Preses relīze

dalīties

RENAULT ATZĪTS PAR PAŠU RADOŠĀKO FRANCIJAS ZĪMOLU

Pasaulē populārākais Francijas automobiļu ražotājs Renault no 2021. gada īsteno vērienīgu stratēģisko plānu Renaulution. Šīs pārveides galvenais mērķis ir atjaunot daudziem labi pazīstamā zīmola konkurētspēju transporta tirgū. Šķiet, ka Renault tas labi izdodas gan attiecībā uz automobiļu dizainu un ražošanu, gan to pozicionēšanu. To labi apliecina fakts, ka šogad tas ir ieguvis 11 balvas prestižajā Kannu Lauvu festivālā.

Pēdējo četru gadu laikā mūsu mārketinga komandas un partneru aģentūras ir smagi strādājušas, lai modernizētu Renault zīmola, produktu un pakalpojumu tēlu visā pasaulē. Nu šis darbs ir guvis atzinību un nes augļus.


2023. gadā Renault ieguva astoņas Lauvas, savukārt šogad – kopumā vienpadsmit Kannu Lauvas (divas Lielās balvas, divas zelta, četras sudraba, trīs bronzas balvas). Ar šo izcilo rezultātu Renault kļūst par automobiļu ražošanas nozares zīmolu ar vislielāko balvu skaitu – tās saņemtas par četrām radošajām kampaņām ar augstu uztverto vērtību:


o Cars to work – kampaņa, kas palīdz cilvēkiem mobilitātes “tuksnešos” nokļūt darba vietā – ieguva divas Lielās balvas kategorijās “radoša pircēju / klientu piesaiste un noturēšana” un “ilgtspējīgas attīstības mērķi / godājams darbs un ekonomiskā izaugsme”, kā arī divas zelta un divas sudraba balvas;


o Renault Plug Inn for business – vienādranga lietotne kopienas uzlādes pakalpojumam – ieguva sudraba balvu kategorijā “radoša uzņēmējdarbības transformācija / pieredzes transformācija” un bronzas balvu kategorijā “ārtelpa / tirgus traucējums”


o Renault 5 E-Tech electric ar kampaņu R5VOLUTION IS A FRENCH THING ieguva divas bronzas balvas nozares meistaru kategorijās “ražošanas dizains / mākslas režisēšana” un “sasniegumi producēšanā”


o TimeFighters – brāļu Nodē (Naudet) uzņemtā dokumentālā filma par Renault pieeju drošībai ieguva sudraba balvu kategorijā “zīmola pieredze un aktivizēšana / tirgus traucējums”


“Es neaprakstāmi lepojos par zīmola iegūtajām balvām 2024. gada Kannu Lauvas festivālā, kurš, manuprāt, ir visgrūtākais starptautiskais konkurss reklāmas jomā. Šie izcilie rezultāti parāda to, ar kādu aizrautību un atdevi strādā zīmola darbinieki, kā arī partneri, kuri no dienas dienā ir cieši iesaistījušies šo komunikācijas kampaņu izstrādē un producēšanā, tostarp Publicis Conseil, Publicis Sapient, Startrec, OMD un Lonsdale”, - Arno Belloni (Arnaud Belloni), Renault zīmola galvenais mārketinga speciālists.


Zīmola ilglaicīgā aģentūra Publicis Conseil šajā 71. Kannu Lauvas festivālā kļuva par Gada aģentūru.


Renault – Francijas radošākais automobiļu zīmols


Parādot savu radošumu pilnā mērā, Renault ieguvis vairāk par 80 balvām 2024. gada pirmajā pusē un 94 balvas visā 2023. gadā. Zīmola komunikācijas kampaņas ir unikālas, veidotas tā, lai pilnveidotu zīmola, kā arī jauno produktu un pakalpojumu tēlu.


Ievērojamie panākumi festivālā Kannu Lauvas papildina Renault jau 2024. gadā iegūto garo prestižu starptautisko balvu sarakstu, tostarp:


o D&AD LONDON Apvienotajā Karalistē – 10 balvas par Plug Inn, Human First un Roland Garros kampaņām;


o The One Show NYC ASV – 12 balvas par Plug Inn, Human First un Roland Garros kampaņām;


o Clio Awards NYC ASV – 20 balvas par Plug Inn, Human First un Roland Garros kampaņām;

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes