Preses relīze

dalīties

RENAULT IZVIRZA PAMATA NOTEIKUMUS JAUNAI ELEKTRISKO VIEGLO KOMERCAUTOMOBIĻU ĒRAI AR ESTAFETTE, GOELETTE UN TRAFIC

•Renault atklāj nosaukumus un virsbūves veidus topošajam vieglo komercautomobiļu klāstam, kas pārdefinēs šo tirgus segmentu.

•Šis būs pirmais zīmola klāsts, kurā izmantota Ampere izstrādātā elastīgā, mērogojamā arhitektūra un programmdefinēta automobiļa koncepcija.

•Šie trīs automobiļi tiks būvēti Francijā Sanduvilas (Sandouville) rūpnīcā, un plānots, ka tie nonāks tirgū 2026. gadā.


Estafette, Goelette un Traffic – trīs spēcīgi nosaukumi trim personībām, kas izceļas un tomēr ir savstarpēji papildinošas savā kopīgajā būtībā.


Šie trīs automobiļi tapuši sadarbībā ar Flexis – Renault Group, Volvo Group un CMA CGM Group dibināto neatkarīgo uzņēmumu. Šis jaunais pilnībā elektrisko E-Tech furgonu klāsts tika izstrādāts tā, lai tas atbilstu vispusīgām uzņēmumu vajadzībām.


Šie kompaktie, plašie un pielāgojamie furgoni ir būvēti uz jaunās “skrituļdēļa” platformas, izmantojot SDV arhitektūru un paver ceļu individuāli pielāgotiem risinājumiem, kas sniegs atbalstu klientiem pārejā uz jauniem enerģijas avotiem un tehnoloģijām.


Šī jaunā platforma ir apliecinājums nozīmīgam progresam automobiļu dizainā. Elastīga, ergonomiska un savienota – tā samazina ekspluatācijas izmaksas, vienlaikus noturot augstu drošības un veiktspējas līmeni.


Katram no šiem trim automobiļiem ir sava personība, un katrs ir veidots, lai apmierinātu noteiktas vajadzības.



TRAFIC – daudzpusīgs automobilis


Renault vēsturiskais vieglais komercautomobilis Traffic bija apritē desmit gadus kopš 1956. gada. Sīksts, izturīgs un viegli pārbūvējams – tas bija viens no vispopulārākajiem furgoniem autoparkiem vai mazo uzņēmumu īpašniekiem ar specifiskām prasībām.


Trafic ir veidots tā, lai apmierinātu plašu vajadzību klāstu un ir piejams trīs versijās – chassis cab, box un dumper, paverot ceļu plašai pārbūves iespēju izvēlei.


Trafic ir pilnībā izmantotas elastīgās un atjautīgās arhitektūras priekšrocības, kādas ir pieejamas šai jaunajai automobiļu paaudzei – tam ir īpaši labas proporcijas priekšpusē, ko nodrošina B statnis tāpat kā Goelette.


Aizmugurējā daļā nav speciāla aprīkojuma. Tas ir izstrādāts patiešām bezgalīgam aprīkojuma klāstam un individuāli pielāgotiem elementiem, jo konstrukcijā var ietilpināt gan kasti, gan citas konfigurācijas, tās pielāgojot konkrētām lietotāja prasībām.


Aizmugurējie lukturi ir gan funkcionāli, gan eleganti un izceļ šī automobiļa dizainu kopumā. Trafic ir pieejams gan ar, gan bez sliekšņa un ir funkcionāls un moderns automobilis, kas spēj pielāgoties visām situācijām.


GOELETTE – moderns un funkcionāls


Šis ceturtās paaudzes Goelette modelis ieraksta jaunu nodaļu sāgā, kas aizsākās 1980. gadā. Kopš izlaišanas ir uzbūvēti vairāk nekā 2,5 miljoni automobiļu, un nu tas turpina savu ļoti veiksmīgo karjeru.


Goelette ir mūsdienīgas proporcijas un viena rāmja dizains, kas veido tīru, dinamisku profilu. Tam ir īsa priekšējā pārkare un pagarināta garenbāze ar stūros izvietotiem riteņiem, tādējādi maksimāli palielinot iekšējo telpu un saglabājot tādu pašu apgriešanās rādiusu, kāds ir Renault Clio.


