Preses relīze

dalīties

2023. GADA PIRMAJOS 9 MĒNEŠOS DACIA IZAUGSME PAR 16,7% EIROPĀ UN PAR 6,82% BALTIJĀ

• 2023. gada pirmajos deviņos mēnešos Dacia kopumā pārdevis 493 511 pasažieru un speciālos automobiļus – par 16,7 % vairāk nekā šajā pašā periodā 2022. gadā. Trešajā ceturksnī vien Dacia sasniedza rekordaugstu pārdošanas apjoma rezultātu – 148 124 automobiļus, apjomam pieaugot par 2,4 % salīdzinājumā ar 2022. gada trešo ceturksni, kurš tirgus daļas ziņā ir gada labākais ceturksnis. • Baltijas valstīs Dacia tirgus daļa saglabājas stabila (3,8 %), lai gan pārdošanas apjomi ir palielinājušies salīdzinājumā ar 2022. gadu. Pirmajos 9 mēnešos 2023. gadā kopumā reģistrēts 2301 Dacia automobilis, kas ir par 6,82% vairāk nekā 2022. gadā (2154 vienības). • Zīmola četriem nozīmīgākajiem modeļiem šī gada pirmajos deviņos mēnešos vērojama izaugsme: Spring par 40,6 % vairāk, Sandero par 18,3 % vairāk, Duster par 4,1 % vairāk un Jogger par 76,1 % vairāk. • Dacia pasažieru automobiļu tirgus daļa Eiropā 2023. gada pirmajos deviņos mēnešos bijusi stabila, neraugoties uz tirgus samazinājumu mazumtirdzniecības jomā (pasažieru automobiļu mazumtirdzniecības apjoms Eiropā kopumā kritās no 44 % līdz 40 %*). • Dacia apstiprina, ka savu pamata patērētāju tirgū iekļaujas Eiropas trijniekā ar otro lielāko tirgus daļu 8,4 %* – kas ir par 0,8 punktiem vairāk nekā 2022. gadā.

VISIEM ČETRIEM GALVENAJIEM MODEĻIEMJOPROJĀM VĒROJAMA IZAUGSME

Dacia Sandero kopējais pārdošanas apjoms bija 199 516 automobiļi –par 18,3 % vairāk nekā pērn šajā periodā. Sandero kopš 2017. gadasaglabā savu Eiropas tirgus līdera pozīciju pēc pasažieru automobiļu pārdošanasapjoma.*

Dacia Duster pārdošanas apjoms, salīdzinot ar šo pašu periodu 2022.gadā, pieaudzis par 4,1 % – pārdoti 154 460 automobiļi. Tas saglabāsavu vietu Eiropas trijniekā pēc SUV pārdošanas apjoma privātpersonām*.

Dacia Jogger bijis rekordliels pārdošanas apjoma pieaugums par76,1 % – šī gada pirmajos deviņos mēnešos pārdoti 70 932 automobiļi.Tam ir labākie mazumtirdzniecības pārdošanas apjoma rezultāti C segmentā(neierēķinot SUV)*.

Spring pārdošanas apjoms, salīdzinot ar šo pašu periodupagājušajā gadā, pieaudzis par 40,6 % – pārdoti 44 262 automobiļi. Tassaglabā savu vietu Eiropas trijniekā pēc elektroautomobiļu pārdošanas apjomaprivātpersonām*.

PROGRESS VISOS LIELĀKAJOS EIROPASTIRGOS

Eiropas privātoautomobiļu tirgū Dacia pārdošanas apjoms pieaudzis par 19,6 %, laigan tirgus audzis tikai par 16,9 %.

Dacia tirgus daļa Eiropas privāto automobiļu pārdošanas apjomāsasniegusi 4,4 %, salīdzinājumā ar šo pašu periodu 2022. gadā pieaugot par0,1 punktu, kaut arī šim kanālam ir nelabvēlīga kopējā ietekme uz tirgu.

Vēsturiskajāmazumtirdzniecības pamata klientu bāzē Dacia ar 8,4 % tirgus daļusaglabā vietu Eiropas trijniekā*.

Baltijas valstīs Dacia tirgus daļa saglabājas stabila (3,8 %), lai ganpārdošanas apjomi ir palielinājušies salīdzinājumā ar 2022. gadu. Pirmajos 9mēnešos 2023. gadā kopumā reģistrēts 2301 Dacia automobilis, kas ir par 6,82%vairāk nekā 2022. gadā (2154 vienības).

Lietuvā Dacia turpina palielināt pārdošanas apjomus un saglabā8. vietu populārāko marku desmitniekā. Pirmajos 9 mēnešos 2023. gadā tikapārdoti 958 automobiļi jeb par 23,29% vairāk nekā 2022. gada tajā pašā periodā(777 vienības), un tirgus daļa palielinājās par 0,7 procentpunktiem."Dacia" joprojām ir līderis "B" segmentā, kurā ar 19,1%daļu valda Sandero. Pilsētas SUV klasē Duster ir trešais populārākaisautomobilis Lietuvā.

Savukārt Latvijā"Dacia" vieglo un apvidus automobiļu pārdošanas apjomi saruka tikaipar 0,12 % - līdz 810 vienībām jeb tikai par vienu automobili mazāk nekā tajāpašā periodā pērn. "Dacia" ierindojas 4. vietā mazumtirdzniecībasziņā ar 2 modeļiem starp 15 populārākajiem. "Sandero" ir pimpis Bsegmentā, savukārt "Duster" ieņem 2. vietu populārāko kompaktopilsētas apvidus automobiļu klasē.

Igaunijā "Dacia" rezultāti ir vissliktākie. Šeitražotājs ir 12. vietā starp visiem zīmoliem. Pārdoti 533 automobiļi, kas ir par33 vienībām (5,3% mazāk nekā 2022. gadā (566 vienības)) mazāk nekā pērn. Daciatirgus daļa valstī ir 2,6%. "Dacia Sandero ir trešais populārākais modelisB segmentā, bet visvairāk pārdots ir Duster. Tas nozīmē, ka katrs otraispārdotais Dacia automobilis ir “Duster”.

DACIA IEKAROJUSI VAIRĀK NEKĀ ASTOŅU MILJONU KLIENTU UZTICĪBU

2023.gadā Dacia pārsniedza astoņu miljonu pārdoto automobiļu robežšķirtni.

Dacia zīmola pozīcija un stratēģija turpinapiesaistīt klientus.

Aprīkojumaversija Extreme, kas ieviesta 2023. gada sākumā, gūst lielus panākumus,tagad veidojot trešdaļu klientu pasūtījumu.

Piedāvājums UP&GO apmierina Dacia klientu vajadzībasiegādāties jaunu automobili ar daudzveidīgu aprīkojumu (UP) un ātrupiegādi (GO). Šo piedāvājumu jau tagad izvēlējušies vairāk nekā100 000 klientu.

Daciaveiksmes stāsts turpinās, 2023. gada pirmajos deviņos gados pārdošanas apjomampieaugot par 16,7 %. Stratēģija pastāvīgi pārdefinēt to, kas irnepieciešams, vienlaikus piedāvājot labāko cenas un vērtības attiecību, kopš2004. gada ir ļāvusi Dacia piesaistīt vairāk nekā astoņus miljonusklientu, un notur zīmola pozīciju kā Eiropas otrajam labākajam pārdevējammazumtirdzniecībā. Mēs ļoti augstu vērtējam savu klientu dāvāto uzticēšanos.”

Ksavjē Martinē (Xavier Martinet), Daciamārketinga, pārdošanas un darījumu vecākais viceprezidents

Pārdošanas apjomsvisā pasaulē 2023. gada deviņos mēnešos (pasažieru un speciālie):

DACIA Sandero

199 516

DACIA Duster

154 460

DACIA Jogger

70 932

DACIA Spring

44 262

DACIA Logan

20 789

Dažādi

3552

Kopā

493 511

*Rezultāti uz 2023. gada augusta beigām / Septembra beigurezultāti nav pieejami

*Privātpersonām mazumtirdzniecībā pārdotie pasažieru automobiļi Eiropā = Austrija,Beļģija, Horvātija, Čehijas Republika, Dānija, Somija, Francija, Vācija,Ungārija, Itālija, Luksemburga, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle,Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Spānija, Zviedrija, Šveice, Apvienotā Karaliste

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes