Preses relīze
Monako, 29.maijs – Formula 1 Monako posms bija jaunās Megane R.S.pirmās publiskās parādīšanās skatuve, uz kuras to uzveda Renault Formula 1 komandas pilots Niko Hulkenbergs. Iedvesmojoties no jaunās Renault Sport vizuālās identitātes, tās eleganti dzeltenais un melnais krāsojums uzsvēra jaunā modeļa izteiktās ultra-sportiskās virsbvūves līnijas. “Es nedomāju, ka mēs varētu būt izvēlējušies vēl piemērotāku vai iespaidīgāku mirkli jauna modeļa atklāšanai, kā Renault iesaistes Formula 1 40 gadu jubilejā,” sacīja Renault sporta auto daļas izpilddirektors Patriss Ratti.
Formula 1 pilots Niko Hulkenbergs veica nelielu izbraucienu pa Monako trasi, lai sniegtu nelielu ieskatu tajā, kas gaidāms no jaunā Megane R.S. Bet tā nebija viņa pirmā reize aiz stūres. “Man radās iespēja izmēģināt jauno Megane R.S. tās attīstīšanas stadijā, un jau kopš pašas pirmās reizes mani savaldzināja tās izcilā šasija. Renault Sport ir paveikuši milzīgu darbu, strādājot pie tās izpildījuma. Izbraukt pa leģendāro Monako ielu trasi bija patiess baudījums.”
Kopš oriģinālās Megane R.S. atklāšanas 2004.gadā, modeļa mērķis allaž bijis iemiesot kaislību pret motosportu un padarīt sacīkšu tehnoloģijas par pieejamu realitāti visiem. Renault Sport eksperti atkal ir izmantojuši F1 tehnoloģijas, lai radītu patiesi izcilu efektīvas aerodinamikas,uzticamības, vadāmības, un augstas veiktspējas apkopojumu.
“Mēs cenšamies panākt to, lai jaunā Megane R.S. kļūtu par jauno kompakto sporta auto etalonu,” piemetināja Patriss Ratti. Lai apmierinātu klientu pieprasījumu, būs pieejama izvēle starp manuālo un EDC divsajūgu pārnesumkārbu.
Jaunā Megane R.S. tiks atklāta Vācijā, 2017.gada Frankfurtes auto šovā 12.septembrī, bet tirdzniecībā tā nonāks 2018.gada pirmajā ceturksnī.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.