aizsardzība un glābšana. Tāsmērķis ir rīkoties pirms negadījuma, tā laikā un pēc tā.

Saistībā ar tofebruārī Renault piešķīra brīvu pieeju firemanaccess patentam, ļaujot visiem ražotājiem to izmantot ar bezmaksaslicenci, lai pēc negadījuma paātrinātu cietušo glābšanu.

Ceļu satiksmes negadījumi visā pasaulē ir biežākais gadosjaunu pieaugušo nāves iemesls(1)

Neraugoties uzautomobiļu ražotāju centieniem būtiski samazināt negadījumu skaitu un smagumapakāpi, ceļu satiksmes negadījumos mirušo skaits kopš 2010. gada samazināslēni. Mūsdienās 52 % letālo negadījumu, kuru galvenais cēlonis ir ātrumapārsniegšana, iesaistītas personas līdz 35 gadu vecumam(1). Tas irgalvenais iemesls, kādēļ Renault cenšas izglītot jaunos autovadītājuspar nepareizi izvēlēta braukšanas ātruma riskiem.

Formula 1 pilots izglītojaunos autovadītājus visā pasaulē par ātruma pārsniegšanas riskiem

Šajā filmā PjērsGASLĪ, BWT Alpine Formula One® komandas pilots, uzņemas trenera lomu,apmācot jaunu autovadītāju pie Clio stūres Monako Grand Prix trasē.Viņš dalās ar pieredzi un dod ātras braukšanas padomus, kas šim autovadītājamļauj iegūt lielāku pārliecību par sevi pie stūres un vienlaikus palīdznepārprotami uztvert pilota vēstījumu – ātrumamīstā ir vieta trasē, nevis uz ceļa.

Pasaules mērogakampaņa sākās 6. aprīlī ar pirmo pārraidi Francijas televīzijā Formula 1Japānas Grand Prix laikā. Lai veiksmīgāk sasniegtu auditoriju 18–24 gaduvecuma grupā, to reklamē arī sociālajos tīklos.

Papildu iniciatīvair divu lapu atvērums Francijas presē, sākot no 10. aprīļa.

“Drošības automobilis” – Clio pieejamais ātrumaierobežošanas komplekts

Clio ir tirgū pieprasīts modelis un tieši ar to daudzi jaunieši mācāsbraukt. Renault piedāvā praktisku risinājumu tā maksimālā ātrumaierobežošanai(2) līdz 110 km/h(3), izmantojotatgriezenisku ātruma ierobežošanas ierīci, kuru var iegādāties pie Renaultmazumtirgotāja.

Ātruma ierobežošanatiek panākta ar dzinēja kontroles iekārtas konfigurāciju jau pēc pārdošanas,kad automobiļa kruīzkontrole un ātruma ierobežotājs pēc noklusējuma tiekiestatīts līdz 110 km/h.

Kad sistēmaaktivizēta, vadītājs var mainīt gan kruīzkontroles, gan ātruma ierobežotājaiestatījumus, taču tie nevarēs pārsniegt 110 km/h.

Funkcija iratgriezeniska, un tas nozīmē, ka automobilim var atjaunot sākotnējokonfigurāciju, vēlreiz apmeklējot Renault mazumtirgotāju.

Sākotnēji šispakalpojums būs pieejams tikai Francijā pārdotajiem(2) automobiļiemun maksās 59 eiro.

(1)uzmaksas ātrgaitas šosejām; avots – Francijas Autoceļu uzņēmumu asociācija(ASFA), no 2019.-2023. gadam

(2)skatīt piešķiršanasnosacījumus vietnē www.renault.fr/safetycar

(3)maksimālais atļautaisbraukšanas ātrums uz ātrgaitas šosejām divu vai trīs gadu pārbaudes periodā pēcautovadītāja apliecības iegūšanas.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes