Preses relīze
26.oktrobris, 2015, Parīze. Plānots, ka automašīnas veic vairāk nekā 400 000 km, izdalot nulli emisiju* laikā, kamēr delegāti tiek nogādāti 21. gadskārtējā konferencē (labāk pazīstams kā COP21). Plānots, ka “COP21” pasākumā piedalīsies vairāk nekā 20 000 ANO dalībnieku no 195 valstīm.
“Elektriskie transporta līdzekļi ir praktiska un pieejama pārvietošanās metode. Tajā pašā laikā tie drastiski samazina CO2 izplūdes apjomu. Tie arī samazina citu regulēto izplūdes gāzu daudzumu, kas palīdz mums uzlabot gaisa kvalitāti pilsētās. Kopā publiskais un privātais sektors var paātrināt pāreju uz nulles emisijas sabiedrību," teica Karlos Gosns (Carlos Ghosn), priekšsēdētājs un izpilddirektors Renault-Nissan Aliansē.
COP21 autoparkā būs pieejams Renault ZOE, Nissan LEAF un septiņvietīgais Nissan e-NV200. Transportlīdzekļi būs pieejami delegātiem 24 stundas, septiņas dienas nedēļā, lai pārvietots uz un no Le Bourget konferences norises vietā, esot kā papildinājums sabiedriskajam transportam.
Šis iezīmē pirmo reizi, kad Apvienotajā Nāciju Organizācija 100% izmantos nulles emisijas transportlīdzekļus tik nozīmīgā samitā, kurā diskutē un spriež par klimata jautājumiem.
200 Renault un Nissan darbinieki-brīvprātīgie, kas vada mašīnas COP21
100% elektrisko automobiļu vadīs komanda ar 200 profesionāliem šoferiem un 200 brīvprātīgajiem no Renault un Nissan. Jūnijā Renault-Nissan Alianse izsludināja aicinājumu brīvprātīgajiem, kas ļauj darbiniekiem būt daļai no Parīzē notiekošā COP21, piedaloties kā brīvprātīgajiem autovadītājiem. Atsaucība bija milzīga, t.i., tika saņemti vairāk nekā 450 darbinieku pieteikumu. 200 veiksmīgie pieteikumu iesniedzēji no Renault un Nissan, kā arī profesionālie autovadītāji, gatavojoties pasākumam, izgāja stingru apmācību.
“Renault un Nissan darbinieki ir vadošās pozīcijas, ja runājam par elektrisko transportlīdzekļu revolūciju. Daudzi no viņiem jau vadījuši elektrisko transportlīdzekli. Tie ir labākie vēstnieki, lai pierādītu šo automobiļu priekšrocības un kāda nozīme ir nulles emisijas kustībai," teica Gosns.
(Klikšķiniet šeit, lai Gosna video uzzinātu, kāpēc Renault-Nissan Alianse ir nolēmusi piedalīties COP21 un kādu lomu ieņem Renault-Nissan darbinieki):
http://blog.alliance-renault-nissan.com/node/2732/
Renault-Nissan Alianse izveidos tīklu ar 90 ātrām un standartizētām uzlādes stacijām stratēģiskās vietās, kas darbosies sadarbībā ar Francijas elektroenerģijas pakalpojumu uzņēmumu EDF un būs darbināmi ar zemas oglekļa emisijas elektrību. Atlikušās emisijas tiks kompensēts ar akreditētas ANO oglekļa kompensēšanas programmu. Ātrās uzlādes stacijās varēs veikt uzlādi no 0 līdz 80% apmēram 30 minūtes.
Alianse ir pārdevusi vairāk nekā 274 000 elektrisko transportlīdzekļu visā pasaulē, kas veido pusi no visiem elektromobīļiem, kas sastopami uz ceļa kopš tās pirmā elektriskā transportlīdzekļa Nissan LEAF nonākšanas pārdošanā 2010. gada beigās.
*Braukšanas laikā nav konstatē CO2 emisija un izplūdes gāzes, saskaņā ar NEDC homologācijas ciklā fiksēto.
PAR RENAULT-NISSAN ALLIANCE
Renault-Nissan alianse ir stratēģiska līgumsabiedrība starp Parīzē esošo Renault un Jokohamā, Japānā esošo Nissan, kas kopā pārdod katru desmito no visā pasaulē pārdotajām automašīnām. Abi uzņēmumi, kuri ir bijuši stratēģiskie partneri jau kopš 1999.gada, 2014. gadā pārdeva 8,5 miljonus automašīnu gandrīz 200 valstīs. Aliansei ir stratēģiska sadarbība arī ar tādiem autoražotājiem kā Vācijas Daimler, Ķīnas Dongfeng un Indijas Ashok Leyland, un tai pieder kontrolpakete kopuzņēmumā, kuram pieder Krievijas galvenais autoražotājs AVTOVAZ, kas izgatavo zīmola Lada automašīnas.
www.media.blog.alliance-renault-nissan.com
www.media.renault.com
www.nissan-newsroom.com
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.