Preses relīze
Kad 1956. gada marta Pjers Drefass (Pierre Dreyfus) kluva par Renault padomes prezidentu, vinš sasniedza lieliskus rezultatus - Renault bija iespejams eksportet 50% no savas saražotas produkcijas. Renault zimola jaunakais modelis "Dauphine" isa laika iekaroja arvalstu tirgus, un neskatoties uz piedzivoto komercialo vilšanos ASV, tas bija nozimigs panakums. Renault 4, kur ietekme no Pjera Drefasa puses bija loti pamanama, speciali tika izstradats, lai tas starptautiski butu atpazistams un kalpotu par galveno ieroci konkurences cina, bet ar vienu nosacijumu: ta inovativajai koncepcijai bija jaapmierina pieprasijuma tirgus. "Ir skaidrs, ka Renault 4 ir jaeksporte uz arvalstim. Un tas ir viens no butiskakajiem merkiem, kas saistas ar šo modeli", pazinoja Pjers Drefass 1961. gada oktobri.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.