Tā augstums ir zem 1,90 m, tādēļ ar to ir ērti iekļūt pazemes autostāvvietās.


Kopumā tā izskats ar plūstošajām, strukturētajām līnijām atspoguļo Renault jaunās dizaina vēsmas.


Priekšpusē centrālie elementi izceļ šī automobiļa augsto tehnoloģiju tēlu – augšējā josla ar aizmugurgaismojumu un DRL sānos pasvītro tā moderno raksturu. Joslas centrā skatienu piesaista logotips ar aizmugurgaismojumu, atspoguļot vispārējo rūpību detaļās.


Skatot no sāniem, viduslīnija rada efektivitātes sajūtu, ar neuzkrītošu vizuālo efektu radot iespaidu par kustību un enerģiju pat tad, ja automobilis ir nekustīgs.


Aizmugurē ir augsta virsbūves līnija sānu logu augstumā, kā arī spēcīgi izliektas durvis ar asimetriskām eņģēm, savukārt spoilers ar deflektoriem optimizē aerodinamiku. Aizmugurējie lukturi rada unikālu gaismas parakstu, kuru izceļ 3D dizains, piešķirot izteiksmīgu un izsmalcinātu stila niansi.


Priekšstatu par izturību akcentē graudainais virsbūves apakšdaļas aizsargs, priekšējie un aizmugurējie buferi, kā arī durvju apakšējās daļas, radot iespaidu par jaudu intensīvai lietošanai ikdienā.




ESTAFETTE VAN – veidots mūsdienu pilsētām


Estafette ir Renault slavenā sešdesmito gadu furgona mūsdienīga versija, kas pielāgota moderno pilsētu loģistikas prasībām.

Laika posmā no 1959. gada līdz 1980. gadam Estafette vārdu nesa vairāk par pusmiljonu automobiļu. Šis slavenais nosaukums ir vieglā komercautomobiļa simbols vairākās paaudzēs.


Tā dizains tapis, lielā mērā iedvesmojoties no Renault Estafette Concept, ar kuru sabiedrību iepazīstināja pagājušā gada septembrī.


Tikai 5,27 m garš un 1,92 m plats – tas ir kompakts automobilis, ar kuru ir viegli manevrēt pilsētā. Tas ir 2,60 m augsts, tādēļ cilvēks ar augumu līdz 1,90 m var ērti pārvietoties iekšpusē starp kokpitu un kravas zonu.


Tāpat kā Goelette tas ir izcili viegli manevrējams un ļauj izbraukāt šauras ieliņas un blīvi piepildītas pilsētas zonas.


Iedvesmojoties no Trafic dizaina, Estafette ierīkots liels trīsdaļīgs panorāmas vējstikls, kas nodrošina labāku redzamību, drošību un komfortu pie stūres. Mūsdienīgajai priekšdaļai ir izteiksmīgs gaismas paraksts – gaismas josla ar nevainojami pieskaņotiem dienas gaitas lukturiem, kas izceļ šī automobiļi augsto tehnoloģiju identitāti. Renault logotips piešķir skaidru, elegantu niansi elegantajam kopskatam.


Estafette ietverti elementi, kas paredzēti uzņēmējiem pilsētā, piemēram, bīdāmas sānu durvis ar neredzamu iebūvētu sliedi plūstošai atvēršanai.


Sliekšņi abās pusēs atvieglo iekāpšanu un izkāpšanu no automobiļa, lietošanu padarot ergonomiskāku.


Aizmugurē viengabala ruļļu žalūzijas durvis ļauj optimizēt kravas telpu, savukārt nerūsējošā tērauda slieksnis izceļ šī automobiļa izturīgo augsto tehnoloģiju raksturu.


Graudainais melnais aizsargs uz virsbūves augšējām un apakšējām daļām liek automobilim izskatīties zemākam, radot modernu, dinamisku tēlu. Šie melnie elementi arī uzsver virsbūves robusto spēku, sniedzot nepieciešamo aizsardzību intensīvai lietošanai pilsētas vidē.


Šis jaunais automobiļu klāsts tiks būvēts Francijā Sanduvilas (Sandouville) rūpnīcā, un plānots, ka tas nonāks tirgū 2026. gadā. Plašāka informācija tiks sniegta turpmākajos mēnešos.


Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes