Preses relīze

dalīties

AMPERE – TOPOŠAIS LĪDERIS EIROPĀ

STĀSTS PAR TEHNOLOĢIJU UN ELEKTROAUTOMOBIĻU IZCILĪBU, LAI NODROŠINĀTU ILGTSPĒJĪGU IZAUGSMI • Ampere izveidošana ir daļa no Renault Group stratēģiskā plāna Renaulution un iemieso šī plāna Revolution posmu, izveidojot jaunu uzņēmējdarbības modeli. • Ampere specializācija ir elektroautomobiļi un programmatūra. Tas apvieno 15 gadu pieredzi ar elektroautomobiļiem un spējo, uz inovācijām orientētu organizāciju. • Vadības komanda ar Luku de Meo (Luca de Meo), Ampere ģenerāldirektoru priekšgalā liek kopā daudzveidīgo pieredzi, kas gūta gan Francijā, gan visā pasaulē.

Buloņā, 2023. gada 8. novembrī stratēģiskāplāna trešā posma Revolution skaidra ilustrācija – līdz ar Amperenodibināšanu tas kļuvis par pirmo Eiropas elektroautomobiļu un programmatūrasuzņēmumu. Šī uzņēmuma dibināšanas datums ir 2023. gada 1. novembris.

Lai tiktu galā ar izaicinājumiem un izmantotu iespējas, ko sniedz autobūvesnozares pārtapšana, kā arī stātos pretī lielajām klimata problēmām, RenaultGroup izveidoja Ampere – jaunu automobiļu uzņēmumu, kura mērķis irkļūt par līderi Eiropas strauji augošajā elektroautomobiļu tirgū. Artehnoloģiju palīdzību Ampere izstrādā horizontālu modeli, lai varētu spējāk unstraujāk ieviest inovācijas. Tā mērķis ir elektroautomobiļus demokratizācijaEiropā, ražojot tādus automobiļus, kurus cilvēki var atļauties. Ampereizmantos 15 gadu ilgo pieredzi ar elektroautomobiļiem kombinācijā ar spēju,efektīvu organizāciju, lai izstrādātu pilnībā elektriskus automobiļus Eiropastirgum, nodrošinot unikālu pieredzi klientiem.

Ampere izveidošanas rīcības plānā paredzēts integrēt vides unsociālo pārvaldību visā tā vērtību ķēdē – uzņēmuma izstrādātajos produktos unpakalpojumos, kā arī procesos, izveidojot aprites ekonomiku ar mazu oglekļadioksīda bilanci.

Industriālais un tehnoloģiskais projekts, kuru Ampere cenšasīstenot, rada spēcīgu rezonansi Eiropas tirgū, kurā ir Renault Group pirmsākumi.Uzņēmumam piemīt unikālu prasmju kopums, kā arī pamatīga industriālā untehnoloģiskā ekosistēma, kas nodrošina visu vērtību ķēdi. Amperedarbojas 11 vietās Francijā, tostarp četros ražotnēs: Duē (Douai), Mobēžas(Maubeuge) un Ruī (Ruitz) rūpnīcās ElectriCity ietvaros un Klē (Cléon)rūpnīcā.

Uzņēmumā strādā vairāk par 11 000 cilvēku – 35 % no tiem irinženieri, kuri projektē, izstrādā, ražo un pārdod jaudīgus, drošus unilgtspējīgus automobiļus ar Renault zīmolu. Viņi visi apvieno spēkus,lai īstenotu šo lielā mēroga pārtapšanu elektromobilitātē.

“Šodien tiek izveidotsjauns uzņēmuma modelis, kas specializējas elektroautomobiļos un programmatūrā. Kāgan labāk attēlot mūsu revolūciju un mūsu komandu drosmi? Pārliecinātpar ilgtspējīgu uzņēmuma vīziju un nodrošināt to, ka tā atspoguļojas ikvienāprocesā un produktā. Vairot Grupas spēku un pārskatīt to, kā visu darām.Izveidot ciešu komandu un strādāt kolektīva labā. Izmantot mūsufranču izcelsmi un kļūt par līderi Eiropā. Apliecināt mūsu nodošanosmūsu klientiem, mūsu planētai un tiem, kas uz tās dzīvo. Ampere nospraustaisrīcības plāns atspoguļo Grupas drosmīgās ambīcijas, un es ļoti lepojos, sperotšo nozīmīgo soli,” apliecina Luka de Meo (Luca de Meo), Ampere un RenaultGroup ģenerāldirektors

Vizuālā identitāte, kurā apvienotas gan tradīcijas, gan pārtapšana

Ampere logotips sākās ar dimanta formu – Renault ikonisko,ilglaicīgo simbolu, kas atspoguļo tā cilvēcisko un industriālo pagātni. Veidotsno vairākiem dimantiem, tas parāda jauno konfigurāciju, kurā cieši savijušāsspējīgās komandas – katra ar savām īpašajām prasmēm. Šo dimantu veidotākompozīcija raisa asociāciju ar mūžīgu kustību un celšanos augšup uz kopīgumērķi.

Ampere identitāti veido trīs galvenās krāsas – Scandium,Eigengrau un Silicon pelēkā – radot līdzsvaru starp tehnoloģiju unsiltumu, starp inovācijām un cilvēkiem.

Vadītāju komanda ar vispusīgām prasmēm

Korporatīvāvadība

-, izpilddirektors

o, ilgtspējas viceprezidente

-, finanšu direktors

o, juridiskākonsultante

-,komunikāciju viceprezidente

-cilvēkresursu un darbavietuviceprezidente

Tehnoloģijas un ražošana

-, rūpnieciskās darbības viceprezidents

oiepirkumuviceprezidente

okvalitātesviceprezidente

o, ElectriCityražošanas viceprezidents

- C segmenta platformas globālais vadītājs

-, piedziņas unelektroautomobiļu inženierijas viceprezidents

-, programmatūras un sistēmuviceprezidents

Ampere-, B segmentaplatformas globālais vadītājs

-, MI galvenais speciālists

-, Amperepeļņas pārvaldības un klientu pieredzes viceprezidents

-Žils Vidāls(Gilles Vidal), Renault zīmola un Amperedizaina viceprezidents

Ampere vadības komandas dalībnieku apraksts pieejamspievienotajā dokumentā.

DARBA KĀRTĪBA trešdien, 15.novembrī, Renault Group organizētajā Ampere veltītajā kapitālatirgus dienā.

Par Ampere

Ampere ir pirmais Eiropas uzņēmums, kas specializējieselektroautomobiļu un programmatūru izstrādē. Ampere ir daļa no RenaultGroup un projektē, izstrādā, ražo un pārdod pilnībā elektriskus automobiļusar Renault zīmolu, tajos iestrādājot modernas programmatūras tehnoloģijas, kaspieejamas visiem. Visā automobiļu izstrādes procesā ņemta vērā klientupieredze, kā arī ietekme uz sabiedrību un vidi, lai nodrošinātu, ka tā atbilstzīmola dotajiem solījumiem saviem klientiem, planētai un tiem, kas uz tāsdzīvo.Plašāku informāciju varat saņemt, apmeklējot vietni ampere.cars vai sekojotAmpere LinkedIn un X.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes