Preses relīze
Scenic E-Tech electric balsojumā ieguvis 2024.gada auto titulu. Rezultātus izziņoja ceremonijā Ženēvas starptautiskajā autoizstādē (Šveicē) pirmdien, 26. februārī.
Pēc balsošanas pirmāskārtas pagājušā gada novembrī Scenic tika izvēlēts kā viens no septiņiemfinālistiem: BMW 5. sērija, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot E-3008/3008,Renault Scenic, Toyota C-HR un Volvo EX30.
Galvenās balvas saņēmējuizvēlējās žūrija, kuras sastāvā bija 59 automobiļu nozares žurnālisti no 22valstīm. Scenic ieguva pirmo vietu ar 329 punktiem, tādējādi kļūstot parseptīto Renault automobili, kuram piešķirts prestižais “Gada auto”tituls – sekojot Renault 16 (1966), Renault 9 (1982), Clio(1991), Scenic (1997), Megane (2003) un Clio (2006).
“Prestižās “Gada auto” balvas iegūšana irliela lepnuma avots ikvienam, kurš piederīgs Renault Group un Renault zīmolam.Šī atzinība parāda to, ka esam izdarījuši pareizas izvēles: rekordliela sniedzamība,plašs un aicinošs salons, kā arī rūpīgi pārvaldīta ietekme uz vidi! Topapildinot ar baudījumu pie stūres un “automobiļa dzīvošanai” aprīkojumu, kādsir jaunais Solarbay panorāmas jumts un jaunākās paaudzes OpenR Link sistēma ariekļautu Google, Scenic piemīt visas vajadzīgās īpašības, lai nostiprinātu savupozīciju Eiropas elektroautomobiļu tirgū.” Fabriss Kambolivs (FabriceCambolive), Renault zīmola izpilddirektors.
Pilnībā elektrisksautomobilis uz Medium AmpR platformas (iepriekš CMF-EV) – ScenicE-Tech electric ir izstrādāts darba cilvēkiem, kuri vēlas daudzpusīgumu.Nulle emisiju, izveicīgs, viegls (1890 kg) un kompakts (4,47 m garš) – Scenicpilsētas ielās ir savā elementā. Tālajos braucienos Scenic lepojas arsniedzamību līdz pat 625 km (WLTP režīmā), komfortu, plašu salonu un artehnoloģiju palīdzību uzlabotu baudījumu pie stūres.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.