Preses relīze

dalīties

RENAULT 4 - STARPTAUTISKAIS SAUCIENS

Kad 1956. gada marta Pjers Drefass (Pierre Dreyfus) kluva par Renault padomes prezidentu, vinš sasniedza lieliskus rezultatus - Renault bija iespejams eksportet 50% no savas saražotas produkcijas. Renault zimola jaunakais modelis "Dauphine" isa laika iekaroja arvalstu tirgus, un neskatoties uz piedzivoto komercialo vilšanos ASV, tas bija nozimigs panakums. Renault 4, kur ietekme no Pjera Drefasa puses bija loti pamanama, speciali tika izstradats, lai tas starptautiski butu atpazistams un kalpotu par galveno ieroci konkurences cina, bet ar vienu nosacijumu: ta inovativajai koncepcijai bija jaapmierina pieprasijuma tirgus. "Ir skaidrs, ka Renault 4 ir jaeksporte uz arvalstim. Un tas ir viens no butiskakajiem merkiem, kas saistas ar šo modeli", pazinoja Pjers Drefass 1961. gada oktobri.

Kad 1956. gada marta Pjers Drefass (Pierre Dreyfus) kluva par Renault padomes prezidentu, vinš sasniedza lieliskus rezultatus - Renault bija iespejams eksportet 50% no savas saražotas produkcijas. Renault zimola jaunakais modelis "Dauphine" isa laika iekaroja arvalstu tirgus, un neskatoties uz piedzivoto komercialo vilšanos ASV, tas bija nozimigs panakums. Renault 4, kur ietekme no Pjera Drefasa puses bija loti pamanama, speciali tika izstradats, lai tas starptautiski butu atpazistams un kalpotu par galveno ieroci konkurences cina, bet ar vienu nosacijumu: ta inovativajai koncepcijai bija jaapmierina pieprasijuma tirgus. "Ir skaidrs, ka Renault 4 ir jaeksporte uz arvalstim. Un tas ir viens no butiskakajiem merkiem, kas saistas ar šo modeli", pazinoja Pjers Drefass 1961. gada oktobri.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes