Preses relīze
- Pārliecinošs dizains ar gludu siluetu un dinamiskām proporcijām atbilstoši segmenta statusam,
- Nepieredzēts braukšanas baudījums, pateicoties 4Control šasijas un aktīvās amortizācijas kombinācijai, kamēr Multi-Sense tehnoloģija nodrošina patiesi personalizētu piedzīvojumu,
- Bagātīga salona telpa un nepārspējams komforts, priekšējie sēdekļi ir nodrošināti ar ventilācijas kompleksu,
- Gandrīz 1,700 dm3 bagāžas novietošanai (VDA),
- Papildus ierīkota R-Link2 multimediju planšete, BOSE® skaņu sistēma, kā arī visaptveroši braukšanas palīglīdzekļi un iekārtas, kas veidotas, lai vairotu braukšanas komfortu.
Renault Talisman Grandtour Eiropā nonāks pārdošanā 2016. gada pirmajā pusē.
1.Talisman Grandtour: Renault’s jaunā pagarinātā versija
Pēc Talisman sedana versijas atklāšanas 6. jūlijā, Renault šodien iepazīstina ar jauno Talisman Grandtour.
Eiropā katru gadu pārdoto D segmenta automašīnu (sedanu un universāļu) skaits pārsniedz miljons vienību, kurā pagarinātās šasijas automašīnas veido 54% no šiem rādītājiem.
Jaunais Renault Talisman Grandtour ietver sevī visas sedana modeļa priekšrocības, pievienojot modernas līnijas un pagarinājuma praktiskumu.
1.1Enerģisks stils
Talisman Grandtour piedāvā tādus pašus izmērus kā sedana modelim (garums: 4.86 metri / platums: 1.87 metri / augstums: 1.46 metri / ass atstarpe: 2.81 metri), kā arī tās pašas dinamiskās proporcijas, gludo profilu un augsto viduslīniju.
Pulētā alumīnija jumta turētāji akcentē jumta līniju, kura ir pagarināta ar spoileri. C – balsts un ar hromu apstrādātie sānu logi rada smalku un gludu iespaidu. Savukārt aizmugurējā loga slīpums piešķir dinamisku apdari, nenovirzoties no bagāžas nodalījuma.
1.2Viegli ievietot nepieciešamo
To iespējams izdarīt, pateicoties spēcīgajām aizmugures durvīm, kuras iespējams atvērt, pakustinot kāju zem aizmugurējā bampera, tādējādi nodrošinot brīvroku atvēršanu un aizvēršanu, lai atvieglotu mantu ievietošanu.
Talisman Grandtour piedāvā 572dm3 (VDA) lielu mantu novietošanas vietu un maksimālo ievietojamā objekta garumu 1,116mm. Ar salocītiem aizmugurējiem sēdekļiem šis skaitlis palielinās līdz 2,010mm, pielīdzinot to gandrīz 1,700dm3 tilpumam.
1.3 Labklājības noslēpums: plašs salons un ērtas, uzrunājošas sēdvietas
Izstrādāta vadītāju un pasažieru labklājībai, Renault Talisman Grandtour – gluži kā sedana versija – ir mašīnas iekšējās telpas dizaina līderis. Pagarinātajai versijai papildu pievienoti 30mm gabarītaugstuma aizmugurē, palielinot to līdz 886mm.
•Priekšējais gabarītaugstums: 902mm,
•Aizmugurējais gabarītaugstums: 886mm,
•Priekšējais plašums: 1,512mm,
•Aizmugures plašums: 262mm,
•Vairāk nekā 25 litri rokas bagāžas nodalījumā.
Priekšējie sēdekļi apvieno labākās īpašības šo mašīnu klasē:
•Līdz pat 10 iespējamām krēslu pozīcijām (turklāt astoņas no tām ir elektroniski regulējamas), kā arī regulējams sēdekļu spilvenu garums, kuru iespējams regulēt uz priekšu un uz aizmuguri līdz pat 60 mm (tikai Initiale Paris aprīkojuma versijā),
•Četru veidu elektroniskā drošības jostas regulēšana (augstums/dziļums),
•Masāžas funkcija, kurai var pielāgot dažādus veidus un intensitāti (divas programmas/pieci līmeņi),
•Aviācijas stilā sešos veidos regulējams pagalvis,
•Apsildāmi sēdekļu spilveni un atzveltnes,
•Mašīnas iestatījumu atmiņa līdz pat sešiem profiliem.
Divas jaunas un svarīgas papildu funkcijas:
•Integrētā ventilācija lielākam komfortam karstā laikā.
•Jaunā “Cover Carving” tehnoloģija: stipri, puscieti, viegli balsti, iestrādāti priekšējo sēdekļu atzveltnēs, atbrīvojot papildu vietu, tostarp vairāk kā trīs papildu centimetrus kāju novietošanai aizmugurē.
Talisman Grandtour modelis ir pieejams arī Initiale Paris modeļa apdarē, piedāvājot vēl izcilāku komfortu un izsmalcinātību, kā arī Améthyste Black ārējo apdari, īpašo Nappa® ādas apdari un uzlabotu skaņas izolāciju, pateicoties lamināta sānu logiem.
2.Talisman Grandtour ietver tādas tehnoloģijas, kas izstrādātas, lai uzlabotu braukšanas prieku un ceļošanas komfortu
2.1Multi-Sense tehnoloģija apvieno četru riteņu stūrēšanu ar aktīvu amortizāciju
Pirmo reizi šo mašīnu segmentā, Renault Talisman Grandtour – tieši kā sedana modelim – piedāvā 4Control sistēmu aktīvai bremzēšanai. Pilsētā 4Control šasija apvelta Talisman Grandtour ar sevišķu veiklību. Modeļa pagriezienu stabilitātei un veiklībai ir garantēta pozīcija jaunajā Renault klasē, ja runa ir par uzticību un braukšanas komfortu.
Renault Multi-Sense piedāvā personalizētu braukšanas pieredzi ar četrām ieprogrammētām iespējām (“Komforta”, “Sporta”, “Neitrālā” un “Eko”), kā arī pilnībā konfigurējamo “Perso” režīmu.
Talisman Grandtour modelis ir spējīgs mainīt savu personību acumirklī, pateicoties saīsnes pogai, kura dod iespēju vadītājam mainīt režīmu “Komforts” pret režīmu “Sports” un pretēji, tikai ar diviem klikšķiem. Tikmēr, modeļa arhitektūra – kura piedāvā pazeminātu smaguma centru un braukšanas pozīciju tuvu ceļam – nozīmē, ka Multi – Sense sistēmas priekšrocības iespējams izbaudīt pilnīgāk, jo īpaši tad, kad ir izvēlēts “Sporta” režīms. Tas ir gandrīz tā, it kā vadītājiem ir iespēja apvienot vairākas mašīnas vienā modelī. Neatkarīgi no tā, vai viņi vēlas izbaudīt enerģisku, dinamisku braucienu vai mierīgu, komfortablu un izsmalcinātu piedzīvojumu, izvēle ir viņu rokās, turklāt ātri maināma.
Tajā pašā laikā, mašīnas iekšpuses atmosfēra radīta, pielāgojot tai dažādus krāsu toņus (zils, sarkans, sēpija, zaļš vai purpurs), ka arī noformējot un ietonējot informācijas displeju uz paneļa un dzinēja skaņu.
2.2R-Link 2: pievienotais kontroles centrs
Renault Talisman Grandtour piedāvā Renault R-Link 2 pievienotu multimediju planšeti, pieejamu vai nu 7 collu ainavas formātā vai 8.7 collu portreta formāta. R-Link 2 pārrauga automašīnas braukšanas palīglīdzekļus, kā arī visus standarta pienākumus, piemēram, navigācijas, audio, un klimata kontroles funkcijas. Papildus skārienjūtīgajam ekrānam pieejamas saīšņu pogas, vairāku funkciju rotācijas kontrole viduskonsolē un papildus kontrolējošs stūres rats.
Šobrīd mājas lapas ir konfigurētas, ļaujot vadītājam tieši piekļūt visbiežāk izmantotajām funkcijām vai personalizējot saskarmi ar automašīnu.
2.3. Individuāli pielāgota Bose® skaņa
Talisman Grandtour priekšrocība ir individuāli pielāgotā BOSE® skaņu sistēma, kura ražota no divpadsmit augstas veiktspējas skaļruņiem un sabvūferiem (basu skaļruņi). Centerpoint® tehnoloģija pārveido signālu no stereo avota uz daudz kanālu signālu, lai radītu visaptverošu skaņu, bet digitālās apstrādes Bose® signāls ietver paša Talisman akustiskās īpašības, lai radītu ekskluzīvu izlīdzināšanu.
2.4Visaptveroši braukšanas palīglīdzekļi (ADAS)
•Lai nodrošinātos: Adaptīvā kruīza kontrole (ACC); Aktīva bremžu sistēma neparedzētiem gadījumiem (AEBS).
• Lai brīdinātu: Joslu uzraudzības brīdinājums (LDW); Drošas distances brīdinājums (SDW); Ceļu satiksmes zīmju pamanīšana, neveicinot ātruma pārsniegšanu (TSR / OSP); Neredzamo vietu brīdinājums (BSW).
• Lai asistētu: atpakaļgaitas kamera; automātiskie tuvās un tālās gaismas lukturi (AHL); elektroniskā rokasbremze; priekšējie, aizmugurējie un sānu parkošanās sensori; bezroku parkošanās asistēšana
Ievelkamais, krāsainais displejs piedāvā noderīgu informāciju, lai nodrošinātu mierīgu braukšanu, informējot par pašreizējo ātrumu, navigācijas norādījumiem un braukšanas palīglīdzekļiem.
2.5 Pieklājīgs braukšanas prieks ar efektīvu motoru
Renault Talisman Grandtour piedāvā to pašu dzinēju klāstu, kāds ir pieejams sedana modeļa versijā.
Divi benzīna dzinēji:
•Enerģija TCe150 un enerģija TCe 200, apvienojumā ar septiņu pārnesumu dubultu sajūgu ar EDC automātisko transmisiju.
Trīs dīzeļa dzinēji:
•Enerģija dCi 110, sajūgts vai nu ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu vai sešpakāpju dubultu sajūgu ar EDC automātisko transmisiju
•Enerģija dCi 130, līdzīgi pieejams ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu vai sešpakāpju dubulto sajūgu ar EDC transmisiju
•Dubultā turbo enerģija dCi 160, kuru vada eksluzīvi caur sešpakāpju dubulto sajūgu ar EDC transmisiju
Renault Talisman Grandtour būs iespējams izvēlēties četros dažādos iekārtu līmeņos, turklāt tam tiks piedāvāta diapazonu papildinošā Initiale Paris apdare. Modelis pirmo reizi parādīsies 2015. gada Frankfurtes autoizstādē un nonāks pārdošanā Eiropā 2016. gada pirmajā pusē.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.