Preses relīze

dalīties

JAUNA FULL HYBRID E-TECH 160 ZS PIEDZIŅA, DIVKĀRŠS IEGUVUMS VAIRĀK JAUDAS, MAZĀKS DEGVIELAS PATĒRIŅŠ

Izmantojot savu pieredzi ar elektroautomobiļiem, 2021. gadā Renault izstrādāja savu inovatīvo full hybrid E-Tech piedziņu. Šai tehnoloģijai pieteikti vairāk nekā 150 patentu – tā veidota, balstoties uz Renault pieredzi ar Formula 1, it īpaši attiecībā uz enerģijas atgūšanu un reģenerāciju. Daudzos klāsta modeļos, sākot no Clio, līdz Rafale tā jau tagad atbilst augstiem veiktspējas un efektivitātes standartiem.

Kopš tās izlaišanas 2021. gadā Renault ir pārdevis vairāk nekā 750 000 automobiļu ar šo full hybrid E-Tech piedziņu. Zīmols pašlaik ir otrajā vietā pēc hibrīdo elektroautomobiļu pārdošanas apjoma Eiropā – salīdzinot ar šo pašu periodu 2024. gadā, hibrīdo automobiļu daļa no kopējā pārdošanas apjoma 2025. gada pirmajā ceturksnī pieaugusi par 7,8 %. Šī tendence norāda uz klientu pieaugošo interesi par hibrīdajām tehnoloģijām kā risinājumu pārejā uz jauniem un ekonomiskiem enerģijas avotiem. Klientiem, kuri vēl nav gatavi pāriet uz elektroautomobiļiem, full hybrid E-Tech piedziņas piedāvā visas elektromotora priekšrocības: klusa iedarbināšana, pilnībā elektriska braukšana mazā ātrumā pilsētās un ap tām, kā arī akumulatora jaudas reģenerācija, samazinot ātrumu un bremzējot.


Vairāk jaudas un full hybrid veiktspēja Captur un Symbioz modeļiem


Tāpat kā iepriekšējā paaudzē šīs jaunās piedziņas virknes-paralēlajā hibrīdajā arhitektūrā divi elektromotori (36 kW elektromotors un 15 kW augstsprieguma starterģenerators) kombinēti ar 1,8 l četrcilindru benzīna dzinēju, kura jauda ir 80 kW jeb 109 ZS (iepriekšējam dzinējam 69 kW un 94 ZS), savienojumā ar jauno intelektisko vairākrežīmu “dog box” pārnesumkārbu bez sajūga un 1,4 kWh akumulatoru. Šī pārnesumkārba nodrošina ātru, precīzu ātrumu pārslēgšanu ar minimālu jaudas zudumu. Turklāt tā ir vienkāršāka no mehāniskā viedokļa, tādēļ uzticamāka.


Saglabāta dzinēja veiktspēja


Iepriekšējās paaudzes netiešā iesmidzināšana ir aizstāta ar jaunu tiešās iesmidzināšanas sistēmu. Rezultātā degvielas iesmidzināšana ar 350 bar spiedienu ir optimizēta – precīzāka, degviela efektīvāk sadeg. Tādējādi uzlabojas dzinēja veiktspēja, mazinās izmešu daudzums un degvielas patēriņš.

Griezes moments salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju pieaudzis par 25 % (172 Nm tikai iekšdedzes dzinējam vien – par 22 Nm vairāk). Tas nozīmē, ka pie mazākiem apgriezieniem pieejams maksimāls griezes moments (apm. 2000 apgr./min), nodrošinot lielāku veiktspēju un atsaucību, it īpaši, uzņemot ātrumu uz ātrgaitas šosejām. Līdz ar to paātrinājums ir dinamiskāks. Captur tagad vajadzīgas 8,9 sekundes, lai uzņemtu ātrumu no 0–100 km/h (iepriekš bija 10,6 sekundes) – panākta labāka atsaucība, kas sniedz izveicīgākas braukšanas pieredzi. Symbioz ir uzlabojis laiku, kādā uzņem ātrumu no 0 līdz 100 km/h – tagad tās ir 9,1 sekundes (iepriekš – 10,6 sekundes).

Jauns akumulators ar lielāku ietilpību – 1,4 kWh

Jaunajai hibrīdajai piedziņai ir 1,4 kWh akumulators (230 V) – iepriekšējai versijai bija 1,2 kWh. Lielāka akumulatora ietilpība palielina automobiļa sniedzamību elektriskajā režīmā, optimizējot degvielas efektivitāti un nodrošinot lielāku elastību vadītājiem braucienos pa pilsētu vai nelielos attālumos.


Mazāks degvielas patēriņš CO 2 izmešu daudzums


Degvielas patēriņu optimizē reģeneratīvā bremzēšana kombinācijā ar augstu 1,4 kWh (230 V) akumulatora pašuzlādes spēju un E-Tech sistēmas efektivitāti.

Captur un Symbioz jaunā full hybrid E-Tech piedziņa patērē vien 4,5 litrus/100 km – iepriekšējās versijas patēriņš bija 4,7 litri. Šī optimizētā sistēma nodrošina degvielas ietaupījumu līdz pat 40 %, vienlaikus samazinot abu automobiļu CO2 izmešu daudzumu līdz pat 98 g/km.


Plūstoša pārnesumu pārnesuma pārslēgšana


Ir saglabāta “dog box” pārnesumkārba – sajūga sistēma aizstāta ar ķēdes ratu un sinhronizatora gredzenu sistēmā bez sajūga, tādēļ ir mazāk berzes elementu, un tiek nodrošināta augsta efektivitāte. Šī pārnesumkārba ir precīzi noregulēta, lai pārnesuma pārslēgšana būtu ātrāka un plūstošāka. Rezultātā tā kļuvusi arī klusāka un atsaucīgāka, rada mazāk vibrāciju un dzinēja troksni, uzlabojot vadītāja komfortu. Jaunas elektroniskas pārnesumkārbas sviras (e-shifter) ieviešana nodrošina lielāku precizitāti un optimizē ergonomiku.


Lielāka vilces spēja


Jaunajai full hybrid E-Tech 160 ZS piedziņai pieaugusi vilces spēja no 750 kg līdz 1000 kg. Tas vadītājiem nodrošina lielāku elastību, velkot piekabi vai treileri.


Jaunā full hybrid E-Tech 160 ZS piedziņa ir efektīva, atsaucīga un pilnībā atbilst jaunajiem vides aizsardzības standartiem.


Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes