Preses relīze
Kad Renault 2012. gadā laida klajā mazoZOE, tas bija pirmais sērijveida modelis, kurā tika izmantots elektriskiierosināts sinhronais motors (EESM). Tieši šis novatoriskais izstrādājums bijaatspēriena punkts vēl ambiciozākam mērķim - izstrādāt inovatīvu E7A dzinēju,kura pamatā būtu "viss vienā" arhitektūra.
Šis Francijā tapušais lielaissasniegums ļaus veidot jaudīgāku, kompaktāku un tīrāku elektromotoru – RenaultGroup un Valeo apvieno zināšanas, lai izveidotu jaunu elektromotorupaaudzi. Sadarbība, kas aizsākās 2021. gadā regulārās sarunās starp automobiļuražotāju un iekārtu ražotāju, drīz vien pārauga kopīgas izstrādes iecerē. Abiuzņēmumi kopīgajā projektā ieguldīja vienu galveno detaļu (Renault Group– rotoru, Valeo – statoru), kā arī savu pieredzi tehnoloģiju izstrādē unražošanā. Pašlaik viņi veic E7A augsto tehnoloģiju motora precīzu ieregulēšanu.
Bez retzemju metāliem un draudzīgāks videi
Renault bijapirmais, kurš 2012. gadā iznākušajā ZOE sērijveida automobiļos izmantojaelektriskas ierosas sinhrondzinējus. Šīs tehnoloģiskās prasmes nodrošinaiespēju veidot universālu arhitektūru jaunajam E7A motoram (lai tas būtupar 30 % kompaktāks, tomēr nodrošinātu tikpat lielu jaudu, kāda ir MeganeE-Tech electric un jaunajā Scenic E-Tech electric pašlaik izmantotajiemmotoriem) un tehnoloģiju bez retzemju metāliem (tādējādi par 30 %samazinot oglekļa pēdas nospiedumu). Izmantojot fāžu rotoru pastāvīgo magnētuvietā, Renault uzlabo dzinēja efektīvo jaudu, nodrošinot piegāžu ķēdi unneesot atkarīgiem no valstīm, kas ražo retzemju metālus un magnētus.
Vairāk jaudas unefektivitātes
Šis trešās paaudzes motorspalīdzēs arī saīsināt akumulatora uzlādēšanas laiku, jo šī sistēma būs būvēta800 voltiem, nevis 400 voltiem, kas ir standarts šobrīd. Savukārt Valeostators palielinās jaudu un efektivitāti. Tādējādi jaunais E7A motorsnodrošinās līdz pat 200 kW jaudas. Turklāt tam būs vairāk jaudas, nepatērējotvairāk elektrības. E7A motorā izmanto “matadatas” tehnoloģiju varastiepļu izkārtojumam, kas ir Valeo specialitāte kopš 2010. gada.
Pašlaik šis dzinējs joprojām vēl ir izstrādes stadijā. Pirms nonākšanasmasveida ražošanā tam jāiziet cauri vēl citiem posmiem. Šī jaunās paaudzesdzinēja masveida ražošana sāksies Renault Group rūpnīcā Klē (Cléon)2027. gada beigās.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.