Preses relīze
VĒL VAIRĀK DUSTER, JOPROJĀM DUSTER
Duster – Dacia ikoniskā SUV jaunākā versija pirmo reizi parādīsies sabiedrībā 2024. gada Ženēvas starptautiskajā auto izstādē.
Tas tika radīts 2010. gadā un pirmo reizi tika atjaunots 2017. gadā – Duster savu vietu pasaulē radis, pārkāpjot SUV tirgū ierastās normas. Duster ir uzņemts ar lieliskiem panākumiem – līdz šim pārdoti vairāk nekā 2,2 miljoni automobiļu.
Tas būvēts uz CMF-B platformas, un šī trešās paaudzes Duster dizains ir vēl robustāks un pašpārliecinātāks – tas piedāvā dažādus dzinējus, lai atbilstu ikviena vajadzībām, tostarp ECO G100 LPG, HYBRID 140 un 48V TCe 130 mild-hybrid, kas pieejami ar 4x2 un 4x4 piedziņu.
Jaunais Duster joprojām ir savā klasē labākais ģimenes SUV cenas un snieguma attiecības ziņā – tā cena ir, sākot no nepilniem 20 000 €.
JAUNAIS SPRING – TIK PIEVILCĪGS, KĀ NEKAD, JOPROJĀM TIKPAT ELEKTRIFICĒJOŠS
Jaunajam Spring ir pilnīgi jauns eksterjera un interjera dizains.
Jaunais Spring ir vienīgais pilnībā elektriskais automobilis, kura masa nesasniedz tonnu. Neraugoties uz kompakto izmēru, tam ir vislielākā kravnesība tā segmentā un daudz stilīgu elementu.
Tik digitāls, kā nekad – individuāli pielāgojams digitāls vadības panelis ar 7 collu ekrānu un 10 collu centrālo multivides ekrānu.
Vēl daudzpusīgāks nekā iepriekš – jaunajam Spring ir 45 ZS dzinējs Essential un Expression aprīkojuma versijās un 65 ZS dzinējs Expression un Extreme aprīkojuma versijās.
Tikpat lēts, kā vienmēr – jaunais Spring joprojām ir elektroautomobilis ar vislabāko cenas un snieguma attiecību Eiropā.
SANDRIDER MISIJAS MĒRĶIS – PIEDALĪTIES DAKĀRAS RALLIJĀ 2025. GADĀ!
Ženēvā Dacia izrādīs savu prototipa automobili, ar kuru Dacia Sandriders vispirms piedalīsies Dakāras rallijā 2025. gadā, lai pēc tam dotos uz Pasaules rallijreida čempionātu.
Dacia pastāvīgi no jauna noskaidro, kas ir nepieciešamākais, izmantojot savus trīs zīmola principus: Tikai nepieciešamais, tomēr stilīgi; Izturīgs un piemērots brīvai dabai; Ekoloģisks un gudrs.
Dacia stratēģija nevainojami atbilst tam, kas nepieciešams, lai piedalītos Dakāras rallijā – tā ir tehnoloģiskā laboratorija dabiskā lielumā, kura cenšas nodrošināt mobilitāti, radot maz oglekļa dioksīda izmešu.
Šīs sacīkstes būs Dacia iespēja koncentrēties uz pašu nepieciešamāko, lai pārbaudītu sevi vissarežģītākajā apvidū. Tas koncentrēsies uz apņemšanos nodrošināt lētu dekarbonizāciju, jo Sandrider brauks ar Aramco ražoto sintētisko degvielu.
Sandrider dizains jau no pirmsākumiem tapis, iedvesmojoties no sacīkšu komandu atsauksmēm, un nevainojami atbilst Dacia būtībai.
2024. gada 26. februārī no 11.00 līdz 11.30 Dacia stendu līdzās Sandrider prototipam apmeklēs Sebastjēns Lēbs (Sébastien Loeb).
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.