Preses relīze
Pagājušā gada21. novembrī. Jaunais Renault Master, kas tika prezentēts 2009. gada 11.novembrī Solutrans izstādē Lionā, tagad ir pieejams pasūtīšanai Latvijā.
Aprīkojuma versijas
JaunaisMaster ir nākamās paaudzes furgons ar šajā segmentā labāko veiktspējudegvielas patēriņa, inovāciju un aprīkojuma ziņā – tas pieejams aprīkojumaversijā extra, kuras standarta komplekts ir ļoti dāsns. Dažas nostandarta aprīkojuma funkcijām versijā extra:
§10″ multivides sistēma ar bezvadu viedtālruņa repliku;
§
§
§
§
§
§
§
§divvietīgs “mobilā biroja” aizmugurējais sēdeklis ar glabāšanasvietu.
Dzinēji un cenas
JaunaisMaster ir savā klasē visenergoefektīvākais automobilis – to nodrošina Aerovanvirsbūves dizains, kura pretestības koeficients ir samazināts par 20 % un kuršir vienīgais šīs kategorijas modelis, kas salikts Francijā. Visas versijas irražotas vienā salikšanas līnijā Batijī rūpnīcā, tādēļ ražošanu var elastīgākpielāgot pieprasījumam. Dzinēju, transmisiju ražošana un akumulatoru salikšanaarī notiek Francijā, no kurienes ir 84 % piegādātāju.
JaunaisMaster ir pieejams Blue dCi dīzeļdzinēja četrās versijās ar 105,130, 150 un 170 ZS jaudu savienojumā ar manuālo pārnesumkārbu. Tam ir būtiskisamazināts degvielas patēriņš (vidēji par 1,5 l/100 km) un mazāks (par 39 g/km)CO2 izmešu daudzums, kas ļauj nepārsniegt 200 g/km robežu. Automātiskātransmisija ar deviņiem ātrumiem nonāks pārdošanā vēlāk šajā gadā.
Neto cena pamata versijai (ar BluedCi 105 dzinēju) ar aprīkojuma versiju extra sākas no 30 600EUR.
JaunaisMaster, kas nosaka jaunus standartus elektrisko furgonu segmentā Eiropā,būs pieejams kā E-Tech 100%electric versija ardivu veidu vilces akumulatoriem – vai nu ar 40 kWh (ar sniedzamībubraucieniem pilsētā), vai 87 kWh (tālākiem braucieniem) jaudu, ļaujotapmierināt visas vajadzības ar sniedzamību līdz pat 460 km1.
JaunaisRenault Master E-Tech 100% electric lepojas ar rekordlieliem veiktspējasparametriem: 1625 kg celtspēju (4 t GVW versijā), braucot ar Bkategorijas vadītāja apliecību, sniedzamību līdz pat 460 km1, kā arīspēju vilkt piekabi ar masu līdz 2,5 tonnām. Izmantojot inovatīvo temperatūrasregulēšanas sistēmu, enerģijas patēriņš joprojām ir mērens – 21 kWh/100 km WLTPciklā versijai ar 87 kWh akumulatoru. Ātrā līdzstrāvas uzlāde no 130 kWtermināliem ļauj 229 km sniedzamību atjaunot 30 minūtēs. Uzlāde no 10 %līdz 100 %, izmantojot mājas elektroenerģijas avotu – 22 kW Wallboxmaiņstrāvas terminālu – ilgst mazāk par četrām stundām.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.