Preses relīze

dalīties

RENAULT GROUP IEVIEŠ AMBICIOZU PLĀNU SAVAS INDUSTRIĀLĀS BĀZES PĀRVEIDOŠANAI – RE-INDUSTRY

• Renault Group uzsāk īstenot plānu fundamentālai industriālās bāzes pārveidošanai. No šī brīža līdz 2027. gadam tā centīsies samazināt automobiļa ražošanas izmaksas par 30 % automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju un par 50 % elektroautomobiļiem. • Renault Group industriālajam metaversam šajās pārmaiņās būs nozīmīga loma, ļaujot Grupai vairot tās priekšrocības pār konkurentiem un pārradīt automobiļu ražošanu. • Renault Group paaugstina savas industriālās bāzes spējas un paziņo par jaunu modeļu ienākšanu tās rūpnīcās.

Renault Group paziņojusi par plānu uzsākt savas industriālās bāzes padziļinātu pārveidi. Šis plāns ir stratēģiskā plāna Renaulution fāze Revolution centienos padarīt Renault Group par nākamās paaudzes automobiļu ražotāju. Plāna mērķis ir līdz 2027. gadam samazināt automobiļa ražošanas izmaksas par 30 % automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju un par 50 % elektroautomobiļiem. Šis plāns palīdzēs arī saīsināt automobiļu izstrādes laiku no trim līdz diviem gadiem. Tādējādi Grupa pārslēdzas uz augstu pārnesumu un nosprauž ambiciozus mērķus.

“Re-Industry ir 360° pārveidošanas plāns. Tā mērķis ir vairot mūsu spēkus un attīstīt to, ko jau darām labi, pārradīt visu mūsu industriālo bāzi un sasniegt visaugstākos izcilības standartus. Šī industriālā pārveidošana padarīs mūsu bāzi spējīgāku, virtuozāku un konkurētspējīgāku, vienlaikus ļaujot ātrāk reaģēt uz klientu gaidām.” Tjerī Šarvē (Thierry Charvet), Renault Group galvenais ražošanas un kvalitātes speciālists

PLĀNS PĀRRADĪT AUTOMOBIĻU RAŽOŠANU

Autobūves nozares vēsture pašlaik ir pavērsiena punktā, un Renault Group ir labā pozīcijā, lai stātos pretī šim izaicinājumam. Grupai ir izdevies gūt milzīgus panākumus, uzlabojot kvalitātes rezultātus, trīskārt palielinot mūsu automobiļu uzticamību un ierindojot tos starp labākajiem. Tās ražotnes regulāri iegūst labākās vietas Harbour Report™ vērtējumos – tas ir neatkarīgs autoritatīvs pētījums par autobūves nozari pasaulē, salīdzinot ražotņu produktivitāti. Renault Group ir starp trim ražotājiem pasaulē ar labākajiem rezultātiem energoefektivitātes un industriālo CO2 izmešu ziņā. Renault Group bija arī pirmais ražotājs, kas izveidoja industriālo metaversu, un ir apņēmies arī turpmāk būt soli priekšā, vēl vairāk paātrinot savas industriālās bāzes digitalizāciju un pilnveidojot sava darbaspēka prasmes. Vairojot šos spēkus, Re-Industry plāna mērķis ir stiprināt visas tradicionālās ražošanas efektivitātes jomas un vienlaikus pārradīt ražošanu, izstrādājot inovatīvus procesus. Piemēram, tādējādi Grupa tiecas uz mērķi topošo Renault 5 saražot deviņās stundās.


VĒL KONKURĒTSPĒJĪGĀKA UN ELASTĪGĀKA INDUSTRIĀLĀ EKOSISTĒMA, KURAS VIRZĪTĀJSPĒKS IR TEHNOLOĢIJAS UN DATI UN KURAS FOKUSĀ IR VIDES AIZSARDZĪBA

Renault Group industriālais metaverss ar 12 000 savienotu sistēmu visā pasaulē, katru minūti augšupielādējot divus miljonus datu elementu – trīs miljardus dienā – nodrošina viedāku, ātrāku un labāku ražošanu, vienlaikus samazinot ražošanas procesu izmaksas un oglekļa pēdas nospiedumu. 2023. gadā šis metaverss Grupai ir radījis 270 miljonu € ietaupījumu, galvenokārt nodrošinot prognozējošo apkopi instalācijās. Savienojot ne vien darbstacijas, bet arī visu ekosistēmu (transportu, piegādātājus utt.), Renault Group centīsies saīsināt automobiļu piegādes laiku par 60 % un divreiz samazināt automobiļu ražošanas oglekļa pēdas nospiedumu.

Izmantojot mākslīgo intelektu, Grupa spēj ieviest prognozējošu pieeju enerģijas patēriņam, samazinot ražotnēs nepieciešamās enerģijas daudzumu par 20 %. Ar Ecogy portāla – pašu izstrādāta spējīga, savienota risinājuma palīdzību, tā var nepārtraukti uzraudzīt patēriņu un nekavējoties reaģēt uz jebkādām novirzēm. Renault Group mērķis ir līdz 2025. gadam samazināt savu ražotņu enerģijas patēriņu par 40 %, un kopš 2019. gada līdz šim mērķim jau veikts pusceļš. Attiecībā uz Renault Group ražotņu izmešiem tās izvirzītais mērķis ir neto nulle oglekļa dioksīda izmešu līdz 2025. gadam ElectriCity nodaļā un Klē (Cléon) ražotnē, līdz 2030. gadam ražotnēs Eiropā un līdz 2050. gadam visās ražotnēs visā pasaulē.

DIGITĀLĀS TEHNOLOĢIJAS, KAS PAĀTRINA MŪSU PRIEKŠROCĪBAS PĀR KONKURENTIEM...

Pašlaik Renault Group savā industriālajā bāzē izmanto vairāk par 300 mākslīgā intelekta darba lietotņu, kas balstītas uz attēlu un skaņas analīzi. Lietotnē POK.AI.OK, piemēram, ir iegultas mākslīgā intelekta koncepcijas lieljaudas autonomās vadības sistēmās ar industriālu redzi. Šī sistēma ir pieejama un intuitīva, tā tiek galā ar aizvien lielākajiem kvalitātes kontroles, atbilstības un izsekojamības izaicinājumiem. Tā ir palaista jau vairākās ražotnēs dažādos pielietojuma gadījumos un jau pašlaik labvēlīgi ietekmē ražošanu un kvalitāti. Tādējādi tiek nodrošināta rūpnīcā uzlikto riepu atbilstība un izsekojamība, kā arī lielāka uzticamība un efektivitāte.

Mērķis ir līdz 2025. gadam ieviest 3000 lietotņu. Šie projekti veicinās arī jaunu tehnoloģiju ieviešanu ražošanā, piemēram, programmdefinētiem automobiļiem, jaudas elektronikai vai akumulatoru un elektromotoru salikšanai. Straujākas apstrādes dēļ tie ļaus arī saīsināt automobiļu ražošanas laiku.

.... UN SNIEDZ IEGUVUMUS CILVĒKIEM

Pārraugot darba vidi un nodrošinot labāku redzamību, metaverss ļauj visiem iesaistītajiem būt elastīgākiem un neatkarīgākiem lēmumu pieņemšanā. Spēļu pasaules tehnoloģijas padara lietotāja pieredzi visaptverošāku. Tā tas ir, piemēram, krāsošanas darbnīcā, kur apmācību veic, izmantojot virtuālo realitāti vēl pirms jaunā modeļa ražošanas uzsākšanas. Tas palīdz arī saīsināt automobiļa izstrādes laiku. Mākslīgā intelekta algoritmi atvieglo darbiniekiem plānošanu, ļaujot piegādes ķēžu ekspertiem vienlaikus optimizēt un pārvaldīt loģistikas plūsmas. Grupā izstrādātais piegādes ķēžu vadības centrs Supply Chain Control Tower spēj nodrošināt piegādes uz ražotnēm, reāllaikā parādot visu no piegādātājiem uz ražotnēm braucošo kravas automobiļu atrašanās vietu un saturu. Tas spēj arī noteikt piegādes riskus jebkurā valstī, kas saistīti, piemēram, ar laika apstākļiem vai satiksmi, un laikus iesaka labākos drošības risinājumus. Lielāka autonomija, vairāk sirdsmiera visiem iesaistītajiem! Izmantojot metaversu, visas industriālās bāzes komponentes kļūst prognozējošas, atsaucīgākas un labāk spēj pašregulēties, lai drīzāk spētu panākt pareizu rezultātu jau ar pirmo reizi.

INDUSTRIĀLĀ BĀZE, KAS NEMITĪGI VAIRO SAVU ELASTĪBU UN SPĒJAS

Vēl viens nozīmīgs faktors industriālā sistēmā ir tās spējīgums un elastība. Renault Group ir paziņojusi par astoņu jaunu Renault automobiļu ražošanu savās rūpnīcās. Rūpnīcā Kuritibā (Curitiba) papildus Renault Kardian Renault Group būvēs otro modeli uz savas jaunās Renault Group modulārās platformas. Grupa paziņojusi par četru jaunu modeļu ražošanu Bursas rūpnīcā Turcijā laika posmā no šodienas līdz 2027. gadam. Pirms vairākiem gadiem Renault Group optimizēja savas ražošanas spējas un ieviesa elastīgas līnijas, un nu tās industriālā sistēma kļūst ātrāka, veiklāka un spējīgāka ražot jaunus modeļus. Rezultātā Grupa pēdējos četros gados ir divreiz samazinājusi kapitālizdevumus un nu 2024. gadā spēs izlaist vismaz 12 jaunus modeļus. Grupas industriālās bāzes izcilā spēja pielāgoties ļauj dinamiski reaģēt uz mainīgajām tirgus vajadzībām un ražot inovatīvus automobiļus, kas atbilst visaugstākajām prasībām.

Plāns pārveidot Renault Group industriālo bāzi apliecina Grupas apņemšanos ieviest inovācijas un nodrošināt nākotnes mobilitāti, vienlaikus rūpējoties par ilgtspējīgu darbu savās ražotnēs. Tas iezīmē revolūciju automobiļu ražošanā, padarot to ātrāku, konkurētspējīgāku un ievērojami spējīgāku. Pārradot pieeju ražošanai, Grupa ir gatava stāties pretī tirgus izaicinājumiem, būvējot automobiļus, kuri veidos automobiļu ražošanas nozares nākamā laikmeta aprises.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes