Preses relīze

dalīties

“Renault” uzsāk ūdeņraža izmantošanu savā vieglo komercautomobiļu klāstā

Izmantojot savu pieredzi vieglo komercautomobiļu segmentā un būdami pionieri un līderi vieglo elektrisko komercautomobiļu segmentā Eiropā, “Renault” papildina savu piedāvājumu ar Renault KANGOO Z.E. Hydrogen (2019. gada beigās) un ar Renault MASTER Z.E. Hydrogen (2020. gadā). Ūdeņraža degvielas elements nodrošina papildu enerģiju līdz 3 reizes lielākam ar vienu uzpildes reizi nobraucamam attālumam salīdzinājumā ar 100 % elektroautomobiļiem, turklāt uzpilde aizņem tikai 5–10 minūtes. “Renault” izmanto ūdeņradi kā papildu risinājumu savā elektroautomobiļu un hibrīdautomobiļu stratēģijā, lai piedāvātu jaunu risinājumu pilsētu centru piekļuvē, neierobežojot autonomiju noteiktiem pielietojumiem.
Buloņa-Bilankūra, 2019. gada 22. oktobrī — “Renault” paplašina savu ar ūdeņradi darbināmo vieglo komerciālo elektroautomobiļu klāstu. “Renault” ūdeņraža tehnoloģija, ko izmēģina kopš 2014. gada, tika izstrādāta sadarbībā ar “Groupe Michelin” meitasuzņēmumu “Symbio”. Automobiļi ir aprīkoti ar distances pagarināšanas degvielas šūnu, kas nodrošina 10 kW elektrisko un termisko jaudu, palielinot Renault MASTER Z.E. Hydrogen un Renault KANGOO Z.E. Hydrogen ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu līdz vairāk nekā 350 km. Turklāt ūdeņraža izmantošanai ir priekšrocība – uzpilde aizņem tikai piecas līdz desmit minūtes.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes