Preses relīze
"Denisa vadībā Dacia zīmols ir kļuvis par spēcīgu zīmolu ar pievilcīgu modeļu klāstu, kas ir ieguvis plašāku klientu loku. Renault grupas vārdā vēlos izteikt pateicību Denisam par visiem viņa sasniegumiem šo gadu laikā. Es vēlos sveikt Katrīnu Adtu, kuras pieredze auto rūpniecībā būs būtisks ieguvums Dacia," sacīja Renault grupas izpilddirektors Fransuā Provosts (François Provost).
"Ar prieku sveicam Katrīnu Dacia vadītājas amatā. Viņas plašās zināšanas un pieredze uzņēmējdarbības attīstībā ļaus mums turpināt zīmola izaugsmi un, pats galvenais, kopīgi risināt nākamo izaicinājumu - produktu klāsta elektrifikāciju "à la Dacia". Tagad, kad zīmols ir nostiprinājies uz Eiropas mazumtirdzniecības tirgus pjedestāla, mūsu uzdevums ir padarīt to par jaunu etalonu elektrificēto transportlīdzekļu jomā," sacīja Fabriss Kambolivs, Renault grupas izaugsmes direktors.
Pašlaik DACIA tiek uzskatīts par pieejamas mobilitātes zīmolu, un šobrīd DACIA strauji paplašinās, ko apliecina arī C segmenta apvidus auto BIGSTER ienākšana tirgū.
Katrīnai Adtai ir gandrīz 26 gadu pieredze auto nozarē, kas iegūta Daimler un Mercedes-Benz. Viņa ir ieguvusi juristes izglītību un ir ieņēmusi dažādus vadošus amatus: Mercedes-Benz izpilddirektore Luksemburgā, Daimler cilvēkresursu attīstības viceprezidente, Smart izpilddirektore un pēc tam Mercedes-Benz mazumtirdzniecības izpilddirektore Eiropā. Pavisam nesen viņa vadīja korporatīvā audita nodaļu Mercedes-Benz. Savā karjerā galvenokārt pievērsusies pārdošanai un mazumtirdzniecībai, kā arī Katrīna vadīja vairākas būtiskas pārmaiņas, tostarp Smart pārveidošanu par 100% elektrisko zīmolu. Katrīna ir arī cieši apņēmusies veicināt daudzveidību un mentoringu sievietēm tehnoloģiju jomā.
"Es ar prieku pievienojos Renault grupai un uzņemos Dacia zīmola vadību. Tā ir privilēģija kopā ar izcilu komandu piedalīties zīmola ievērojamā veiksmes stāsta nākamās nodaļas veidošanā. Uzņēmumu sagatavošana nākotnei vienmēr ir bijusi mana specialitāte. Šodien esam auto nozares pagrieziena punktā gan tehnoloģiju, gan sociālo jautājumu ziņā. Dacia konsekventi apliecināja savas pieejas atbilstību, piedāvājot produktus, kas izcili atbilst klientu vēlmēm. Dacia ir vairāk nekā tikai zīmols, kas simbolizē drosmīgas, inteliģentas un pieejamas mobilitātes vīziju. Tagad esam pilnībā mobilizēti kopā ar visām Dacia un grupas komandām, kā arī mūsu piegādātājiem, partneriem un izplatītājiem, lai turpinātu šo neparasto ceļu uz priekšu. Ar enerģiju, ambīcijām un kopīga mērķa apziņu mēs turpināsim izaicināt ierastās tradīcijas un sniegt klientiem nozīmīgu vērtību," uzsvēra Dacia izpilddirektore Katrīna Adta.