Preses relīze

dalīties

RENAULT GADA REZULTĀTI APLIECINA AUTORAŽOTĀJA LĪDERĪBU VIEGLĀ KOMERCTRANSPORTA TIRGŪ

Pārdošanas apjomiem palielinoties par 12.4%, 2015.gads Renault grupai ir bijis sevišķi veiksmīgs pasaules vieglā komerctransporta tirgū. Tas ļāvis autoražotājam sasniegt 3.76% lielu tirgus daļu un reģionālā līdera pozīciju iemainīt pret vietu starp pasaules līmeņa spēlētājiem. Eiropas vieglā komerctransporta tirgus pieauga par 11.4%, kamēr Renault vieglā komerctransporta pārdošanas apjomi pieauga par 16.9%. Pieaugums ir līdzvērtīgs papildus pārdotiem 29 000 transportlīdzekļiem. 2015. gada laikā Renault tirgus daļa Eiropā palielinājās par 0.71 procentpunktiem, sasniedzot 15%. Renault ir pārdotākais vieglā komerctransporta zīmols Eiropā jau 18 gadus pēc kārtas. Ar 15.6% lielu tirgus daļu Renault notur spēcīgu pozīciju arī Latvijas vieglā komerctransporta tirgū, ierindojoties otrajā vietā starp labākajiem ražotājiem šajā segmentā.

No reģionāla līdera līdz pasaules līmeņa spēlētājam

Renault vieglā komerctransporta pārdošanas apjoma pieaugums par 12.4% līdz 387 000 vienībām pasaulē tika sasniegts par spīti 6.3% globālam tirgus kritumam, neskaitot Ziemeļameriku.

Renault tirgus daļa pasaules vieglā komerctransporta segmentā sasniedza 3.76%, kas ir par 0.63 procentpunktiem vairāk nekā 2014.gadā.

Par spīti grūtībām autoražotājam svarīgos tirgos kā Brazīlija un Alžīrija, 2015.gadā ārpus Eiropas tika pārdotas 92 400 komerctransporta vienības. Darbības rezultāti ir bijuši veiksmīgi visos reģionos, atskaitot Āfriku, Tuvos Austrumus un Indiju (AMI reģions).

Renault transportlīdzekļi tiek pārdoti 112 valstīs. Lielā daļā no tām Renault ir top trīs lielāko zīmolu sarakstā.


Plašāka informācija pielikumā.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes