Preses relīze

dalīties

Preses mape: Renault atklāj jauno ALASKAN Concept un apņemas iekarot vieglā komerctransporta tirgu

Pēdējos 17 gadus Renault ir bijis vadošais zīmols Eiropas vieglā komerctransporta tirgū, vienlaikus iekarojot stabilas pozīcijas arī Dienvidamerikas un Āfrikas tirgos. Jaunais Renault grupas mērķis ir kļūt par vienu no vadošajiem vieglā komerctransporta ražotājiem pasaulē, virzot jaunos transporta modeļus no vadošām pozīcijām reģionos uz globālu līmeni.

Lai sasniegtu šo mērķi, uzņēmums ir nolēmis ienākt pikapa tipa transportlīdzekļu segmentā, kurš sastāda vairāk nekā trešdaļu no visa apgrozījuma globālā vieglā komerctransporta tirgū. Šī gada jūnijā Buenosairesā Renault laida klājā jauno Renault Duster Oroch, kas tika īpaši veidots Dienvidamerikas tirgum. Savukārt, jaunais ALASKAN Concept ir iespaidīgs paraugmodelis, kas iezīmē ceļu pavisam jauna modeļa ienākšanai globālā tirgū nākotnē.


Līdztekus jaunajiem vieglā komerctransporta modeļiem, uzņēmums ir nolēmis ieviest globālu RenaultPro+ zīmolu, kas specializēsies atbalsta sniegšanā vieglā komerctransporta īpašniekiem un Renault klientiem. Renault Pro+ speciālistu tīkls gādās par patīkamu un augstvērtīgu pieredzi gan biznesa, gan privātajiem klientiem, nodrošinot personalizētu pieeju un pakalpojumu klāstu no sākotnējās reklāmas līdz atbalstam pēc pirkuma veikšanas. Renault Pro+ zīmols ir vienlaikus solījums klientiem un neatņemama sastāvdaļa ceļā uz globālu pozīciju vieglā komerctransporta tirgū.


“Mēs esam gatavi virzīt sava uzņēmuma Globālās Izaugsmes Plānu uz priekšu un īstenot mūsu biznesa un privāto klientu vēlmes pasaules vieglā komerctransporta tirgū, pateicoties uzlabotam piedāvājumam, jauniem pakalpojumiem un augstiem klientu apkalpošanas standartiem.”

Ašvani Gupta - Viceprezidents, Renault vieglā komerctransporta biznesa globālais vadītājs


Galerija

Video

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes