Preses relīze

dalīties

RENAULT EMBLĒMA: ZĪMOLA IDENTITĀTES ATTĪSTĪBA 117 GADU GARUMĀ

Līdz ar jaunajām pārmaiņām mūsu zīmolā esam nolēmuši atskatīties uz 117 gadu ilgo Renault emblēmas attīstības vēsturi, vēloties jums parādīt kā uzņēmums ir pastāvīgi mainījies līdzi laikam. Logo ir galvenais korporatīvās identitātes elements, kas bieži vien kļūst arī par uzņēmuma metaforu. Piemēram, kad kāds piemin “romba zīmolu” ir skaidrs, ka runa ir par Renault. Autoražotāja nosaukums kopā rombveidīgu simbolu jau pēdējos 90 gadus ir bijusi Renault zīmola neatņemama sastāvdaļa. Sākot ar šī gada 15.aprīli, Renault izmanto šo emblēmu jaunā izskatā, kam klāt ir pievienots arī jauns zīmola paraksts, kas atspoguļo ražotāja galveno domu jaunu auto radīšanā: Renault – kaisle uz dzīvi*.

1898: Renault sākums

Renault dzima Parīzē 1898. gada Ziemassvētkos, kad Luī Reno (Louis Renault) devās uz pilsētas centru ar A tipa miniatūro automobili, kuram bija tiešās piedziņas ātrumkārba. Pie šīs kārbas izgudrošanas Reno bija strādājis kopš tā paša gada oktobra, un, lai pierādītu sava izgudrojuma lietderīgumu, Luī uzbrauca Parīzes stāvajā Montmartras kalnā. Tā augšgalā Luī varēja svinēt Ziemassvētkus jau ar pirmajiem 12 pasūtījumiem.

Dažas nedēļas vēlāk, 1899.gada 25. februārī, tika dibināts uzņēmums “Renault-Frères” (Reno-Brāļi), kura pastāvēšana ilga desmit gadus. Dibināšanas dokuments tika parakstīts ar 1898.gada oktobra datumu. Renault-Frères piedzīvoja straujus panākumus un ātri vien kļuva atpazīstami. Uz pirmajiem uzņēmuma modeļiem zīmola nebija, taču nedaudz vēlāk vārdi “Renault-Frères” parādījās uz tā laika auto raksturīgajiem kāpšļiem, kā arī Luī Reno iniciāļi LR tika iegriezti Bijankūras novadā ražoto auto riteņu rumbās.

......

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes