Preses relīze
•Latvijas tirgū popularitāti guvušais SUV Dacia Duster sasniedza ļoti labus pārdošanas rezultātus pirmajos septiņos mēnešos* no jaunā modeļa laišanas tirgū, t. i., no šī gada 26. marta.
•Klienti visbiežāk izvēlējās jaunā Duster versijas ar augstāko aprīkojuma līmeni – Journey un Extreme, kas kopā veido 91 % no pārdošanas apjoma.
Dacia Duster saglabā savas spēcīgās pozīcijas Latvijas auto tirgū un ir guvisplašu atpazīstamību. Latvijā visbiežāk izvēlētā jaunā Duster versijabija Extreme, kas veido 69 % no pārdošanas apjoma (laikposmā no šīgada 26. marta līdz 30. oktobrim). Tai seko Journey versija,kas veido 22 % no pārdošanas apjoma. Šīs divas versijas kopā veido vairāknekā 91 % no jaunā Duster pārdošanas apjoma, tādējādi apliecinot,ka klienti dod priekšroku augstākiem aprīkojuma līmeņiem.
Visbiežāk izvēlētās dzinēju versijas un krāsas
Jaunā Dusterbieži izvēlētā dzinēja versija ir ECO-G ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu, kasveido 34 % no pārdošanas apjoma. Katrs piektais klients izvēlējās modeliar Hybrid 140 piedziņu, kas kopā ir 21 % no pasūtītajiem auto, apliecinotpastiprinātu interesi par ekoloģiskākiem risinājumiem.
Krāsu ziņāklienti visbiežāk izvēlas Dacia Duster modeļus Cedar Green un SchisteGrey krāsās, kuri veido attiecīgi 24 % un 26 % no visiempārdotajiem auto, uzsverot Duster universālo un eleganto raksturu.
Jauno Dusterar pilnpiedziņu izvēlējās 36 % no klientiem, kas apliecina, ka autoatzinīgi novērtē arī tie cilvēki, kam svarīga ir automašīnas funkcionalitāte undaudzpusība.
Jaunais Dacia Duster atbilstoši zīmola filozofijai ir ietilpīgs, robustsun praktisks, ar pārbaudītām tehnoloģijām aprīkots auto, padarot to paruzticamu ceļabiedru. Tam ir viss nepieciešamais, turklāt tas izskatās lieliski.Tāpēc tas joprojām ir starp individuālo klientu visbiežāk izvēlētajiem SUVLatvijas tirgū.
* Rezultāti parlaika posmu no šī gada 26. marta līdz oktobra beigām.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.