Preses relīze
Buloņā-Bijankūrā (Boulogne-Billancourt), 2025. gada 25. martā –paziņopar Žuzepa Marijas Rekasēna (Josep Maria Recasens), pašreizējā Ampereizpilddirektora iecelšanu ģenerāldirektora amatā no 2025. gada 1. aprīļa.
Žuzeps Marija Rekasēns nomaina Luku de Meo (Luca de Meo), kurš šajā amatā bijis kopš Ampere izveidošanas 2023. gada 1. novembrī.
“Es ar lielu prieku nododu Žuzepam Marijam ģenerāldirektora amatu, kas ir turpinājums viņa lomai Ampere izpilddirektora amatā, lai tālāk īstenotu dziļo un straujo pārtapšanu, kas veicināta ar Ampere kopš tā nodibināšanas. Pie šī projekta, kas nu jau ir realizējies, esam kopā strādājuši kopš 2022. gada, būdami pārliecināti, ka Grupa ar Ampere radītu patiesas pārmaiņas ar elektrisko un programmatūru revolūciju. Ampere jau ir pierādījis šī modeļa spēku, nodrošinot iespaidīgus nozarē pašlaik noritošo lielo pārmaiņu rezultātus. Es zinu, ka Žuzepa Marijas vadībā Ampere arī turpmāk veiksmīgi attīstīs savu lomu kā Grupas un Eiropas nozares iniciators,” sacīja Luka de Meo, Renault Group ģenerāldirektors.
Papildus Žuzepa Marijas Rekasēna iecelšanai
-Marī Oljē (Marie Ollier) kļūst par Ampere cilvēkresursu viceprezidenti un Ampere vadības komandas locekli Žuzepa Marijas Rekasēna pakļautībā;
-Sandra Gomesa (Sandra Gomez), elektroautomobiļu un programmatūras produktu plānošanas un cross carline vadītāja uzņemas atbildību arī par Ampere stratēģiju un pievienojas vadības komandai;
-Vitorio d’Arjenco (Vittorio d’Arienzo), kurš jau tagad ir Ampere vadības komandas loceklis, paplašina savu lomu un kļūst par produktu vadītāju visā pasaulē visiem Ampere automobiļiem.
“Pēdējos 18 mēnešos mēs ar Ampere komandām esam veicinājuši strauju pārtapšanu ar mērķi rekordīsā laikā panākt nozares labākos uzņēmumus. Es priecājos, ka šo piedzīvojumu turpināšu ģenerāldirektora amatā, lai kopā ar mūsu komandām parādītu visu Ampere potenciālu. Sirsnīgi ieaicinu Sandru un Mariju vadības komandā – ņemot vērā to, ka mums priekšā ir daudzi projekti, viņu loma būs ļoti nozīmīga. Twingo un pirmā SDV izlaišana 2026. gadā, nākamā C segmenta elektroautomobiļu klāsta izlaišana 2028. gadā un mūsu centieni par 40 % samazināt izmaksas – mums ir rīcības plāns, kas saskan ar mūsu ambīcijām – kļūt par mūsu nozares etalonu Eiropā,” sacīja Žuzeps Marija Rekasēns.
Žuzeps Marija Rekasēns pievienojās automobiļu ražotājam SEAT S.A 2002. gadā un strādāja dažādos amatos pētniecības un izstrādes jomā, produktu plānošanas un starptautisko produktu pārvaldības jomā, līdz tika norīkots par SEAT stratēģijas direktoru, ģenerālsekretāru un sabiedrisko attiecību direktoru. 2021. gada jūnijā viņš pievienojās Renault Group kā stratēģijas un uzņēmuma attīstības vecākais viceprezidents. Viņš ir iesaistīts Renaulution stratēģijas ieviešanā, sniedzot ieguldījumu uzņēmuma partnerības stratēģijas ieviešanā. 2023. gada sākumā viņu iecēla par galveno stratēģijas speciālistu un Renault Group vadības komandas locekli, un viņš pārņēma savā pārziņā vadību Ibērijas pussalas valstīs. 2023. gada 1. novembrī, kad tika izveidots Ampere, Žuzeps Marija Rekasēns kļuva arī par Ampere izpilddirektoru.
Marija Oljē savu karjeru sāka Accenture, tad 2011. gadā pievienojās Groupe Casino kā projektu vadītāja, pēc tam kā uzņēmuma cilvēkresursu attīstības vadītāja, kur viņas pārziņā bija Grupas talantu vadība un maģistratūras programmas. 2017. gadā viņa pievienojās Faurecia (Forvia). Vairākus gadus pavadījusi kā cilvēkresursu attīstības un pārveidošanas direktore Seating Business Group, viņa kļuva par cilvēkresursu direktori sēdekļu inženierijas nodaļā, pēc tam sēdekļu konstrukcijas sistēmu nodaļā, kas projektē un ražo sēdekļu konstrukcijas un mehānismus. 2024. gadā Marija Oljē pievienojās Renault Group kā finanšu nodaļas cilvēkresursu direktore un savā pārziņā ņēma arī cilvēkresursus nodaļā, kas sniedz uzņēmējdarbības pakalpojumus pasaulē.
Sandra Gomesa ir strādājusi dažādos amatos Renault Group vadības kontroles, produktu plānošanas un projektu vadības nozarēs – Nissan Ziemeļamerikas nodaļā. 2019. gadā viņa savā pārziņā ņēma partnerības un atbalstīja Renaulution stratēģijas ieviešanu, veidojot partnerības stratēģiju. Kopš Ampere izveidošanas 2023. gada novembrī Sandra uzņēmās atbildību par produktu plānošanu un cross carline elektroautomobiļu un programmatūras nodaļā.
Vitorio d’Arjenco 2001. gadā pievienojās automobiļu ražotājam Fiat Group, ieņemot dažādus amatus automobiļu izstrādes jomā. 2011. gada augustā viņš pievienojās Hyundai Kia Group kā plānošanas un stratēģijas grupas vadītājs, uzlabojot Hyundai un Kia zīmolu produktu portfeli Eiropā. No 2017. līdz 2019. gadam viņš strādāja pie visu atjaunotās Kia līnijas automobiļu izlaišanas visā Eiropā. 2020. gada janvārī Vitorio tika norīkots plānošanas un stratēģijas direktora amatā Great Wall Motors Europe, no nulles uzsāka darbību ES un pārdefinēja portfeļa un tirgū ieviešanas stratēģiju. 2023. gadā viņš pievienojās Renault Group kā Ampere viceprezidents mazo / kompakto elektroautomobiļu platformas globālā vadītāja amatā un kļuva par Ampere vadības komandas locekli.
Par Ampere
Ampere ir pirmais Eiropas intelektisko elektroautomobiļu ražotājs ar darbību tikai tīmeklī. Ampere ir daļa no Renault Group un projektē, izstrādā, ražo un pārdod pilnībā elektriskus automobiļus, tajos iestrādājot modernas programmatūras tehnoloģijas, kas pieejamas visiem. Visā automobiļu izstrādes procesā ņemta vērā klientu pieredze, kā arī ietekme uz sabiedrību un vidi, lai nodrošinātu, ka tā atbilst zīmola dotajiem solījumiem saviem klientiem, planētai un tiem, kas uz tās dzīvo. Plašāka informācija vietnē www.ampere.cars vai sekojot Ampere LinkedIn vai X.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.