Preses relīze

dalīties

Renault kvalitates strategija versta uz klientu

Viens no Renault Grupas strategiskajiem merkiem ir nodrošinat gan klientu apkalpošanas, gan servisa kvalitati visaugstakaja limeni. Renault savu apnemšanos pieradija jau 2006.gada, ieviešot PER shemu (Plan Excellence Renault ). Janorada, ka šo gadu laika vairakas neatkarigas institucijas ir novertejušas Renault ka vienu no lideriem par kvalitates jautajumiem.

Viens no Renault Grupas strategiskajiem merkiem ir nodrošinat gan klientu apkalpošanas, gan servisa kvalitati visaugstakaja limeni. Renault savu apnemšanos pieradija jau 2006.gada, ieviešot PER shemu (Plan Excellence Renault. Janorada, ka šo gadu laika vairakas neatkarigas institucijas ir novertejušas Renault ka vienu no lideriem par kvalitates jautajumiem.


 

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes