Preses relīze

dalīties

CETURKŠŅA INFORMĀCIJA – 30 SEPTEMBRIS, 2015

Renault Grupas trešā ceturkšņa ieņēmumi palielinājušies par 9.4%. Renault Grupa saglabājusi savu pieauguma tempu trešajā ceturksnī. Eiropā dinamiskie tirgi un jauno produktu panākumi turpināja vairot uzņēmuma ieguvumus. Ārpus Eiropas uzņēmuma tirgus daļa palielinājusies vai palikusi nemainīga visos reģionos.

•Trešajā ceturksnī 2015, Renault Grupas reģistrācijas apjomi pieauga par 1,2%, pie 620 525 vienībām.

•Eiropā Grupas reģistrācijas apjoms palielinājās par gandrīz 21 000 vienībām (+ 6,5%), ko īpaši atbalsta jauno modeļu panākumi. Salīdzinot ar 2014. Gadu, ievērojami pieaudzis pasūtījumu daudzums.

•Ārpus Eiropas grupa ieguva tirgus daļu Eirāzijā (+1.5 punkti) un Amerikā (+0,5 punkti), kur galvenie valsts tirgi piedzīvojuši kritumu.

•Renault Grupas ieņēmumi trešajā ceturksnī bija 9.34 miljardi eiro, palielinoties par 9,4%, salīdzinot ar to pašu periodu 2014. gadā.

•Ieņēmumi no automobiļiem palielinājās par par 10,2% līdz 8,80 miljardiem eiro, joprojām atbalsta pārdošanu partneriem.

•Grupa apstiprina savas 2015.gadā izvirzītās vadlīnijas.



CETURKŠŅA INFORMĀCIJA – 30 SEPTEMBRIS, 2015


Renault Grupas trešā ceturkšņa ieņēmumi palielinājušies par 9.4%.


Renault Grupa saglabājusi savu pieauguma tempu trešajā ceturksnī. Eiropā dinamiskie tirgi un jauno produktu panākumi turpināja vairot uzņēmuma ieguvumus. Ārpus Eiropas uzņēmuma tirgus daļa palielinājusies vai palikusi nemainīga visos reģionos.


•Trešajā ceturksnī 2015, Renault Grupas reģistrācijas apjomi pieauga par 1,2%, pie 620 525 vienībām.

•Eiropā Grupas reģistrācijas apjoms palielinājās par gandrīz 21 000 vienībām (+ 6,5%), ko īpaši atbalsta jauno modeļu panākumi. Salīdzinot ar 2014. Gadu, ievērojami pieaudzis pasūtījumu daudzums.

•Ārpus Eiropas grupa ieguva tirgus daļu Eirāzijā (+1.5 punkti) un Amerikā (+0,5 punkti), kur galvenie valsts tirgi piedzīvojuši kritumu.

•Renault Grupas ieņēmumi trešajā ceturksnī bija 9.34 miljardi eiro, palielinoties par 9,4%, salīdzinot ar to pašu periodu 2014. gadā.

•Ieņēmumi no automobiļiem palielinājās par par 10,2% līdz 8,80 miljardiem eiro, joprojām atbalsta pārdošanu partneriem.

•Grupa apstiprina savas 2015.gadā izvirzītās vadlīnijas.

Biznesa rezultāti: 2015.gada trešā ceturkšņa notikumi

Renault Grupas reģistrācijas (620 525 vienības ceturksnī) apjomi pieauga par 1,2%, globālajā automobiļu tirgū lejupslīde par 0.2%. Grupas reģistrāciju apjoms palielinājās par 7,288 vienībām trešajā ceturksnī, salīdzinot ar pirmā pusgada pieagumu - 9,806 vienībām.

Eiropā Renault Grupa fiksējusi 6,5% pieaugumu tās reģistrācijai, tādā tirgū, kas turpināja augt (+ 9.8%). Neskatoties uz šīm papildu 20,802 reģistrācijām attiecīgajā periodā, grupas tirgus daļa samazinājās par 0,3 punktiem līdz 9,0%.

