Preses relīze
jaunajam MasterE-Tech electric ir izvēlējies divu ietilpības, svara un izmēru ziņāoptimizētu akumulatoru, rūpīgi pārdomātas aerodinamikas un jaunas, inovatīvastehnoloģiskās platformas kombināciju.
Šimfurgonam var izvēlēties akumulatorus ar 40 kWh un 87 kWh ietilpību. Abuakumulatoru elementi veido vienu bloku, kas ir paredzēts braukšanai ganpilsētas, gan piepilsētas apstākļos. Turklāt tie nemazina kravnesību, kas šajāsegmentā ir ārkārtīgi svarīgs kritērijs. Laipalielinātu furgona sniedzamību, Renault strādāja divos virzienos –izmantoja Aerovan koncepciju un vairāku enerģijas avotu platformu, kurāapvienots elektromotors, inovatīva dinamiskā bremžu sistēma un akumulatorasiltuma pārvaldības sistēma. Aerovan dizains irtas, kas furgonam nodrošina visaugstāko efektivitāti šajā kategorijā neatkarīgino enerģijas avota. Tā aerodinamiskās pretestības laukums SCx ir par 20% mazāksun šo furgonu ierindo segmenta augšgalā.
Jaunā RenaultMaster E-Tech electric izstrādē daudz tika izmantots vēja tunelis. Furgonasiluets un ikviena virsbūves detaļa ir noslīpēta līdz smalkākajai niansei.Izstrādes laikā prototipi tunelī pavadīja tūkstošiem stundu, savukārtsertificēšanas testi, ņemot vērā furgonaizmēru, notika aviācijas vējatunelī.
Laiapmierinātu visu profesionālo lietotāju vajadzības, piedziņas sistēmasveiktspēja paaugstināta ar 300 Nm/105 kW elektromotoru un transmisijassistēmu ar vienu augstākajām pārnesumu attiecībām smago elektrisko furgonutirgū.
Jaunā MasterE-Tech electric versiju klāstā ietilpst furgoni ar 4 tonnu pilno masu unšajā segmentā iepriekš nepieredzētu vilktspēju. Tai pašā laikā nav pieļautinekādi kompromisi attiecībā uz vadāmību pat uz ātrgaitas ceļa. Akumulatora siltuma pārvaldības sistēma nodrošina konstantu temperatūru,tādējādi uzlabojot akumulatora veiktspēju un pagarinot tā kalpošanas laiku.
Arī standarta aprīkojumā iekļautā salona gaisa kondicionēšanas sistēmapalīdz uzturēt optimālu iekšējo temperatūru un vienlalikus nodrošināt iespējamilielu furgona sniedzamību kā vasarā, tā arī ziemā.
Dinamiskābremžu sistēma, kas ir pilnīgs jaunums vieglā komerctransporta segmentā,samazina detaļu skaitu dzinēja nodalījumā, jo bremzes darbina elektromotors.
Šī sistēmane tikai palielina bremžu spēku, bet arī reaģē ātrāk, kas savukārt veicinaautomobiļa aktīvo drošību. Tā kā vadītāja izdarītajam spiedienam uz bremžupedāli nav mehāniska savienojuma ar bremžu sistēmu, tā spēj palēnināšanāskinētisko enerģiju pārvērst elektriskajā strāvā, uzlādē akumulatoru un palielinatā sniedzamību. Tādā veidā sistēma spēj atgūt līdz pat 95 kW enerģijas.
Vissieguldītais darbs dod reālajā dzīvē taustāmu efektivitātes uzlabojumu – jaunaisRenault Master patērē par 27 % mazāk enerģijas nekā pašreizējāspaaudzes automobiļi, tā sniedzamība WLTP režīmā ir 460 km un tam raksturīgavērā ņemama kravnesība.
Jaunā RenaultMaster E-Tech electric kravnesība ir 1625 kg (lai gan automašīnaslietošanai nepieciešama tikai B kategorijas vadītāja apliecība), bet vilktspēja– 2,5 tonnas. Patēriņš tai pašā laikā saglabājas saprātīgs – 21 kWh/100 km(WLTP) versijā ar 87 kWh akumulatoru.
Ātrā 130 kWlīdzstrāvas uzlāde 30 minūtēs palielina sniedzamību par 252 km. 22 kWmaiņstrāvas Wallbox akumulatoru no 10 % līdz 100 % var uzlādētnepilnās četrās stundās.
Jauno RenaultMaster E-Tech electric darbina 96 kW vai 105 kW motors, kas abosgadījumos nodrošina 300 Nm griezes momentu. Pirmais strādā pārī ar 40 kWhakumulatoru un nodrošina aptuveni 200 km sniedzamību WLTP režīmā (drīzumā gaidāmasertifikācija), savukārt otru darbina 87 kWh akumulators, un šīs versijassniedzamība WLTP režīmā ir līdz 460 km.
Šimfurgonam ir arī V2X funkcijas:
·Vehicle To Load (V2L – uzlāde noautomobiļa) ļauj uzlādēt citas ierīces, pievienojot tās kontaktligzdām salonāvai kravas nodalījumā, kā arī ierīkot pārejas elektrisko instrumentu, datoru uncitu ierīču uzlādei. Varat tieši no akumulatora darbināt arī pēc individuālapasūtījuma ierīkotu aprīkojumu, tai skaitā saldēšanas iekārtu, mobilāsdarbnīcas iekārtas, automātiskās kravas nodalījuma durvis, papildu apsildes vaigaisa kondicionēšanas sistēmas u.c.
·Vehicle To Grid (V2G – noautomobiļa tīklā) ļauj ievadīt enerģiju no akumulatora tīklā, izmantojotdivvirzienu lādētāju.
JaunajamRenault Master E-Tech electric ir arī vairākas ekskluzīvas funkcijas,kas nodrošina viedtālrunim pielīdzināmulietošanas pieredzi.
Piemēram,Google Maps ņem vērā lietotāja paradumus un piedāvā tiem atbilstošioptimizētus maršrutus. Arī maršruta plānotājs Electric Route Plannerpalīdz precīzāk pielāgot maršrutus elektroautomobiļa specifikai.
LietotneMy Renault piedāvā virkni papildu pakalpojumu, kas pielāgotielektroautomobiļiem, un gādā, lai parocīgais augsto tehnoloģiju automobilis –jaunais Renault Master E-Tech electric – vienmēr būtu savienots arlietotāja digitālo ekosistēmu.
Visbeidzot– dzīvi ar jauno elektrisko Renault Master furgonu daudz vienkāšākupadara virkne Mobilize pakalpojumu.
RenaultMaster E-Tech ir vienīgais automobilis savā kategorijā, kurš pilnībātiks ražots Francijā – visas trīs versijas (iekšdedzes dzinēja, elektriskā unūdeņraža) un visi virsbūves varianti tiks izgatavoti uz vienas montāžas līnijasBatijī (Batilly), netālu no Mecas Austrumfrancijā.
RenaultMaster E-Tech būs pieejams2024. gada pavasarī.
Plašāka informācija pieejama preses relīzē, kurāiepazīstinām ar jauno Renault Master. Lai to aplūkotu, spiediet šeit.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.