Preses relīze

dalīties

Astoņi miljoni klientu kopš 2004. gada – Dacia veiksmes stāsts turpinās

Dacia ir revolucionārs spēks automobiļu ražošanas nozarē – zīmols, kam nav līdzīga. Toreiz, 2005. gadā tas sāka īstenot pragmatisku vīziju par automobiļiem un patiesi svarīgo, radot jaunu priekšstatu par ekonomisku mobilitāti un piedāvājot labāko vērtības un cenas attiecību. Tas nostrādāja! Pārdošanas apjoms kopš tā laika nemitīgi pieaug, un apmierināto klientu skaits nu jau pārsniedzis astoņus miljonus. Ar ko Dacia atšķiras? Izpētiet šos attēlus, lai to noskaidrotu.

Pirmajā Dacialogotipā ir daudz vietējo un nacionālo simbolu. Kalns tā fonā ir veltījumsRumānijai un jo īpaši Karpatiem. Ērglis logotipa centrā ir aizgūts no Ardžešasžudeca ģerboņa un savā ziņā godina vēsturisko Muntenijas reģionu, kur atradās UAPmītne.

Pašlaik izmantotais nosaukums Dacia melnbaltā logotipā pirmoreizparādījās 1980. gadā. Tas atvasināts no Senās Romasprovinces Dakijas nosaukuma.Renault Group šo rumāņu ražotāju nopirka 1999. gadā.2003. gadā logotips, kas joprojām bija veidots vairoga formā, tika papildinātsar zilo krāsu. Uz Dacia Logan (tirgū nonāca 2004. gadā) priekšējā režģaizvietotā emblēma bija pirmā, kas ieguva atpazīstamību ārpus Rumānijas.

Atzīmējot Sandero izlaišanu, zīmols 2008. gadāieviesa jaunu logotipu. Zilā fona vietā nāca gaiši pelēks, savukārt daļa novairoga formas vidū tika izgriezta.

2021. gadā tika izstrādāta jaunaemblēma, ko dēvē par “Dacia Link”. Tā simbolizē Dacia un tā klientusavstarpējo uzticību. To veido vidū savienoti D un C burti. Teksta logotipuveido zīmola nosaukuma pieci burti minimālistiskā burtveidolā, kas atspoguļozīmola izturīgo un pirmatnīgo personību.

Pirmais Dacia Logan, kas tika izlaists 2004. gadā, sākotnēji bijaparedzēts tikai Rumānijas tirgum, taču vēlāk tā noieta ģeogrāfija paplašinājāsuz citiem Austrumeiropas tirgiem. Ņemot vērā lielo pārdošanas apjomu, šismodelis drīz vien tika piedāvāts arī daudzās valstīs visā kontinentā. Šis bijapirmais bruģakmens zīmola ceļā uz panākumiem. Kopš tā laika Daciaautomašīnas tiek tirgotas 44 valstīs.

Kaut arī zīmola dzimtene Rumānija ir tā piecu lielāko noieta tirgu skaitā,vadošais tirgus pārdošanas apjoma ziņā ir Francija, bet tai seko – Itālija.

Zīmols iet no vienas uzvaras uz nākamo. Dacia ir vadošaismazumtirdzniecības zīmols Eiropā jau otro gadu pēc kārtas. Tas ir pirmajā vietāPortugālē un Beļģijā, un trešais Francijā. Šie panākumi piešķir svaru zīmolastatusam un parāda, cik kvalitatīvi ir tā automobiļi.

Šobrīd Dacia klāsts balstās uz četriem skaidri definētiempamatelementiem, kurus raksturo pievilcīgs dizains. Nepārspējamā cenas unvērtības attiecība ir piesaistījusi daudzus klientus. Zīmols kļūst aizvienpopulārāks – tagad ikviens Eiropā ir dzirdējis par Dacia.

Pārdošanas apjoms nemitīgi pieaug. 2022. gadā Dacia sasniedzarekordlielu Eiropas mazumtirdzniecības tirgus daļu – 7.6 % (6,2 %2021. gadā). Tagad zīmols var lepoties ar vienu no augstākajiem klientupiesaistes un uzticības rādītājiem tirgū.

Jau sesto gadu pēc kārtas (kopš 2017. gada) Dacia Sandero irvisvairāk pārdotais automobilis Eiropas mazumtirdzniecības tirgū. Duster2022. gadā bija otrais, turklāt kopš 2018. gada tas ir mazumtirdzniecībasklientiem visvairāk pārdotais SUV.

Dacia pamata klāstu veido pilsētaselektroautomobilis – pilnībā elektriskais Dacia Spring (kopš2020. gada), kompaktais hečbeksDacia Sandero un tādrosmīgākā versija Sandero Stepway (kopš 2008. gada), DaciaDuster SUV (kopš 2010. gada) un septiņvietīgais ģimenes automobilis DaciaJogger (kopš 2021. gada beigām).

Austrumeiropā pārdošanā joprojāmpieejams sedans Logan (izlaists 2005. gadā).

Šis pārdotāko modeļu klāsts 2023. gadā ļāvis Dacia pārsniegtsimbolisko astoņu miljonu pārdoto automobiļu robežu. Sadalot pa modeļiem, tasnozīmē 2,78 miljonus Sandero, 2,26 miljonus Duster, 1,97miljonus Logan, 630 000 Dokker, 346 000 Lodgy, 93 000Spring, 80 000 Jogger, 56 000 Peak-up un51 000 Solenza automobiļu.

Šie skaitļi pierāda to, ka Dacia klientiem ir pievilcīga zīmolafilozofija turēties pie novatoriskuma, radošuma un nepārspējamas vērtības uncenas attiecības.

Līdz 2012. gadam Dacia bija viena rūpnīca Rumānijā, taču nuražotājam ir trīs rūpnīcas.

Zīmola pirmā rūpnīca tika atklāta1968. gadā Mioveni, Rumānijā. Tajā ietilpst virsbūves / montāžas un balstakonstrukcijas bloks, mehānikas bloks, kā arī lietuve un loģistikas platforma.Tajā ražo dažādus modeļus, tostarp Logan, Sandero, Sandero Stepway, Joggerun Duster.

Otra rūpnīca atrodas Kasablankā,Marokā un kopš 2019. gada pilnībā pieder Renault Group. Tā izveidota1959. gadā, un tajā ir virsbūves / montāžas bloks, kurā ražo Logan, Sanderoun Sandero Stepway.

Dacia rūpnīca Tanžerā, Marokā sāka darboties 2012. gadā. Tajā ir virsbūves /montāžas bloks, loģistikas platforma, kā arī balsta konstrukciju un papildumontāžas bloks. Šī modernā ražotne strādā ar neitrālu oglekļa dioksīda izmešubilanci, turklāt nerada nekādus šķidros atkritumus. Tajā ražo Logan,Sandero, Sandero Stepway un Lodgy.

Lai gan Logan bija tas, kaspopularizēja Dacia vārdu Eiropā, viens no šī zīmola visu laiku visvairākpārdotajiem modeļiem ir SUV Duster. Duster tiek pārdots par tādupašu cenu kā pilsētas automobilis, un tā 4x4 versija, kam piemīt klasē labākāsbezceļa braukšanas spējas, ir galvenais balsts Dacia klāstā. Šimikoniskajam modelim piešķirtas40 balvas, tostarp “Gada Auto” Rumānijā, “Labākais SUV” ApvienotajāKaralistē, “Labākais Auto” Vācijā un Beļģijā, kā arī daudzas citas.Septiņvietīgais ģimenes automobilis Jogger nelīdzinās nevienam citamautomobilim tirgū. Tas jau tagad izpelnījies atzinību ar 13 balvām, tostarp Arguspiešķirto “Gada Auto” balvu Francijā.

Dacia ne vien ievieš jaunas vēsmas autobūves tirgū ar saviem lakoniskajiemmodeļiem, kurus pārdod par pieejamu cenu, bet arī rada apvērsumu automobiļureklāmās, piedāvājot īpatnējus un uzjautrinošus saukļus. Piemēram:

· sauklis – “Dacia– skandalozi lēts”;

·reklāma Francijā: “Onva quand même pas dépenser si peu…” (nevar būt, ka iztērējām tik maz...);

·reklāma “Neraizējies,esi Duster”, un “Si vous voulez un 4x4 juste pour grimper dansl’échelle sociale, vous pouvez juste aller voir ailleurs” (ja meklē 4x4,kas paaugstinās tavu statusu sabiedrībā, labāk meklē citur);

· reklāma:“Versija ar zāles pļāvēju būtu laba ideja – tiešām. Tomēr jaunajā DaciaSandero esam nolēmuši iekļaut atpakaļskata kameru. Jo tā patiešām irnoderīga.”

· reklāma: “Daži cilvēkibūtu gatavi maksāt jebko par sēdvietu. Tikai ne tu.”

Dacia, visticamāk, nebūtu tik veiksmīgs, ja tam nepiemistu tāda izdomas spēja.Zīmols vienmēr ir zinājis, kā apvienot vienkāršību un inovācijas. Daciaautomobiļi eleganti atsakās no nevajadzīgām cakām un niekiem. Šis zīmols irgudrs, gluži kā tā klienti!

Viens no labākajiem piemēriem ir Sanderopriekšējie un aizmugurējie aizsargelementi, kas izgatavotas no ietonētamateriāla. Šīs detaļas tapušas sarežģītā dizaina procesā. Bija svarīgi, lainebūtu krāsas atšķirību vai defektu, tādēļ šajā detaļā izmantotais materiālstiek iekrāsots jau pirms iepildīšanas veidnē. Tādējādi aizsarguzlikas irizturīgākas, un neizbēgamās buktes un skrāpējumi ir praktiski nemanāmi.

Uz Jogger un Duster uzliktos moduļu jumtastieņus var pārveidot, veicot vien pāris pagriezienus ar atslēgu. Lai vadītājampalīdzētu pārvadāt jebkādu kravu, pat neplānotu, jumta stieņus var pārveidotpar jumta plauktu, kura nestspēja ir līdz pat 80 kg, un ļauj uzkraut velosipēdus,slēpes, jumta bagāžas kasti u.c.

Ikdienišķās raizes par savienojamībupagātnē atstāj multimediju sistēma Media Control ar plašām iespējām tāsekrāna perifērijā nostiprināt viedtālruni. Šīs inovatīvās, patentētās konstrukcijas personificē Dacia garu –gudru, praktisku, vienkāršu un ekonomisku.

Dacia raugās, lai tiktu apmierinātas tā klientu pamatvajadzības. Lai toīstenotu, tam jāsaprot, kas šie klienti ir. Lūk, mazliet informācijas par šīzīmola klientu loku:

-

-

-

-

-viņi ik gadu nobrauc apmēram12 000 km – gan pilsētas, gan ārpilsētas apstākļos.

Autobūves nozarē klientu gaidas un paradumi mainās. Dacia ir modernszīmols, kurš ieklausās savos klientos un ņem vērā bažas saistībā ar mobilitātesnākotni.

Neraugoties uz sabiedrībai pašlaik aktuālajiem vides izaicinājumiem, Daciair vienīgais ražotājs, kurš ikvienu automobili savā mazumtirdzniecības klāstāaprīko ar divu degvielu dzinējiem, kā arī pārdod pieejamu elektroautomobili – DaciaSpring. Pēdējos 18 gados ieviešot autobūves nozarē jaunas vēsmas, šiszīmols kā allaž ir gatavs nākamajai revolūcijai.

Galerija

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes