Preses relīze
•Renault iepazīstina ar jauno Master H2-Tech Prototype IAA Transportation izstādē Hanoverē
•Šis ar ūdeņradi darbināmais variants papildina klāstu, kurā jau ir modeļi ar elektrisko un iekšdedzes dzinēju
•Renault Master dažādu enerģiju platformā šī jaunā arhitektūra ietverta, nezaudējot neko no priekšrocībām, kas šo furgonu padarījušas par līderi Eiropā
Jaunais Renault Master ir vienīgais savas klases automobilis, kas ražots Francijā – dažādu enerģiju platforma (iekšdedzes, elektriskā un ūdeņraža) un visi virsbūves varianti tiek ražoti vienā salikšanas līnijā Batijī (Batilly) ražotnē (netālu no Mecas (Metz)). Dzinēji, pārnesumkārbas un akumulatori ir ražoti Francijā, arī 84 % piegādātāju ir no Francijas.
Iekšdedzes un elektriskās versijas jau ir pārdošanā, savukārt jaunais Renault Master ūdeņraža versijā H2-Tech nonāks tirgū 2025. gadā.
Master H2-Tech Prototype pasaules pirmizrādē tiek izziņoti šīs Master nulles emisiju versijas parametri. Šo modeli izstrādājis HYVIA – Renault Group un ūdeņraža mobilitātes uzņēmuma Plug kopuzņēmums.
Renault ir elektriskā komerctransporta pionieris un līderis pēdējos 15 gadus, un tā pieeja ūdeņraža risinājumiem ir tāda pati – piedāvāt jaunu enerģijas avotu, kas neprasa nekādus kompromisus lietošanā, turklāt izmantojot ekosistēmu, kas veidota kopā ar klientiem profesionāļiem un tieši viņiem.
Šī ūdeņraža versija ir izstrādāta, lai piedāvātu pastāvīgu gatavību darbam un pilnīgu sirdsmieru intensīvajos profesionāļu lietošanas paradumos.
Renault Master ir labākā sniedzamība tā segmentā, 700 km WLTP autonomijā* neatkarīgi no laika apstākļiem, uzlādes ilgums – piecas minūtes, līdz ar to Renault Master apliecina savu jaunā etalona statusu neatkarīgi no izmantotās enerģijas.
Šī nulles emisiju versija ir pielāgota daudzveidīgai, intensīvai izmantošanai profesionāļu vajadzībām: furgona, kabīnes ar grīdu, kabīnes šasijas versijas, kā arī iespēja individuāli pielāgot pat vissarežģītākajām prasībām, piesaistot mūsu Renault Pro+ apstiprinātos virsbūves pārveidotājus.
Jaunais Renault Master H2-Tech Prototype ir ievērojama, nebijusi inovācija, kura iespējama, pateicoties HYVIA vairāk nekā trīs gadu garumā attīstīto zināšanu par H2 dēļ. Šīs zināšanas iegūtas, izmantojot arī klientu atsauksmes par pirmajām divām H2-Tech versijām, kas pieejamas kopš 2023. gada.
Šī inovācija sniedz uzticamību un veiktspēju, jo ūdeņraža arhitektūra, kas pilnībā integrēta automobiļa platformā jau izstrādes fāzē, ļauj saglabāt gan kravas platību, gan kravnesību.
Jaunās paaudzes divi enerģijas avotu – akumulatora un kurināmā elementa enerģijas – arhitektūra ir energoefektīva, nodrošina nepieredzētu sniedzamību līdz pat 700 km WLTP* režīmā, turklāt automobilim ir iebūvēta multivides sistēma, kas ļauj optimizēti pārvaldīt sniedzamību un H2 patēriņu.
Topošo Renault Master H2-Tech tirgū laidīs Renault, izmantojot speciālo H2-Tech izplatītāju tīklu, kurā iesaistītie ir apmācīti tikt galā ar ūdeņraža izaicinājumiem šīs jaunās versijas pārdošanā un tehniskajā apkopē. Šis automobilis tiks pilnībā integrēts Renault komercautomobiļu klāstā, saņemot visu zīmola pārdošanas speciālistu atbalstu.
Renault Master H2-Tech attīstību arī turpmāk nodrošinās HYVIA zināšanas par H2, kā arī spēja aizsākt, attīstīt un atbalstīt H2 ekosistēmas ar unikālu un daudzpusīgu piedāvājumu – ūdeņraža furgoniem, H2 stacijām, bez CO2 izmešiem ražota ūdeņraža nodrošināšanu, kā arī finansēšanas risinājumus.
Uzklikšķiniet šeit, lai izlasītu visu HYVIA preses mapi par Renault Master H2-Tech Prototype.
*Notiek oficiālās akreditēšanas process
PAR RENAULT
Jau vairāk nekā gadsimtu Renault projektē, ražo un pārdod vieglos komercautomobilus, kas atbilst profesionālo klientu prasībām visā pasaulē.
Express, Kangoo, Trafic un Master – ikoniski automobiļi, kas visā pasaulē ir atzīti par inovatīviem transportlīdzekļiem, kuri uzlabo to lietotāju ikdienas dzīvi.
Renault Pro+ vairāk nekā desmit gadus ir Eiropas līderis dažādos tirgos (iekšdedzes dzinēju un elektroauto) un piedāvā individuāli pielāgotus un gudrus ilgtspējīgas mobilitātes risinājumus, veidojot unikālas risinājumu un pakalpojumu kombinācijas, kā arī finansēšanas priekšlikumus, kas vienkāršo un veicina profesionālo klientu uzņēmumu attīstību. Tas apvieno inovatīvus digitālos risinājumus, apstiprinātu virsbūves ražotāju loku un komerctransporta ekspertu tīklu no vairāk nekā 600 Renault Pro+ centriem vairāk nekā 25 valstīs.
PAR HYVIA
“HY” – tas nozīmē ūdeņradi, “VIA” – tas ir ceļš – HYVIA bruģē jaunu ceļu mobilitātei bez oglekļa dioksīda izmešiem, izmantojot ūdeņraža mobilitātes risinājumus. HYVIA tika izveidots 2021. gadā. Tas ir kopuzņēmums, kas vienādās daļās pieder Renault Group – autobūves nozares dominējošam spēlētājam – un Plug – pasaules līderim gatavo ūdeņraža un kurināmā elementu risinājumu jomā. Atrodoties Francijā, HYVIA Eiropas tirgiem piedāvā gatavu un unikālu ekosistēmu, kurā ir vieglais komerctransports ar kurināmā elementiem, ūdeņraža uzpildes stacijas, ūdeņraža bez oglekļa piegāde, finanšu pakalpojumi un autoparku apkope.
https://www.hyvia.eu/en/
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.