Preses relīze
Renault ir noslēdzis 2024. gada pirmo pusi, būdams piektajā vietā starp automobiļu zīmoliem Baltijas valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā).
Jau trīspadsmito gadu pēc kārtas Renault Master saglabā vadību savā segmentā un vieglā komerctransporta tirgū Baltijas valstīs.
Renault Scenic E-Tech 100% electric – 2024. gada auto – ir nupat piedzīvojis savu debiju tirgū.
2024. gada otrajā pusē būs papilnam Renault jaunumu. Būs jauns Rafale modelis 300 ZS plug-in hybrid versijā, jauns C segmenta krosovers – Symbioz, kā arī autoparka klientu mīlulis – jaunais Master – iekšdedzes un elektriskajā versijā.
Kopumā2024. gada pirmajā pusē Renault ir pārdevis 2183 automobiļus. Tasnodrošinājis zīmolam piekto vietu tirgū automobiļu un vieglā komerctransportapārdošanas apjoma ziņā, kā arī 5,6 % lielu tirgus daļu. Latvijā Renault ir pirmajā četriniekā (5,7 % tirgus daļa),savukārt Igaunijā un Lietuvā – pirmajā pieciniekā (5,6 % tirgus daļa katrāno tirgiem).
Renault pakāpeniski tomēr neatlaidīgicenšas pāriet uz piedziņu bez izmešiem. Uzņēmums plāno šo mērķi sasniegt līdz2030. gadam. Zīmola portfelī pašlaik ir gan 100 % elektrisku, gan hibrīdoautomobiļu klāsts. Renault Eiropā ir trešajā vietā elektrificēto automobiļutirgū.
Plašaishibrīdo un elektrisko automobiļu klāsts ietver pilnībā elektrisko MeganeE-Tech 100% electric, Kangoo E-Tech 100% electric un ScenicE-Tech 100% electric, kā arī hibrīdos automobiļus: Clio E-Tech fullhybrid, Captur E-Tech full hybrid, Arkana E-Tech full hybrid, Austral E-Techfull hybrid un Espace E-Tech full hybrid.
Renault E-Techpasažieru automobiļu klāsts jau tagad veido gandrīz 20 % no kopējā zīmolaproduktu klāsta. Klientu vidu visiecienītākais ir full hybrid dzinējs Austral(48,8 %) un Arkana (57,4 %) modeļos.
RENAULT VIEGLIE KOMERCAUTOMOBIĻI
Sešumēnešu pārdošanas apjoma ziņā Renault ir otrajā vietā vieglākomerctransporta tirgū.
Jautrīspadsmito gadu pēc kārtas Master saglabā vadošo vietu vieglākomerctransporta tirgū automobiļiem līdz 3,5 t – 2024. gada pirmajā pusēreģistrēti 658 automobiļi.
ŠogadRenault piešķirts Viszaļākā zīmola tituls Lietuvas konkursā “2024. gadafunkcionālais auto”.
“2024. gada pirmās puses rezultātiapstiprina, ka mūsu izvēlētā stratēģija darbojas. Elektrificēto E-Techautomobiļu pārdošanas apjoms pieaug. Kā jau katru gadu, esam gandarīti par mūsuvieglā komerctransporta modeļu panākumiem – Master ir neapstrīdams līderis savāsegmentā ne vien Baltijas valstu tirgū, bet arī Eiropā. Gaidāmi vēl citijaunumi, tostarp Rafale, Symbioz un Master”, stāsta Tomašs Mrozs (TomaszMróz), Renault izpilddirektors Polijā un Baltijas valstīs.
2024. GADS – RENAULT JAUNO AUTOMOBIĻUIZLAIŠANAS GADS
ŠovasarRenault izlaida Renault Scenic E-Tech 100% electric modeli, kuršnodēvēts par 2024. gada auto. Pārdošanā ir vēl viens jauns modelis – populāraispilsētas krosovers – jaunais Renault Captur. Ir uzradusies Rafalefull hybrid versija, un šo klāstu papildinās 300 ZS plug-in hybridmodelis. Pilnīgi jauno modeļu klāstu papildinās Renault Symbioz. Būs arījauns Renault Master – vieglā komerctransporta tirgus līderis –iekšdedzes un elektriskajā versijā.
RENAULT
Renault – vēsturisksmobilitātes zīmols un elektrisko transportlīdzekļu līderis Eiropā – vienmēr irizstrādājis inovatīvus automobiļus. Ar stratēģisko plānu “Renaulution” Renault ir uzsācis vērienīgu, jaunuvērtību radošu transformāciju, virzoties uz konkurētspējīgāku, līdzsvarotāku unelektrificētāku automobiļu klāstu. Tā mērķis ir iemiesot mūsdienīgumu uninovatīvas tehnoloģijas enerģijas mobilitātes pakalpojumu jomā automobiļunozarē un arī ārpus tās.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.