Preses relīze
RENAULT – kaislība uz dzīvi!
·Šis paraksts ilustrē jauno pieeju automobiļu dizainam, ko Renault apstiprināja 2012.gadā. Tas arī akcentē zīmola solījumu radīt kvalitatīvus, pievilcīgus automobiļus, kas atvieglo klientu ikdienas dzīvi.
·Renault jaunais zīmola identitātes paraksts tiks lietots no 2015.gada aprīļa.
Modernizētie Renault zīmola gēni (DNS)
Renault senā tradīcija radīt „Voitures à Vivre” (“automašīnas dzīvei”) jau kopš kompānijas pirmsākumiem paredzēja ražot inovatīvas, gudras, modulāras,ērtas automašīnas. Kopš 2012.gada šī zīmola DNS neatņemamā daļa tika apvienota ar apņemšanos atkal uzrunāt savus klientus arī emocionālā veidā. Bija vajadzīga modernāka pieeja automašīnu dizainam, bet šīs apņemšanās redzamās pazīmes šodien ir Clio, Captur, Twingo, Kadjar un nu arī jaunā Espace modeļa jutekliskās, aicinošās un atlētiskās līnijas.
Lozungs “RENAULT – kaislība uz dzīvi” pasvītro arī Renault inženieru un projektētāju komandas pašreizējos pūliņus vērot klientus un viņu ikdienas dzīvi ar mērķi piedāvāt kvalitatīvus spēkratus ar gudrām inovācijām, kā arī saistīto servisu,kas atvieglotu ikdienas dzīvi. Piemēram, var minēt multimediju sistēmu R-LINK2® vadītāja plašo palīgrīku klāstu, automātisko sēdekļu nolaišanu Kadjar modelim, kā arī Multi-Sense® sistēmu jaunajam Espace.
“Mūsu zīmola jaunais paraksts “RENAULT – kaislība uz dzīvi” atspoguļo visaptverošo transformāciju,kas notiek Renault un kas aizsākās ar jauno Clio,” saka Maikls van der Sande (Michael van der Sande), globālā mārketinga nodaļas vadītājs.
“Šis sauklis ir vairāk,nekā tikai vārdi; tas ir solījums mūsu klientiem, ka Renault turpinās pārvērtības, kas vedīs pie pilnībā atjaunināta automobiļu klāsta. Papildus tam,ka mūsu jaunos modeļus inženieri un projektētāju komanda radījuši ar aizrautīgu kaislību, tiem ir jāpadara mūsu klientu dzīve vieglāka un patīkamāka ik dienu.”
Jauna grafiskās identitātes zīme Renault grupai
Līdz ar Renault zīmola jauno parakstu ir pārskatīta un atjaunināta arī šīs grupas grafiskā identitātes zīme, pie kuras strādāja uzņēmuma darba grupas no Korporatīvā dizaina nodaļas. Šī evolūcija attiecas uz visām kompānijas reklāmām, gan audiālām, gan vizuālām(TV, drukātie materiāli, plakāti, radio utt.), kā arī uz interneta vietnēm,izstāžu stendiem, speciāliem pasākumiem, pārdošanas veicināšanu, speciālo apģērbu utt.
Tikmēr Renault rombs ir palicis treknāks un atbrīvots no ieskaujošās kontūras ierobežojuma. Tas pats logo, tikai mazliet lielāks, augstāka statusa un spožāks, rotā zīmola jaunāko modeļu priekšu.
Ir mainījies arī zīmola bloks (brand block). Lai gan tas ir mantojis Renault pagātnes DNS, tomēr atšķiras kā modernāks un pārliecinošāks.Tam ir jauns, īpaši izstrādāts burtveidols ar mērķi piešķirt atšķirīgu pieskārienu zīmola komunikācijā.
Renault zīmola dzeltenā krāsa, kas pārtapusi košākā un siltākā tonī, redzama kā vertikāla strīpa logo labajā pusē.
Rezultāts ir izsmacināta grafiskā dizaina zīme, kas eleganti pauž zīmola produktu vērtību. Šī radošākāun emocionālākā pieeja iet roku rokā ar misiju, kas uzdota Lorensam van den Akeram (Laurens van den Acker),korporatīvā dizaina nodaļas vadītājam.
„Kad 2009.gadā sāku strādāt, mana misija bija izdomāt jaunu emocionālu saikni starp Renault zīmolu un klientiem,” uzsver Lorenss van den Akers, korporatīvā dizaina nodaļas vadītājs. „Mana atbilde bija, ka jālūdz komandai dot jaunu stimulu Renault latīņu saknēm, radot krāsainas, personalizējamas automašīnas ar jutekliskām, muskuļotām līnijām, kas aizdedz emocijas un padara ikdienas dzīvi patīkamu.”
Renault grupas jaunā korporatīvā identitāte, kas ietvers Renault, Dacia un Renault Samsung Motors zīmolus,tiks atklāta Renault grupas nākamajā pilnsapulcē 2015.gada aprīļa beigās.