Preses relīze
Ārpus Eiropā šis zīmols gūst arvienlielākus panākumus Turcijā (10,8 %), Brazīlijā (5,3 %) un Marokā(1,5 %). Šī gada pirmajos mēnešos uzsākta starptautiskā stratēģija 2027.gadam. Renault atjauno zīmola ietekmi Dienvidkorejā ar Grand Koleos,savukārt Kardian piedzīvojis labu sākumu Brazīlijā – reģistrēti vairāknekā 5200 automobiļu. Šis automobilis ir ļoti labi uzņemts arī Meksikā un gadaotrajā pusē tiks izlaists Marokā. Turcijā zīmols nesen iepazīstināja ar RenaultDuster, kas starptautiskajos tirgos tiks izlaists gada otrajā pusē.
Uzvērtību orientēta pārdošanas politika – puse pārdoto automobiļu nonāk piemazumtirdzniecības klientiem, turklāt strauji pieaug C segments un augstākasklases.
Piecās sev nozīmīgākajās Eiropas valstīs Renaultzīmols pusi automobiļu pārdod mazumtirdzniecībā – tirgū, kas veido augstuvērtību. Clio un Captur mazumtirdzniecības pārdošanas apjoma ziņāierindojas pirmajā desmitniekā.
Renault pielieklielākas pūles, lai ar Austral, Espace un Rafale ar augstākajāmaprīkojuma versijām, kas veido lielāko pārdošanas apjoma daļu, no jaunaiekarotu C un augstākus segmentus, it īpaši ar C-SUV un D-SUV (+10 %).55 % no Austral un 72 % no Espace E-Tech full Hybrid pārdošanasapjoma ir ar Iconic vai Esprit Alpine aprīkojuma versiju.
Eiropālielākais vieglā komerctransporta zīmols
Zīmols no jauna nostiprina līdera pozīcijuvieglā komerctransporta tirgū[1] –pārdoti 171 202 automobiļi, kas ir par 19,2 % vairāk nekā 2023. gadapirmajā pusē (tirgus ir pieaudzis par 12,9 %). Šo uzrāvienu nodrošinājušizīmola labāko modeļu Kangoo un Express (par 30.7 % vairāknekā 2023. gada pirmajā pusē), kā arī Master (par 16,0 % vairāknekā 2023. gada pirmajā pusē) panākumi – tie visi ir līderi savos segmentos.Savukārt Trafic (par 22.5% vairāk nekā 2023. gada pirmajā pusē) tagad irtrešais visvairāk pārdotais automobilis savā segmentā.
Nozīmīgastehnoloģiskās izvēles un divzaru elektrifikācijas stratēģija
Gandrīz katrs piektais pārdotais Renaultautomobilis ir elektrificēts. Zīmols turpina savu elektrifikācijas ofensīvu,īstenojot divzaru stratēģiju, kurā pilnībā elektrisko automobiļu un full-hybridklāsts ir līdzsvarā.
Renault irotrais lielākais zīmols Eiropā hibrīdo automobiļu ziņā – vairāk nekā trešā daļapārdošanas apjoma, turklāt noticis iespaidīgs pārdošanas apjoma pieaugums (pargandrīz 45 % vairāk nekā 2023. gada pirmajā pusē). Clio, Austral unCaptur ierindojas starp 10 visvairāk pārdotajiem hibrīdajiem modeļiem.
Pilnībā elektriskie automobiļi veidojagandrīz 12 % no Renault zīmola pārdošanas apjoma, un to apjomspieaugs arī turpmāk, iznākot Scenic E-Tech electric un Renault 5E-Tech electric. Megane E-Tech electric, kas izlaists 2022. gadavidū, savā klasē Eiropā ierindojas pirmajā trijniekā.
2024.gads – Renault zīmolam tirgū iznāk daudz modeļu
2024. gads Renault ir bagāts arjaunumiem tirgū – ieplānota septiņu jaunu automobiļu iznākšana. Zīmolam gadapirmā puse ir bijusi daudzsološa, turklāt Eiropā gaidāma Symbioz, Masterun Renault 5 E-Tech electric izlaišana tirdzniecībā. Starptautiskajātirgū zīmols turpinās īstenot savu starptautisko stratēģiju, izlaižot RenaultDuster un Grand Koleos, savukārt Kardian tiks izlaists jaunostirgos.
