Preses relīze

dalīties

PĀRDOTAS JAU 3 500 000 DACIAS!

• Aptuveni 10 gadu laikā Dacia ir iekarojusi vairāk nekā 3 500 000 klientu sirdis Eiropā un Vidusjūra baseina reģionā. • 3 500 000. pārdotā Dacia bija Sandero Stepway, kura iegādāta Anglijā. • Denis Le Vots (Denis Le Vot), Renault Grupas vecākais priekšsēdētāja vietnieks pārdošanā un mārketingā Eiropā G9 valstīs, pasniedza automašīnas atslēgas Džodijai Panovai (Jody Panov) pie Dacia dīleriem Londonas priekšpilsētā.

Piektdien, 6.novembrī, Denis Le Vots (Denis Le Vot), Renault Grupas vecākais priekšsēdētāja vietnieks pārdošanā un mārketingā Eiropā G9 valstīs, pasniedza automašīnas atslēgas Džodijai Panovai (Jody Panov). Kopš zīmola dibināšanas 2004.gadā šī bija jau 3 500 000. pārdotā Dacia automašīna. Džodija ir precējusies un audzina divus bērnus. Viņa kļuvusi par Dacia Sandero Stepway īpašnieci, turklāt atzīmē, ka šī ir pirmā automašīna, kuru iegādājusies pavisam jaunu, tikko no salona.

Priecīgais notikums risinājās Londonas priekšpilsētā Mill Lane pie Dacia dīleriem.

Laikā, kad Džodijas vecāki devušies ceļojumā uz Turciju, viņi redzējuši daudz Dacia automašīnu. Viņi ieteikuši savai meitai, lai tā painteresējas vairāk par šo zīmolu, jo tas atstājis labu iespaidu.

Pāri visam – tas bija Sandero Stepway dizains, kurš iekarojis Džodijas uzmanību, viesojoties Dacia dīleru salonā. Apciemojums un izpēte vainagojās ar Sandero Stepway iegādi.


“Mēs nododam atslēgas uz 3,5 miljono Dacia automašīnu un esmu patiesi priecīgs, kas tas notiek tieši Lielbritānijā, kurā zīmols tika atklāts tikai 2013.gadā,” sacīja Denis Le Vots (Denis Le Vot), Renault Grupas vecākais priekšsēdētāja vietnieks pārdošanā un mārketingā Eiropā G9 valstīs. “Sasniedzot šo zīmīgo brīdi, kad mūsu pulkam pievienojušies tieši 3,5 miljoni Dacia klientu, Dacia atklāj savas veiksmes atslēgu - skaidrs un vienkāršs solījumam, kas perfekti atbilst klientu meklētajam, t.i., drošām, uzticamām automašīnām ar modernām funkcijām un pakalpojumiem, turklāt par pieņemamām cenām.”


Dacia: vairāk nekā 10 panākumu pilni gadi

Aptuveni 10 gadu laikā Dacia ir iekarojusi vairāk nekā 3 500 000 klientu sirdis Eiropā un Vidusjūra baseina reģionā.


Divus gadus pēc pilnīgas sava klāsta atjaunošanas, zīmols turpina paplašināties. 2015.gada pirmajā pusē Dacia pārdošanas apjomi pieauga par 10,1%, sasniedzot 290,024 transportlīdzekļus.


Pirmajā pusgadā Eiropā pārdošanas apjomi palielinājās par 5,5% līdz 205,436 vienībām. Francijā Dacia nelokāmi paliek piektajā vietā attiecībā uz vieglo transportlīdzekļu tirgu ar 5,3% tirgus daļu, un ceturtajā vietā mazumtirdzniecības pārdošanā.


No 44 valstīm, kurās pārdod Dacia zīmolu, 2015. gada pirmajos sešos mēnešos 19 no tām sasniedza rekordaugstus pārdošanas apjomus.


Kopiena, kas turpina augt

Ārpus tās komerciālajiem panākumiem, Dacia zīmols ir pierādījis savu prasmi apvienot klientus. Daudzās valstīs, Dacia īpašnieki pulcējas, lai dalītos savā pieredzē, kas atbilst trīs kopīgām vērtībām: atvērtībai, vienkāršībai un dāsnumam.


Tūkstošiem klientus vairākās valstīs iesaistījās pasākumos, tādējādi parādot savu uzticību zīmolam. Francijā 11000 cilvēki apmeklēja Dacia Lielo Dzimšanas Dienas pasākumu, 6000 pulcējās Čehijā, Dānijā un Vācijā milzu piknikos pulcējās 3000 un 3400 fani. Un, lai atzīmētu zīmola desmito gadadienu, Marokā tika organizēts koncerts ar starptautisko zvaigzne Khaled, kas klātienē uzrunāja 4500 cilvēkus un simtiem tūkstošu TV skatītāju.

Šīs kopienas notikumi kļūst arvien populārāki un ļauj klientiem veidot īpašas attiecības ar zīmolu.Sociālajā tīklā Facebook Dacia ir radījusi gandrīz 2,8 miljonus lielu fanu pulku vien piecu gadu laikā.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes