Preses relīze
Tāpat kā iepriekšējos gados, arī šogad “AUTOBEST Gala” pasākumā piedalījās lielāko autoražotāju augstākā līmeņa vadītāji un tika apbalvoti zīmoli, kuru veikums visvairāk bija pelnījis titulu “labākais”. Starp īpašajiem viesiem bija “Dacia” izpilddirektors Denī Le Vots (Denis Le Vot), un viņš saņēma vienu no vakara viskārotākajām balvām – “Best Buy Car of Europe 2025”. Šo titulu uzņēmumam izcīnīja jaunais “Dacia Duster”, kas jau kļuvis par leģendu visā Eiropā, tostarp arī Latvijā.
“Dacia nav uzlēcošā zvaigzne. Tā ir zvaigzne, kas spīd jau 15 gadus. Duster kopējais pārdošanas rādītājs jau tuvojas 2,7 miljonu atzīmei, tāpēc modeļa atpazīstamība Eiropā vairs nav apšaubāma. Kā jūs visi zināt, mēs jau esam pārdevuši 200 tūkstošus jauno “Dacia Duster” – nedaudz vairāk nekā iepriekšējās paaudzes modeļa eksemplāru. Šo balvu, protams, veltu visiem mūsu inženieriem, pārdevējiem, mārketinga speciālistiem, mūsu dīleriem un, protams, mūsu klientiem,” saņemot prestižo apbalvojumu, sacīja D. Le Vots.
Svinīgo pasākumu vēl īpašāku visai “Renault” grupai padarīja citu populārā franču autoražotāja modeļu panākumi. Proti, atdzīvinātie modeļi “Renault 5” un “Renault 4” saņēma nozarei ne mazāk nozīmīgo “A STAR IS BACK 2025” balvu.
“Liels paldies par šo “Renault 5” un “Renault 4” piešķirto apbalvojumu. Tas ir atalgojums par darbu, ko paveikušas “Renault” un “Ampere” komandas. Godīgi sakot, atdzīvināt divas “Renault” zīmola leģendas kā pilnībā elektriskus modeļus bija īsts izaicinājums,” saņemot balvu, atzina Silvēns Derfels (Sylvain Darphel), “Renault 5” ienākumu vadītājs.
“Renault 5”, kas jau vairākkārt guvis atzinību auto ekspertu vidū un pavasarī pelnīti saņēma Eiropas Gada Auto titulu, ieguva arī “ECOBEST 2025” balvu.
“Šī balva ir “Renault” un “Ampere” komandu darba novērtējums. “Renault 5 E-Tech Electric” tiek ražots Francijā, un ir īsts popkultūras ikonas atdzimšanas stāsts. Modelis apvieno emocijas, dizainu un braukšanas prieku gan pilsētā, gan ārpus tās. Liels paldies “AUTOBEST” žūrijai. Ar “Renault 5” mēs esam atguvuši visus elementus, lai kopā ar mūsu klientiem turpinātu šo stāstu un virzītos nākotnē,” uz skatuves sacīja Lorāns Leprijē (Laurent Leprieur), “Renault 5” produktu vadītājs.
Savukārt “Renault” globālais mārketinga vadītājs Arno Belonī (Arnaud Belloni) saņēma kategorijas “MANBEST 2025” galveno balvu un tika uzņemts “MANBEST” slavas zālē.
“Jūs pat nevarat iedomāties, cik ļoti lepojos, ka šodien esmu šeit, jūsu priekšā šajā ceremonijā. Un tam ir daudz iemeslu. Pirmkārt, es šeit esmu bijis daudzas reizes kā viesis, redzējis, kā vairāki mani bijušie vadītāji saņem šo balvu, un es no sirds priecājos par viņiem. Otrkārt, “AUTOBEST” man nozīmē ļoti daudz. Jūs tik daudzus gadus esat darījuši lielisku darbu, apbalvojot tieši tās automašīnas, kuras cilvēki patiešām pērk. Es jums pateicos par to un par jūsu filozofiju. Tā ir pareizā pieeja un šobrīd mēs redzam, ka tā ir pilnībā pamatota,” savā uzrunā teica A. Belonī, “Renault Global” mārketinga un zīmolu vadītājs.
“AUTOBEST” apbalvojumi tiek uzskatīti par prestižākajiem Eiropā un bieži tiek dēvēti par Eiropas un pasaules autobūves “Oskariem”. Šie apbalvojumi ik gadu pulcē ietekmīgākos autobūves industrijas līderus no visas pasaules.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.