Preses relīze

dalīties

Straujš pārdošanas apjoma pieaugums, ko nodrošina spēcīga un savstarpēji papildinoša zīmola stratēģija

• Renault Group stipri pieaudzis pārdošanas apjoms visā pasaulē – par 9 % lielāks, nekā 2022. gadā, kopumā gada laikā pārdodot 2 235 345 automobiļus. Grupai ir vērojama veiksmīga dinamika, ievērojami palielinoties tās trim galvenajiem zīmoliem. o Renault zīmolam – pieaugums par 9,4 %, 2023. gadā visā pasaulē pārdodot 1 548 748 automobiļus. Renault ir visvairāk pārdotais franču zīmols pasaulē. Eiropā Renault piedzīvojis izcilu izaugsmi un pārspējis tirgu – par 19,3 % vairāk nekā 2022. gadā. o Dacia zīmolam – pieaugums par 14,7 %, 2023. gadā pārdodot 65 8321 automašīnu. Šādus rādītājus nodrošinājusi Dacia spēcīgā jaunā zīmola identitāte, kas būvēta ap četriem pamata modeļiem – tie visi piedzīvojuši izaugsmi, salīdzinot ar 2022. gadu. o Alpine zīmolam – pieaugums par 22,1 %, pārdodot 4328 automobiļus.

Sīkākainformācija par rezultātiem atrodama pievienotajā failā.

Paldies par jūsuuzmanību.

Jauku dienu.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes