Preses relīze
•Jaunais Bigster ir vēl vairāk Dacia. Šis pilnīgi jaunais automobilis kārtējo reizi C-SUV veiktspēju padara pieejamu.
•Dizains, kurā ietverts tikai nepieciešamākais, vairāk stila, izturības un plašuma, kā arī virkne papildu funkciju visprasīgākajiem klientiem, tostarp virsbūves krāsojums divos toņos un 19" riteņi.
•Vairāk tehnoloģiju, elektriska piedziņa, 10,1" centrālais skārienjutīgais ekrāns, digitālais vadības panelis un elektriskas bagāžas nodalījuma durvis.
•Vairāk komforta, izcili plašs salons, optimizēta skaņas izolācija, gaisa kondicionēšana divās zonās ar aizmugurējiem gaisa vārstiem, panorāmas jumts, elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, kā arī multivides sistēma ar sešiem skaļruņiem un Arkamys 3D Sound. Nedrīkst aizmirst arī gudro YouClip sistēmu.
•Vairāk telpas kravai plašajā bagāžas nodalījumā, modulāras jumta sliedes un 40/20/40 sēdeklis garu priekšmetu pārvadāšanai, kad automobilī ir četri braucēji.
•Lielāks daudzpusīgums, spēja braukt pa īstiem bezceļiem, kā arī 4x4 piedziņa visprasīgākajiem klientiem.
•Ar jauno Bigster Dacia saglabā uzticību savām vērtībām, nodrošinot labāko cenas un vērtības attiecību C-SUV segmentā.
Kā ziņots Renaulution stratēģiskajā plānā 2021. gadā, Dacia dodas iekarot C segmentu. Dacia jau ir Eiropā vadošais zīmols B segmentā un nu ienāk C-SUV segmentā ar Bigster – pilnīgi jaunu automobili, kas atspoguļo Dacia vērtības – tikai nepieciešamais, tomēr stilīgi; ekoloģisks un gudrs; robusts un piemērots brīvai dabai.
Jaunais Bigster ir pielāgots pastāvīgi augošā tirgus specifiskajām prasībām. Daudziem C-SUV segmenta pircējiem, kas vēlas iegādāties jaunu automobili, neatsakoties no komforta, veiktspējas un plašuma, pieaugošās izmaksas ir nopietna problēma.
Deniss Le Vots (Denis Le Vot), Dacia izpilddirektors: “Kopš 2021. gadā uzsāktā stratēģiskā plāna Renaulution esam pilnībā pārveidojuši zīmolu, izmantojot jauno zīmola identitāti – jaunas krāsas, jauns logotips, jauna teritorija, jauni saloni. Saglabājot uzticību paši sev, esam padarījuši Dacia pievilcīgāku un iedvesmojošāku – joprojām nodrošinot labāko vērtības un cenas attiecību. Šodien ar Bigster Dacia vairāk nekā jebkad atbilst C segmenta klientu gaidām.”
Dacia ienāk C-SUV segmentā ar rūpīgi izplānotu produktu stratēģiju. Jaunajam Bigster sekos divi citi automobiļi.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.