Preses relīze

dalīties

AMPERE ĪSTENO REVOLUCIONĀRU AKUMULATORU STRATĒĢIJU RENAULT GRUPAI, IZMANTOJOT LFP TEHNOLOĢIJU UN CELL-TO-PACK RISINĀJUMUS

Ampere, Eiropas intelektiskoelektroautomobiļu ražotājs šodien paziņoja par ambiciozu plānu akumulatorosintegrēt LFP (litija dzelzs fosfātu) tehnoloģiju papildus NCM (niķeļa kobaltamangāna) akumulatoriem, kurus pašlaik izmanto Renault Group.


Ampere komandas kopā ar LG Energy Solutionvadīs Cell-to-Pack tehnoloģijas izstrādi. Šī modernā inovācija irpasaulē pirmie maisveida akumulatori. Tā uzlabo automobiļu klāstu, noteiktātilpumā iekļaujot vairāk elementu un līdz ar to – vairāk enerģijas. Cell-to-pack[1]tehnoloģija arī palīdz mazināt akumulatoru izmaksas.


LFP un Cell-to-Pack tehnoloģiju integrēšana ļausAmpere no 2026. gada sākuma par aptuveni 20 % samazināt akumulatoruizmaksas tā automobiļos.


Kopā ar četriem vadošajiem akumulatoru ražotājiempartneriem Ampere ātri attīstās strauji mainīgajā vidē un parāda savashorizontālās pieejas efektivitāti, sadarbojoties ar nozares labākajiemuzņēmumiem:


-, kas atrodas Ampere ElectriCity tehnoloģiju centrā Duē(Douai), Francijā – nodrošina NCM akumulatorus;

- – nodrošinaLFP tehnoloģiju no šī uzņēmuma rūpnīcas Ungārijā;

-– nodrošina ganNCM, gan LFP akumulatorus, kas tiek ražoti šī uzņēmuma rūpnīcā Polijā;

- – nodrošinaNCM tehnoloģiju no šī uzņēmuma gigarūpnīcas Dankērkā (Dunkerque), Francijā.


Akumulatori tiek salikti Ampere ElectriCityrūpnīcā Francijā – Duē manufaktūras akumulatoru salikšanas darbnīcā.


Pēdējo dažu gadu progress LFP tehnoloģijā un vērtībuķēdes izveidošana Eiropā tagad ļauj LFP tehnoloģijai kļūt par reālu alternatīvuNCM tehnoloģijai. Būdama mazāk energoietilpīgāka par NCM, tā ir ideālipiemērota noteiktiem uzdevumiem, piemēram, izmantošanai mazos un vidēja izmēraautomobiļos. Tā ir lētāka – kas ir nozīmīga ekonomiskā vienādojuma daļa, lainodrošinātu lētus elektroautomobiļus un to demokratizēšanu Eiropā.


Šī tehnoloģija tiks ieviesta automobiļos rekordīsālaikā – pirmajos modeļos LFP tehnoloģija tiks ierīkota jau no 2026. gadasākuma.


“Straujimainīgajā un konkurējošā vidē mūsu akumulatoru stratēģija parāda Apmereatvērtās un horizontālās pieejas efektivitāti sadarbībā ar šajā klasēlabākajiem partneriem, nodrošinot gudru kapitāla izvietošanu, elastību un ātruizpildi. Šī iecere atbilst Ampere rīcības plānam par 40 % samazināt izmaksaspirms nākamās paaudzes automobiļu iznākšanas”, stāstīja Juseps Marija Rekasēns (Josep MariaRecasens), Ampere izpilddirektors.

“Kopā ar LGEnergy Solution paveiktais darbs mums ļāvis visu vērtību ķēdi Eiropā izvietotap LFP tehnoloģiju, kā arī būtiski palielināt tās konkurētspēju ietverotCell-to-Pack. Notiek nemitīgi atklājumi akumulatoru jomā, un mēs esam tālupriekšā – it īpaši ar savu akumulatoru elementu inovāciju laboratoriju, kuruplānots atklāt Lardī (Lardy) 2025. gadā, lai jau laikus piesaistītu mūsupartnerus, gatavojoties vērienīgajām pārmaiņām”, teica Filips Brunē (Philippe Brunet), Amperepiedziņas un elektroautomobiļu inženierijas augstākais viceprezidents

-----------

Par Ampere

Ampere ir pirmais Eiropas intelektiskoelektroautomobiļu ražotājs ar darbību tikai tīmeklī. Ampere ir daļa no RenaultGroup un projektē, izstrādā, ražo un pārdod pilnībā elektriskusautomobiļus, tajos iestrādājot modernas programmatūras tehnoloģijas, kaspieejamas visiem. Visā automobiļu izstrādes procesā ņemta vērā klientupieredze, kā arī ietekme uz sabiedrību un vidi, lai nodrošinātu, ka tā atbilstzīmola dotajiem solījumiem saviem klientiem, planētai un tiem, kas uz tāsdzīvo. Plašāku informāciju varat saņemt, apmeklējot vietniampere.cars vai sekojot Ampere LinkedIn un X.


[1]Cell-to-pack tehnoloģijaļauj iztikt bez akumulatoru moduļiem un integrēt elementu tieši korpusā, ļaujotnoteiktā tilpumā ievietot vairāk elementu.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes