Preses relīze
Alīcija Gurka būs atbildīga par Renault Group zīmolu (Renault, Dacia, Alpine, Mobilize) globālās komunikācijas stratēģijas ieviešanu Polijā, Čehijā, Slovākijā un Baltijas valstīs, veicinot četru zīmolu automobiļu un pakalpojumu ieviešanu tirgū, stiprinot zīmola tēlu un sazinoties ar žurnālistiem un viedokļu līderiem. Viņa arī koordinēs iekšējo komunikāciju.
Agata Ščeha (Agata Szczech), kura līdz šim ieņēma šo amatu, turpinās darbu Renault Polska līdz 2025. gada 31. decembrim kā Renault Group tēla projektu vēstniece.
“Visas Renault Group vārdā es vēlos sirsnīgi pateikties Agatai par lielo un nozīmīgo ieguldījumu daudzu gadu garumā.” Viņas nelokāmā apņēmība un nenogurstošā motivācija ir ievērojami uzlabojusi mūsu zīmolu tēlu un izpratni žurnālistu un valdības amatpersonu vidū.
Agata turpinās spēlēt svarīgu lomu arī turpmākajos mēnešos, nodrošinot uzņēmuma ciešas attiecības ar partneriem dažādās jomās.
Arī es priecājos sveikt sAlicju mūsu komandā. Esmu pārliecināts, ka viņas pieredze un personība lieliski atbildīs mūsu vērtībām un dinamiskai pieejai automobiļu tirgum” – sacīja Fabjēns Gulmī, Austrumu reģiona rīkotājdirektors.
***
Alīcija Gurka pēdējos divus gadus ir bijusi atbildīga par Volvo zīmola komunikācijas stratēģijas ieviešanu. Iepriekš strādāja sabiedrisko attiecību aģentūrās, tostarp starptautiskās aģentūrās, piemēram, Havas PR Warsaw un Weber Shandwick, kā arī valsts pārvaldē.
Viņas vairāk nekā 20 gadu profesionālā pieredze ietver stratēģiskās komunikācijas konsultācijas, pretkrīzes konsultācijas un mediju apmācības. Viņa bija atbildīga par komunikācijas kampaņu vadību, tostarp ilgtspējīgas attīstības stratēģiju ieviešanu uzņēmumos loģistikas un autobūves, finanšu un profesionālo pakalpojumu, tehnoloģiju, nekustamā īpašuma un ātrās aprites patēriņa preču nozarēs.
***
Uzņēmumā Renault Polska Agata Ščeha strādā jau vairāk nekā 34 gadus. Kopš 1995. gada viņa ir ieņēmusi komunikācijas direktores amatu.
Agata īstenoja daudzus inovatīvus projektus, piemēram, izglītības programmu “Drošība visiem”.
Par ieguldījumu ceļu satiksmes drošības uzlabošanā viņa ir saņēmusi daudzas balvas, tostarp trīs valsts medaļas.
Savā jaunajā amatā Agata ierosinās un izstrādās projektus, kuru mērķis ir stiprināt grupas zīmolu atpazīstamību Austrumu reģionā, atbilstoši uzņēmuma DNS un pozicionēšanai. Tas ietver sadarbību ar uzņēmumiem un organizācijām komunikāciju, izglītības un pasākumu nozarē.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.