Preses relīze
Renault ka pirmie sava nozare isteno talejošu strategiju, kuras merkis visiem bez iznemuma nodrošinat neierobežotas parvietošanas iespejas, ka ari stiprinat automobila ka cilveces progresa veicinataja lomu. Renault jaunais sauklis „Drive the Change” simbolize uznemuma pastavigos centienus samazinat automobilu ietekmi uz apkartejo vidi – sakot no to projektešanas, ražošanas un izmantošanas uz cela lidz pat to utilizešanai.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.