Preses relīze
•Fantastiskās Abū Dabī smilšu kāpas izaicina The Dacia Sandriders
•Al-Atija / Bulanžers (Al-Attiyah/Boulanger) un Lēbs / Lurkjē (Loeb/Lurquin) ir starp FIA Pasaules Rallijreida čempionāta augstākās klases dalībniekiem
•Komandas vadītāja Tifānija Isnāra (Tiphanie Isnard): “Komanda ir paveikusi lielisku darbu, gatavojoties patiesi intensīvos apstākļos”
The Dacia Sandriders pēc spožās uzvaras Dakāras rallijā pagājušā mēnesī cerībā uz uzvaru dodas pretī Abū Dabī tuksneša izaicinājumam 22.–27. februārī.
Vēl viens neizmēģināts pasākums The Dacia Sandriders – viņi sāka ar bezceļa rallija sacīkstēm, gūstot uzvaru Rallye du Maroc oktobrī; savukārt Abū Dabī tuksneša izaicinājums ir sešu dienu sacīkstes uz laiku fantastiskajās smilšu kāpās emirāta austrumos un dienvidos.
2025. gada FIA Pasaules Rallijreida čempionāta otrajam raundam The Dacia Sandriders ir pieteicis ar ilgtspējīgu degvielu darbināmo Dacia Sandrider Naseram Al-Atijam un Eduāram Bulanžeram (Nasser Al-Attiyah/Édouard Boulanger) un Sebastjēnam Lēbam / Fabienam Lurkjē (Sébastien Loeb/Fabian Lurquin).
Kristīna Gutjeresa (Cristina Gutiérrez) un Pablo Moreno Dakāras rallijā parādīja iespaidīgu sniegumu, četriem rezultātiem ierindojoties 10 labāko vidū, un viņi savu Pasaules Rallijreida čempionāta kampaņu ar The Dacia Sandriders atsāks vēlāk šajā sezonā.
Al-Atija (Al-Attiyah) no Kataras (Qatar) ir četrkārtējs Abu Dhabi Desert Challenge uzvarētājs, ieskaitot 2024. gadu, kad Bulanžers (Boulanger) stūrmaņa lomā viņu aizvadīja līdz uzvarai – tas šim francūzim otro reizi nodrošināja pirmo vietu Abu Dhabi Desert Challenge finišā. Lēbs (Loeb), kurš arī ir no Francijas, un beļģis Lurkjē (Lurquin) 2022. gadā kopvērtējumā ierindojās astotajā vietā.
Abu Dhabi Desert Challenge sacīkstes notiek netālu no Saūda Arābijas Dakāras rallija un sākas mazliet vairāk nekā mēnesi pēc Pasaules Rallijreida čempionāta sezonas atklāšanas, tādējādi samazinot transporta un loģistikas izmaksas. Šī iemesla dēļ The Dacia Sandriders personālam šis ir intensīvs laiks – skaidro komandas vadītāja Tifānija Isnāra (Tiphanie Isnard).
“Abu Dhabi Desert Challenge sacīkstes ir kā Dakāras turpinājums, jo iepriekšējo pasākumu noslēdzām Rubelhālī (Rub' al Khali) un arī Pasaules Rallijreida čempionātu sākam Rubelhālī,” stāsta Isnāra (Isnard). “Kopš komandas atgriešanās no Dakāras ir bijis ļoti maz laika, lai sagatavotos startam Abu Dhabi Desert Challenge sacīkstēm, tomēr viņi intensīvos apstākļos ir ļoti labi pastrādājuši. Viņi turpināja koncentrēties, neraugoties uz lielo slodzi un nogurumu, kuru piedzīvoja, šajā pasākumā strādājot ar tādu pašu lielo fizisko un garīgo slodzi kā Dakārā.
“Esam apņēmības pilni izmantot visu, ko esam sasnieguši un iemācījušies Dakārā – ne tikai attiecībā uz Dacia Sandrider, bet arī uz to, kā mēs un mūsu apkalpes strādā – un likt to lietā Abu Dhabi Desert Challenge sacīkstēs.
“Kaut arī pēc Dakāras nav pagājis daudz laika, esam rūpīgi izjautājuši mūsu apkalpes un viņu sniegto informāciju ņemam vērā, lai Pasaules Rallijreida čempionāta sezonas otrajā pasākumā būtu vēl spēcīgāki – tajā galvenais mērķis būs maksimālais punktu skaits un progress.”
The Dacia Sandriders priekšā gaida vēl Maratona posms
Pēc 72 kilometru prologa posma Al-Aīnā (Al Ain) 22. februārī Abu Dhabi Desert Challenge sākas pa īstam 23. februārī ar pirmo no pieciem sacīkšu posmiem. 400 kilometru maršruts apkalpes ved no Al-Aīnas uz Mezīru (Mezeer’ah), kur 24. februārī sākas 302 kilometrus garais otrais posms. 3. posms 25. februārī veido daļu no Abū Dabī izaicinājuma Maratona posma atklāšanas – tas nozīmē, ka apkalpe pēc sākotnējo 388 kilometru pieveikšanas kļūs par mehāniķiem, jo noteikumi nepieļauj palīdzību no komandas personāla. 4. posms sākas Maratona nometnē 26. februāra rītā, 394 kilometru maršrutā aizvedot apkalpi atpakaļ uz Mezīru. 27. februārī Mezīrā sākas 5. posms, kas noslēdzas 364 kilometrus tālāk Abū Dabī. Neierēķinot prologu, jānobrauc kopumā 1175 kilometri uz laiku, līdz nonāk fināla klasifikācijā.
SVARĪGĀKIE CITĀTI
NASERS AL-ATIJA (KATARA), THE DACIA SANDRIDERS PILOTS
“Abu Dhabi Desert Challenge man ir vismīļākais rallijs, un mums ir daudz pieredzes šādā apvidū. Pēc Dakāras esam patiešām labi sagatavojušies cīņai Abū Dabī un būt vadībā pasaules čempionātā, jo kļūšana par pasaules čempioniem ir gan mans un Eduāra, gan visas komandas mērķis. Mēs paredzam spēcīgu startu, tādēļ būs lieliski redzēt, kā šajās sacīkstēs sacentīsies labākie braucēji.”
SEBASTJĒNS LĒBS (FRANCIJA), THE DACIA SANDRIDERS PILOTS
“Man ir patiess prieks atgriezties šajā automobilī pēc sarūgtinājuma Dakārā – mums beidzās pārāk ātri, lai gan jau no paša sākuma parādījām daudz potenciāla. Abu Dhabi Desert Challenge vienmēr ir īpašs rallijs ar daudzām lielām kāpām – tajā ir gandrīz tikai smiltis un kāpas, tādēļ tas ļoti atšķiras no lielākās daļas citu šī čempionāta raundiem. Man ļoti patīk braukt pa kāpām. Tā kā Dakārā man nesanāca nobraukt daudzus kilometrus pa kāpām, ceru, ka Abū Dabī varēšu to daudz vairāk izbaudīt un panākt labāku rezultātu.”
THE DACIA SANDRIDERS ABU DHABI DESERT CHALLENGE 2025 RINDĀS
#200 – Nasers Al-Atija (Nasser Al-Attiyah) (QAT) / Eduārs Bulanžers (Édouard Boulanger) (FRA)
#219 – Sebastjēns Lēbs (Sébastien Loeb) (FRA) / Fabiēns Lurkjē (Fabian Lurquin) (BEL)
ABU DHABI DESERT CHALLENGE 2025 – LIELIE SKAITĻI
1920 – kopā ar prologu 2025. gada Abu Dhabi Desert Challenge sacīkšu kopējā distance ir 1920 kilometri.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.