Preses relīze
Duster sāga turpinās ar zīmola slavenā SUVpanākumiem bagāto 2024. gadu. Trešās paaudzes Duster patiešām ir tirgus etalonsun seko saviem priekšgājējiem, 2024. gadā Eiropā iegūstot vairāk nekā 25godalgas.
AutoBest žūrija Duster piešķīra uzvaru kategorijā “Labākais autopirkums Eiropā”, atzīstot to par labāko automobili pēc vērtības un cenasattiecības, veiktspējas, dizaina, inovācijām un spējas apmierināt Eiropaspatērētāju vajadzības.
Duster ir ieguvis arī prestižas balvas vairākās Eiropas valstīs:
Latvija
- Gada Auto 2025 balvas finālists
Lietuvā
- – Lietuvas Gada Auto konkurss
Igaunijā
-
Rumānijā
--Polijā
--- – labākais SUV / krosoveru kategorijā
Francijā
------Spānijā
--Vācijā
--- balva – Auto Bild
- 2025. gada auto balva – Carwow
ApvienotajāKaralistē
-- balva – Carwow
Austrijā
- balva – ARBÖ
Itālijā
- – Unione Italiana Giornalisti dell’Automotive (UIGA)
Īrijā
-Gada auto – IrishExaminer
Duster daudzās 2024. gadā iegūtās balvas liecinapar tā aizvien lielākajiem panākumiem un apstiprina to, ka joprojām ir nozīmīgaizvēle klientiem, kuri meklē izturīgu, lētu SUV, kas ir piemērots dažkārtekstremāliem braukšanas apstākļiem.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.