Preses relīze
-Dacia ir vienīgais automobiļu ražotājs, kas visā savā klāstā – Sandero, Stepway, Logan, Duster un Jogger – piedāvā divdegvielu benzīna un SNG ECO-G100 piedziņu.
-Kopš 2010. gada Dacia ir pārdevis vienu miljonu SNG automobiļu, kuru pamatā ir Dacia daudzkārt pārbaudītā, vienkārši lietojamā un ekonomiskā tehnoloģija. Tā veidota, ņemot vērā klientu vēlmes un vajadzības.
-Dacia ir līderis Eiropas SNG automobiļu tirgū, 2024. gada jūlija beigās aptverot 67 % tirgus; gandrīz 40 % šī zīmola klientu ir izvēlējušies SNG automobiļus.
Dacia kopš 2010. gada piedāvā divdegvielu benzīna un SNG piedziņas, un nesen ir sasniedzis atskaites punktu – miljono SNG automobili (ierēķinot visas valstis, kurās tas darbojas). Divdegvielu sistēma, kura 2020. gadā tika pārdēvēta par ECO-G100, nodrošina līdz pat 170 Nm lielu griezes momentu, sākot ar 2000 apgr./min, un tās daudzpusība sniedz virkni priekšrocību.
-ECO-G100 piedziņa ir jaudīgāka par benzīna versiju (par 10 ZS un 10 Nm vairāk), tai ir par 10 % mazāks degvielas patēriņš, un tā rada par 10 %mazāk CO2 izmešu. Tās oglekļa dioksīda pēdas nospiedums ir mazāks, un tā rada par 90 % mazāk sīko daļiņu izmešu.
-Dacia ECO-G100 piedziņas tehnoloģija ir 14 gadu gaitā daudzkārt pārbaudīta un pilnveidota. Tā automobiļos tiek iebūvēta jau rūpnīcā un papildināta, izmantojot Renault Group pieredzi. Tā ir tikpat stabila un uzticama kā benzīna dzinējs.
Šie automobiļi ir projektēti un būvēti darbināšanai ar SNG, un tvertne atrodas nodalījumā, kurā citos automobiļos ir izvietots rezerves ritenis, tādēļ neaizņem papildu vietu degvielas tvertnē vai bagāžas nodalījumā. SNG modeļiem ir tāda pati trīs gadu vai 100 000 km garantija, kādu saņem ikviens cits automobilis Dacia klāstā.
-ECO-G100 piedziņa ir ekonomiska, gan to iegādājoties, gan ar to braucot. SNG ir viena no lētākajām degvielām tirgū – Francijā tā maksā pat par 40 % mazāk nekā 95. markas bezsvina benzīns, ļaujot ietaupīt aptuveni 40 € katrā reizē, kad piepildāt tvertni*.
-Šī tehnoloģija dod īpašniekiem tiesības uz nodokļu atvieglojumiem (atkarībā no reģiona vieglāki sodi par kaitējumu videi, stimuli pārejai uz citu transportlīdzekli, pilnīgs vai daļējs atbrīvojums no reģistrācijas nodokļa utt.).
Divdegvielu benzīna un SNG automobilis brauc vienlīdz labi ar katru no degvielām. Tam ir divas atsevišķas tvertnes, atkarībā no modeļa katrā no tām ietilpst aptuveni 50 litri**. Turklāt to ir vienkārši lietot – vadītājs var manuāli pārslēgt no vienas degvielas uz otru vai atpakaļ, un automobilis var automātiski pārslēgties uz benzīnu, kad SNG tvertne ir tukša.
ECO-G100 piedziņai ir rekordliela sniedzamība līdz pat 1500 km***.
* Balstoties uz degvielas cenām Francijā 2024. gada 9. septembrī (https://fr.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/).
** Jogger ir 40 litru SNG tvertne.
*** Atbilstoši mērījumiem WLTP ciklā – faktiskā sniedzamība var atšķirties atkarībā no automobiļa un braukšanas stila.
PAR DACIA
1968. Renault Group dibinātais uzņēmums Dacia vienmēr ir piedāvājis automobiļus ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, pastāvīgi no jauna definējot būtiskāko, un kopš 2004. gada Dacia ražotie auto ir pieejami visā Eiropā un arī Vidusjūras reģiona valstīs. Revolucionārais Dacia zīmols piedāvā vienkāršus, daudzfunkcionālus un uzticamus automobiļus, kas atbilst klientu dzīvesveidam. Dacia modeļi ir kļuvuši par tirgus paraugiem: Sandero – visvairāk pārdotais automobilis Eiropā katru gadu kopš 2017. gada; Duster – Eiropā mazumtirdzniecībā vispieejamākais SUV kopš 2018. gada; Spring – pieejamās elektromobilitātes čempions Eiropā; un Jogger – daudzfunkcionāls C segmenta ģimenes auto. Dacia ir Renault Group zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs. Kopš 2004. gada uzņēmums Dacia ir pārdevis vairāk nekā 9 miljonus automobiļu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.