Dacia zīmols
Attīstībaturpinās
Gada pirmajā pusē Dacia pārdošanasapjoms ir pieaudzis par 3,8 % – reģistrēti 358 497 automobiļu. EiropāDacia ir pārdevis 309 816 automobiļus – pasažieru un vieglākomerctransporta pārdošanas apjoms pieaudzis par 4,0 %. Pasažieru automobiļutirgū zīmols ir devītajā vietā un saglabā vietu Eiropas desmitniekā pēcpasažieru un vieglā komerctransporta pārdošanas apjoma.
Spēcīgājaunā zīmola identitāte dod rezultātu
Jaunā spēcīgā zīmola identitāte ļāvusi Daciaar četriem nozīmīgākajiem modeļiem nostiprināt savu pozīciju Eiropasmazumtirdzniecības pirmajā trijniekā – tā ir zīmola galvenā klientu bāze –iekarojot jaunus klientus un saglabājot esošos.\
Dacia Sandero pārdošanasapjoms visā pasaulē sasniedza 164 789 automobiļus – pieaugums par18,5 % 2023. gada pirmajā pusē. Sandero ir mazumtirdzniecībāvisvairāk pārdotais automobilis kopš 2017. gada un arī 2024. gada pirmajā pusēvisvairāk pārdotais modelis Eiropā visos klientu kanālos.
Visā pasaulē pārdoti 113 783 DaciaDuster modeļi (ieskaitot otro paaudzi un nesen izlaisto trešo paaudzi) – tāpārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2023. gada pirmo pusi, pieaudzis par1,7 %. Tas saglabā savu pozīciju starp trim Eiropā mazumtirdzniecībāvisvairāk pārdotajiem SUV.
Visā pasaulē pārdots 50 841 DaciaJogger – par 0,7 % vairāk nekā 2023. gada pirmajā pusē. Tas ir Eiropāmazumtirdzniecībā visvairāk pārdotais C segmenta automobilis, kas nav SUV.
Dacia Spring pārdošanasapjoms krītas, jo notikušas izmaiņas valsts atbalstā un automobiļu produktuciklā. Tomēr 2024. gada pirmajā pusē Spring joprojām ir piektajāpozīcijā pēc mazo elektroautomobiļu (A un B segmenta) pārdošanas apjomamazumtirdzniecībā Eiropā.
Klāstaatjaunošana
Jaunais Dacia Duster, kas pieejamspasūtījumiem kopš 2024. gada marta, auto salonos apskatāms jau kopš 2024. gadajūnija. Tas uzņemts ļoti labi un dažādos tirgos jau vairākkārt saņēmisapbalvojumus.
Pilnībā elektriskais jaunais Springir atvērts pasūtījumiem Eiropas kontinentālajā daļā kopš 2024. gada aprīļa unApvienotajā Karalistē kopš 2024. gada jūnija. Auto salonos tas nonāks 2024.gada rudenī.
2024. gada otrajā pusē zīmols iepazīstināsar Bigster – savu topošo C segmenta SUV, kura nonākšana tirdzniecībasvietās plānota 2025. gada pirmajā pusē.
Alpine zīmols
Zīmolarezultāti
Alpine ziņo par2720 reģistrētiem automobiļiem – tas ir jauns rekords un pieaugums par47,2 %, salīdzinot ar 2023. gada pirmo pusi. Šādu rezultātu nodrošinājušipanākumi Francijā (+58,9 %), Vācijā (+45,9 %), Apvienotajā Karalistē(+27,2 %) un Beļģijā (+29,5 %).
Elektriskāsofensīvas sākums:
Jūnijā Alpine uzsāka savu elektriskoofensīvu, Lemānas 24 stundu sacīkstēs iepazīstinot ar A290 – zīmolasportisko, elektrisko piecvietīgo hečbeku hot hatch. Plānots, kapasūtīšana sāksies šajā vasarā.
Straujākaieiešana starptautiskajā tirgū:
2024. gada pirmajā pusē Alpineienāca Turcijā, un notika pirmā AtelierAlpine eksperimentālā konceptveikala atklāšana Barselonā, kāda drīzumāgaidāma arī Londonā un Parīzē. Līdz 2024. gada beigām zīmols plāno atvērtjaunus Alpine veikalus Nīderlandē, Ungārijā un Zviedrijā, kā arīFrancijā (ieskaitot Gvadelupi).
[1]Neierēķinotpikapus
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.