Preses relīze

dalīties

RENAULT ZĪMOLS 2023. GADA TREŠAJĀ CETURKSNĪ, SALĪDZINOT AR PAGĀJUŠO GADU, PAR 25 % PALIELINĀJIS PĀRDOŠANAS APJOMU EIROPĀ

• Renault zīmola pārdošanas apjoms visā pasaulē 2023. gada trešajā ceturksnī sasniedzis 356 747 vienību, gūstot ievērojamu palielinājumu par 11 % salīdzinājumā ar 2022. gada trešo ceturksni. Šī gada pirmajos deviņos mēnešos Renault ir pārdevis 1 128 885 automobiļus – par 11 % vairāk nekā 2022. gadā. Latvijā pārdošanas apjomi samazinājās par -16,11%, Baltijas valstīs - par 1,82%. Pozitīvas 9 mēnešu pārdošanas apjoma izmaiņas un gandrīz 10% pieaugums tika reģistrēts Igaunijā. • Renault pēc pārdošanas apjoma 2023. gadā ir otrajā vietā starp zīmoliem Eiropā – pārdošanas apjoms trešajā ceturksnī pieaudzis par 25 %, un gada pirmajos deviņos mēnešos – par 22 % (726 938 pārdoti automobiļi). Renault pārspēj cerēto rezultātu C segmentā – pārdošanas apjoms pirmajos trīs ceturkšņos kāpis par 36 %. • Renault apstiprina, ka ir vadībā Francijas tirgū gan pēc pasažieru automobiļu pārdošanas apjoma (206 734 automobiļi – par 18 % vairāk nekā 2022. gadā), gan pēc vieglā komerctransporta pārdošanas apjoma (80 422 automobiļi, pieaugums par 12 %) gada pirmajos trīs ceturkšņos. Austral ir vadībā C-SUV segmentā – pārdoti 22 700 automobiļu. • Renault turpina pārspēt cerības vieglā komerctransporta tirgū – pārdošanas apjoma pieauguma rādītāji rakstāmi ar divciparu skaitļiem: pasaulē +21 % un īpaši Eiropā +26 %. Renault ir līderis komercfurgonu Eiropas tirgū. • 2023. gada 25. oktobrī Renault paziņos par savu “starptautisko stratēģiju 2027. gadam”.

Straujais hibrīdoelektroautomobiļu pārdošanas apjoma pieaugums par 48 %, sasniedzot127 224 vienības, ļāvis Renault zīmolam gūt būtisku izrāvienuelektroautomobiļu tirgū. Hibrīdo elektroautomobiļu pārdošanas apjoma pieaugumsnodrošinājis kopējo elektroautomobiļu pārdošanas apjoma pieaugumu par 19 %– kopumā pārdoti 200 000 automobiļu. Nozīmīga loma, gūstot šos ievērojamospanākumus, ir Austral un Arkana ar attiecīgi 65 % un55 % pārdošanas apjomu hibrīdo elektroautomobiļu versijām. Arī Espaceizlaišana Eiropā ir daudzsološa – labs sākums Francijā un Spānijā, turklāt no2023. gada oktobra plānots paplašināties citās Eiropas valstīs.

Megane E-Techelectric šajā gadā sasniedzis 35 000 lielu pārdošanas apjomu.Tas būtiski palielinājis Renault kopējo elektroautomobiļu pārdošanasapjomu, veidojot gandrīz 54 % no pārdotajiem 64 854 automobiļiem.Eiropā Megane E-Tech electric veido 2,2 % elektroautomobiļu tirgus.

Lai zīmola elektroautomobiļupiedāvājumu padarītu vēl daudzveidīgāku, 2024. gadā pārdošanā tiks izlaists ScenicE-Tech electric, kura atklāšana notika 2023. gada septembrī Minhenesautomobiļu izstādē. Scenic E-Tech electric būs pieejams pasūtīšanai jau2023. gada beigās.

Izaugsme darījumos ar augstu vērtību

Renault zīmola C segmenta modeļu klāstam ir arvien nozīmīgākaloma, veidojot kopējo pārdošanas apjomu – redzams ievērojams pieaugums par36 %, un kopumā pārdoti 190 535 automobiļi. Šos panākumus būtiskiietekmējis Austral, kura pārdošanas apjoms 2023. gada pirmajos deviņosmēnešos bija 60 305 automobiļi, savukārt Arkana vērojams stabilsprogress ar 59 542 automobiļu lielu pārdošanas apjomu.

Par spīti saspringtajaisituācijai piegādes jomā Renault sasniedz izvirzītos mērķusmazumtirdzniecībā un notur tos optimālā līmenī, vairāk nekā pusi automobiļupārdodot fiziskām personām. Kopējais pārdošanas apjoms mazumtirdzniecībā 2023.gada pirmajos trīs ceturkšņos sasniedz 50 %, par +7 punktiem pārsniedzotvidējo rezultātu tirgū (43 %).

Izaugsme vieglā komerctransporta tirgū

Renault turpinapārspēt cerības vieglā komerctransporta tirgū, sasniedzot ar diviem cipariemrakstāmu pārdošanas apjoma pieauguma rezultātu. 2023. gada pirmajos deviņosmēnešos pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedzis 281 404 vienību(+21 %), savukārt Eiropā pārdošanas apjoms palielinājies par 26 %līdz 214 255 vienībām – laikā, kad tirgus pieaugums ir vien 14 %.

Šo dinamisko rezultātunodrošinājuši zīmola labāko produktu: Express (+25 %), Kangoo(+33 %), Trafic (+29 %) un Master (+13 %) panākumiEiropā.

Renaultzīmolastarptautiskā stratēģija 2027. gadam

Jau 25. oktobrī Renaultzīmols iepazīstinās ar savu starptautisko stratēģiju 2027. gadam, pirmo reiziparādot pasaulei Renault Kardian – pirmo modeli produktu ofensīvā ārpusEiropas.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes