Preses relīze
Dacia pirmais pilnībā elektriskais modelis Spring padarījis nullesemisiju mobilitāti pieejamu plašam klientu lokam visur, kur tas tiek pārdots.Pirmo reizi izlaists 2021. gadā, tas 2022. un 2023. gadā bija trešaisprivātpersonām visvairāk pārdotais elektroautomobilis. Kopumā kopš tāizlaišanas visā pasaulē reģistrēti vairāk nekā 140 000 Dacia Spring.
Spring ir saņēmis daudz apbalvojumu. Tā energoefektivitāti un oglekļa pēdasnospiedumu īpaši uzslavēja 2022. gadā, kad neatkarīgā Eiropas organizācijaGreen NCAP tam piešķīra maksimālo vērtējumu – piecas zvaigznes (skatīt turpmāktekstā).
Dacia Spring savu mērķauditoriju ir radis, būdams ideāls risinājumscilvēkiem, kuri vēlas vienkāršu, lētu un efektīvu mobilitāti, kas rada nulliemisiju. Ar borta savienoto sistēmu palīdzību iegūtie dati liecina, ka Springlietotāji ikdienā vidēji nobrauc 37 km ar ātrumu 37 km/h. 75 % gadījumuautomobiļi tika uzlādēti mājās.
Dacia Spring ir vienmēr radis sev piekritējus, jo kopš tā iznākšanas irpastāvīgi attīstījies – ar jaunu zīmola identitāti 2022. gadā, pēc tam ar jaudīgāku 65 ZSdzinēju 2023. gadā. Tomēr tas vienmēr saglabājis savu pamata priekšrocību – tasarvien ir vislētākais pilnībā elektriskais automobilis tirgū.
Šodien jaunais DaciaSpring piedzīvo vēl vienu pavērsienu, īpašības, kuras tam nesušaspanākumus, attīstot vēl vairāk. Tik pievilcīgs, kā vēl nekad – ar pilnībā atjaunotu un robustāku dizainu,tomēr tikpat praktisks un ar savam segmentam izcili plašu glabāšanas telpu; tikdaudzpusīgs, kā vēl nekad – ar pieejamāku 65 ZS dzinēju, tomēr tikpat efektīvs,jo tam ir rūpīgi izlīdzināts svars, turklāt tas joprojām ir vislētākais pilnībāelektriskais modelis tirgū.
Plašākainformācija atrodama pievienotajā paziņojumā presei.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.