Jaunāko modeļu prezentācijas panākumi, Kadjar un Espace, kopā ar Captur un Clio spēku, ievērojami uzlaboja pasūtījumu apjomu (44 000 vienībām vairāk nekā septembra beigās 2014. gadā). Šiem panākumiem vajadzētu radīt pozitīvu ietekmi uz Grupas pārdošanas rezultātiem Eiropā pēdējā ceturksnī.

Grupa fiksējusi spēcīgu pieaugumu reģistrācijai lielākajā daļā Eiropas valstu. Īpaši spēcīgs sniegums tika konstatēts Apvienotajā Karalistē (+ 22,3%), Nīderlandē (+ 21,7%), Spānijā (+ 16,2%), Portugālē (+ 21.1%) un Polijā (25,4%).

Renault zīmols uzlabojis Grupas sniegumu, 23199 vienības, tas ir, +9,8% salīdzinot ar šo pašu periodu 2014.gadā. Dacia tirgus daļa Eiropā samazinājusies par 0.3 punktiem uz 2.1%.

Francijā Grupas pārdošanas apjoms viegli krities jeb par 186 vienībām. Trešajā ceturksnī tigrus daļa samazinājusies par 1.4 punktiem uz 24,4%. Renault Clio visos segmentos joprojām ir vispārdotākais automobilis Francijā.

Ārpus Eiropas Grupa saglabājusi tās tirgus daļas. Tirgū lejupslīde par 5,1%, Grupas reģistrācijas apjomi samazinājās par 4.6% un veidoja 45,4% no kopējā apjoma attiecīgajā periodā. Grupa ieguva tirgus daļu Amerikā (+0,5 punkti), Eirāzijā (+1.5 punkti) un saglabāja stabilas pozīcijas Āfrikā, Tuvajos Austrumos, Indijā (+0.1 punkti) un Āzijas-Klusā okeāna reģionā (0,0 punkti).

Amerikā Grupas reģistrāciju apjoms samazinājās tikai par 5,3% un kopējā tirgus lejupslīde par 12,5%. Brazīlijā, Grupas otrais lielākais tirgus pasaulē, Renault nostiprinājusi savas pozīcijas un tās tirgus daļa palielinājās par 0,3 punktiem, sasniedzot 7,4%. Argentīnā strauji pieaudzis Grupas reģistrāciju apjoms konkrētajā laikposmā. Par 5437 vairāk vienībām nekā 2014. gadā, pieaugums par 26.3%. Grupas tirgus daļa sasniedza 14,6%, kas ir par 2.6 punktiem.

Eirāzijas reģionā tirgus daļa palielinājās par 1,5 punktiem. Grupas pārdošanas apjomi samazinājās par 1.2%, lejupslīde tirgū par 13,9%. Krievijā, kur mērķis ir realizēt normu, kritums tirgus daļā bija tikai par 0,5 punktiem. Grupas reģistrācijas apjoms samazinājās par 29,8%, tirgū lejup par 25,3%. Turcijā Renault Grupa reģistrācijai uzplaukums par 31,6%, tirgū augšup par 23,5% ceturkšņa laikā. Grupa ieguva 1,1 punktus no tirgus daļas, kas rezultējās ar 17,1%.

Āfrikas, Tuvo Austrumu, Indijas reģionā Grupas reģistrācija samazinājās par 4,8%, tirgus kritums 6,6%. Rezultātā Grupa tirgus daļa palielinājās par 0,1 punktiem. Alžīrijā grupa ierobežoja kritumu reģistrācijai līdz -36.7% un kopējā tirgū lejup par 48,6% saistībā ar izmaiņām regulējumos. Renault Grupa nostiprinājusi savas līderpozīcijas ar kāpumu par 6.4 punktiem līdz 34%. Indijā, kamēr tiek gaidīta Kwid pārdošanas rezultātu prezentācija (jau reģistrēti vairāk nekā 50000 pasūtījumi), Grupas pārdošanas apjomi samazinājās par 4818 transportlīdzekļiem un tirgus daļa par 0,7 punktiem.

Āzijas Klusā Okeāna reģionā Grupas tirgus daļa bija stabila, pēc ceturkšņa reģistrāciju kritums par 11.2%. Ķīnā, gaidot vietējās ražošanas palaišanu 2016.gada sākumā vadošajiem tirgiem visā pasaulē, grupa fiksējusi pārdošanas kritumu, kas vienāds ar 6735 vienībām. Korejā, pārdošanas pieagums par 2770 vienībām attiecīgajā periodā, Renault Samsung Motors turpināja augt (+ 16.6%), ātrāk nekā tirgus (+ 12,5%). Tās tirgus daļa, kas ir palielinājusies par 0,2 punktiem, ir sasniegusi 4,5%.

Trešā ceturkšņa ieņēmumi, iedalot pēc darbības nozarēm

2015.gada trešajā ceturksnī, Grupas ieņēmumi palielinājās par 9,4% jeb 9336 miljoniem eiro.

Automobiļu ieņēmumi pieauga par 10,2% līdz 8802 miljoniem eiro. Turpina kāpt pārdošanas apjoms partneriem, kas veido 5,2 punktus no šī pieauguma. Pārdotā apjoma efekts, kas veido 0.6 punktus, ir mazāks nekā reģistrāciju pieaugums (+1.2 punkti) saskaņā ar fiksētajām CKD (Complete Knock Down) aktivitātēm saistībā ar pārdošanu partneriem. Ģeogrāfiskais mix piedzīvo kritumu par 0.6 punktiem, kas skaidrojams ar pārdošanas apjoma kritumu Āzijā. Produktu mix bija pozitīvs, 2.3 punkti, pateicoties Kadjar un Espace pārdošanas panākumiem. Pozitīvā cenas ietekme ar 2.3 punktiem sasaistāma ar:

- Cenas paaugstinājums, jo īpaši jaunajos tirgos, lai kompensētu valūtas vērtības samazināšanos,

- uzlabots versiju mix

Valūtas ietekme bija negatīva 2.2 punkti, galvenokārt saistībā ar vājo Krievijas rubli un Brazīlijas reālu. Citas vienības uzrādīja pozitīvu ietekmi 2.6 punkti, kam seko uzlaboti ieguldījumi sadaļās “rezerves daļas un aksesuāri”, lietoto automašīnu pārdošanā un atkārtotu rēķinu izrakstīšanā Renault un Dacia partneriem.

Finanšu pakalpojumi (RCI Banque) veicināja Grupas ieņēmumus 534 miljonu eiro apmērā, lejup par 2,2%, salīdzinot ar to pašu periodu 2014. Šis samazinājums bija saistīts ar zemākām procentu likmēm Eiropā un kritumu dažām valūtām. Vidējie rezultāti rāda, ka 2015.gadā kredītu atlikums pieauga par 12.8%, un nonāca pie 28,9 miljardiem eiro trešajā ceturksnī. Jauno finansēšanas līgumu skaits pieauga par 15.2%, salīdzinot ar trešo ceturksni 2014. gadā.


Perspektīva

Eiropas automašīnu tirgum vajadzētu pieaugt par 8% šogad, Francijas tirgus izaugsmei jāpalielinās par 5%. Paredzams, ka mūsu galvenie attīstības tirgi paliks neparedzami un svārstīgi ceturtajā ceturksnī.

Šajā kontekstā Grupa apstiprina savas vadlīnijas:

• palielināt reģistrāciju un ieņēmumus (rēķinot salīdzināmās valūtas kursu),

• uzlabot Grupas darbības rezervi un autobūves nodaļu,

• radīt pozitīvu automobiļu operatīvo brīvo naudas plūsmu.







Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes