Preses relīze
Inovācijas allaž bijušas Renault komercautomobiļu būtības kodols.
Jaunajā Renault Master openR link multivides sistēma ar iekļautu Googleieved reālā segmenta revolūcijā, jo tai ir openR link ar convertorcompanion.
Šī funkcija ļauj pārveidotājiem integrēt multivides sistēmā konkrētajampārveidojumam veidotu speciālu lietotni.
Šīs lietotnes, kuras izstrādājuši paši pārveidotāji, ļauj jaunā RenaultMaster vadītājam pārvaldīt un uzraudzīt pārveidojumus tieši multividessistēmas 10'' ekrānā.
Klientam tas sniedz daudz priekšrocību – labāka saskarne vadītājam (labākaredzamība, lielākas vadības pogas, krāsu ekrāns), tā ir vienkāršāk un drošāk,labāka integrācija, uzlabota kvalitāte, automātiskas attālinātas atjaunināšanasiespējas.
Turklāt tas nozīmē, ka vairs nav vajadzīgs speciāls papildu ekrāns, kuršjāstiprina pie vadības paneļa, un tādējādi pieaug automobiļa atlikusī vērtība.
Līdz ar izlaišanu būs pieejamas trīs lietotnes: pārveidojumamugunsdzēsējiem (sadarbībā ar mūsu partneri TIB), pārveidojumammeistardarbnīcai (sadarbībā ar mūsu partneri Modul-System) unpārveidotajam automobilim ar ledusskapi (sadarbībā ar mūsu partneri Lamberet).
"Šī digitālā inovācija – openRlink ar convertor companion – radusies īsta komandas darba rezultātā,sadarbojoties Renault Pro+ pārveidotājiem un mūsu inženierijas, produktunodaļas un pārdošanas nodaļas komandām.
Mūsu komerctransportaklāsts ir slavens sava dizaina un funkciju dēļ, kuras tiek iecerētas unizstrādātas, lai atvieglotu pielāgošanu.
Jaunajā Renault Masteršo labo īpašību esam pastiprinājuši vēl vairāk, savus partnerus iesaistot jauprojekta ļoti agrīnā stadijā un izmantojot automobiļa jauno, ultramoderno,savienoto saskarni." -
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.