Preses relīze
Straujais hibrīdoelektroautomobiļu pārdošanas apjoma pieaugums par 48 %, sasniedzot127 224 vienības, ļāvis Renault zīmolam gūt būtisku izrāvienuelektroautomobiļu tirgū. Hibrīdo elektroautomobiļu pārdošanas apjoma pieaugumsnodrošinājis kopējo elektroautomobiļu pārdošanas apjoma pieaugumu par 19 %– kopumā pārdoti 200 000 automobiļu. Nozīmīga loma, gūstot šos ievērojamospanākumus, ir Austral un Arkana ar attiecīgi 65 % un55 % pārdošanas apjomu hibrīdo elektroautomobiļu versijām. Arī Espaceizlaišana Eiropā ir daudzsološa – labs sākums Francijā un Spānijā, turklāt no2023. gada oktobra plānots paplašināties citās Eiropas valstīs.
Megane E-Techelectric šajā gadā sasniedzis 35 000 lielu pārdošanas apjomu.Tas būtiski palielinājis Renault kopējo elektroautomobiļu pārdošanasapjomu, veidojot gandrīz 54 % no pārdotajiem 64 854 automobiļiem.Eiropā Megane E-Tech electric veido 2,2 % elektroautomobiļu tirgus.
Lai zīmola elektroautomobiļupiedāvājumu padarītu vēl daudzveidīgāku, 2024. gadā pārdošanā tiks izlaists ScenicE-Tech electric, kura atklāšana notika 2023. gada septembrī Minhenesautomobiļu izstādē. Scenic E-Tech electric būs pieejams pasūtīšanai jau2023. gada beigās.
Izaugsme darījumos ar augstu vērtību
Renault zīmola C segmenta modeļu klāstam ir arvien nozīmīgākaloma, veidojot kopējo pārdošanas apjomu – redzams ievērojams pieaugums par36 %, un kopumā pārdoti 190 535 automobiļi. Šos panākumus būtiskiietekmējis Austral, kura pārdošanas apjoms 2023. gada pirmajos deviņosmēnešos bija 60 305 automobiļi, savukārt Arkana vērojams stabilsprogress ar 59 542 automobiļu lielu pārdošanas apjomu.
Par spīti saspringtajaisituācijai piegādes jomā Renault sasniedz izvirzītos mērķusmazumtirdzniecībā un notur tos optimālā līmenī, vairāk nekā pusi automobiļupārdodot fiziskām personām. Kopējais pārdošanas apjoms mazumtirdzniecībā 2023.gada pirmajos trīs ceturkšņos sasniedz 50 %, par +7 punktiem pārsniedzotvidējo rezultātu tirgū (43 %).
Izaugsme vieglā komerctransporta tirgū
Renault turpinapārspēt cerības vieglā komerctransporta tirgū, sasniedzot ar diviem cipariemrakstāmu pārdošanas apjoma pieauguma rezultātu. 2023. gada pirmajos deviņosmēnešos pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedzis 281 404 vienību(+21 %), savukārt Eiropā pārdošanas apjoms palielinājies par 26 %līdz 214 255 vienībām – laikā, kad tirgus pieaugums ir vien 14 %.
Šo dinamisko rezultātunodrošinājuši zīmola labāko produktu: Express (+25 %), Kangoo(+33 %), Trafic (+29 %) un Master (+13 %) panākumiEiropā.
Renaultzīmolastarptautiskā stratēģija 2027. gadam
Jau 25. oktobrī Renaultzīmols iepazīstinās ar savu starptautisko stratēģiju 2027. gadam, pirmo reiziparādot pasaulei Renault Kardian – pirmo modeli produktu ofensīvā ārpusEiropas.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.