Preses relīze

dalīties

RENAULT ATKLĀJ GRAND KANGOO IAA MOBILITY IZSTĀDĒ MINHENĒ

• Trešajā Kangoo paaudzē, kas iznākusi 2021. gadā, tagad iekļauta versija ar septiņiem pamatīgiem, atsevišķiem, pārveidojamiem sēdekļiem • Šim jaunajam modelim ir līdz šim lielākais pasažieru salons un kravas zona, kas piemērota gan profesionāļiem, gan privātiem klientiem • Renault Grand Kangoo klāstā būs gan versija ar iekšdedzes dzinēju, gan elektriskā versija ar 265 km sniedzamību • Šis automobilis tiks atklāts pasaulei šī gada 5. septembrī IAA Mobility izstādē Minhenē

25 gadu laikā, kopš Renault Kangoo ir izveidojis ludospace (brīvā laika MPV) segmentu, ar savai klasei raksturīgo dizainu, praktiskumu un pirmajām bīdāmajām sānu durvīm Renault Kangoo joprojām iet līdzi laikam ir saglabājis savu novatorisko būtību.

Tas ir arī unikāls veiksmes stāsts – kopš 2011. gada Renault 50 valstīs visā pasaulē ir pārdevis vairāk nekā 4,4 miljonus Kangoo automobiļu, savukārt elektriskā versija ir bijusi ārkārtīgi populāra savā segmentā. Tajā ir labākais no abām pasaulēm – automobilis ģimenēm ar elegantu dizainu un plašumu un automobilis profesionāļiem plašā bagāžas nodalījuma un izturīguma dēļ.

Renault Kangoo klāstā, kas gadu gaitā ir pilnveidojies un nemitīgi ieviesis inovācijas, tagad ietverta arī garāka versija – Grand Kangoo.


VISAS KANGOO PRIEKŠROCĪBAS, VISAS INOVĀCIJAS UN VAIRĀK VIETAS


Jaunais Grand Kangoo ir tikpat praktisks kā standarta versija, tajā ir viss drošības aprīkojums un ērtības, kas vairo komfortu:


•trīs kārtīgi sēdekļi otrajā rindā un divi trešajā, kas ļauj ērti sasēdināt septiņus pieaugušos un padara šo automobili plašāku par jebkuru citu šajā kategorijā;

•savā klasē lielākais rādiuss ceļgalu augstumā trešās rindas pasažieriem (164 mm);

•vairāk nekā 58 litru pieejamās glabāšanas vietas, tostarp Easy Life bīdāmā atvilktne un glabāšanas paplātes zem grīdas otrajā rindā;

•500 litru bagāžas nodalījumu septiņvietīgajā versijā var paplašināt līdz 3750 litriem, izņemot aizmugurējos sēdekļus un nolokot priekšējo pasažieru sēdekli;

•pieci “īsti”, neatkarīgi aizmugurējie sēdekļi, kas ir bīdāmi, nolokāmi, atvelkami un izņemami, nodrošinot līdz pat 1024 sēdekļu konfigurācijām;

•3,11 m kravas garums, nolokot priekšējo pasažieru sēdekli;

•14 vadītāja atbalsta funkcijas, kas paaugstina drošību, ieskaitot 2. līmeņa autonomo braukšanu.


Tāpat kā Kangoo, interjera dizainā iekļauts ar tumšu koksni apdarināts vadības panelis, ērts salons un uzlabota ergonomika. Vadības panelis ir modernizēts, iekļaujot noteiktus E-Tech datus elektriskajai versijai.


Piekļuvi trešajai rindai atvieglo divas 83 cm platas bīdāmās durvis (par 18 cm platākas nekā Kangoo), zemais durvju slieksnis un nolokāmi sēdekļi otrajā rindā. Praktisks, jo tajā ir vieglāk iekāpt un izkāpt kopā ar citiem pasažieriem (pieaugušajiem vai pusaudžiem) vai ievietot bērnu drošības sēdekli, to droši nostiprinot ar Isofix stiprinājumiem.


Grand Kangoo var izmantot jebkādam mērķim. Standartā pieejams ar stiklotām paceļamajām bagāžas durvīm, taču to var aprīkot arī ar atveramām aizmugurējām durvīm eņģēs un 2/3–1/3 stiklojumu, kas atvieglo piekļūšanu bagāžas nodalījumam – īpaši tad, ja ir ierobežots griestu augstums.


Plašais salons ir ideāli piemērots ģimenēm, kas meklē automobili regulārai lietošanai ar septiņām lielām vietām, un nodrošina maksimālu ērtumu visu izmēru pasažieriem.


Šis automobilis ir arī ideāli piemērots bērnu aprūpes speciālistiem, jo tajā ir pieci sēdekļi ar Isofix stiprinājumiem, ergonomiskas vietas bērniem drošības sēdekļos vai uz paliktņiem, to var izmantot transportam pēc pieprasījuma, jo spēj ērti uzņemt septiņus pieaugušos, un katru sēdekli var viegli pabīdīt vai mainīt konfigurāciju (piemēram, 2/2/2), lai pasažieri var iekārtoties vēl ērtāk.


Jaunā Grand Kangoo E-Tech Electric jaunajam 45 kWh (pilnībā izmantojams) litija jonu akumulatoram ir astoņi neatkarīgi un viegli remontējami moduļi, un tas nodrošina dzinējam līdz pat 265 km sniedzamību WLTP režīmā – ar to pilnībā pietiek lielākajai daļai ikdienas braucienu, radot zemas izmaksas īpašniekam un lietotājam.


Uz 10 minūtēm piestājot 80 kW līdzstrāvas uzlādes punktā, var atgūt 80 km sniedzamību.

Šiem akumulatoriem ir astoņu gadu vai 160 000 km nobraukuma garantija. Šajā laikā tos nomaina bez maksas, ja to ietilpība samazinās zem 70 % no “optimālā stāvokļa”.


Jauno Grand Kangoo E-Tech Electric darbina 90 kW dzinējs ar 245 Nm tūlītēji pieejamo griezes momentu, tādēļ tas brauc plūstoši visās situācijās. Varat pārslēgties uz Eco braukšanas režīmu, kas samazina jaudu līdz 56 kW un ierobežo automobiļa ātrumu pie 110 km/h, optimizējot sniedzamību.


Varat izvēlēties jebkuru no trim reģenerācijas bremzēšanas režīmiem:


•Sailing (B1), kas nodrošina ierobežotu reģenerāciju un ir visefektīvākais brīvi plūstošā satiksmē uz šosejām;

•Drive (B2) – sākotnēji iestatītais reģenerācijas režīms dažādām situācijām (reakcija, jums paceļot kāju no bremžu pedāļa, ir līdzīga, kā automobilī ar iekšdedzes dzinēju);

•Brake (B3) – nodrošina maksimālu reģenerāciju un ir visefektīvākais satiksmes sastrēgumos un braucot pa kalnu ceļiem.


Parastajai hidrauliskajai bremžu sistēmai ir ARBS (Adaptative Regenerative Brake System – adaptīvā reģenerācijas bremžu sistēma), kas maksimāli ļauj reģenerēt enerģiju.


Dažādās vilces un bremzēšanas režīmu kombinācijas papildina sešus dažādus braukšanas režīmus, optimizējot komfortu un sniedzamību atkarībā no jūsu braukšana stila un satiksmes apstākļiem.


Visu informāciju par braukšanas režīmu, kuru esat izvēlējušies, elektriskās strāvas pārvaldību un vadītāja atbalsta sistēmām var skatīt 10 collu pilnībā digitālajā un individuāli pielāgojamajā papildu krāsu vadības panelī.


Lai visos gadalaikos nodrošinātu maksimālu sniedzamību, jaunajam Grand Kangoo E-Tech Electric ir regulējama divu zonu klimata vadības sistēma ar siltumsūkni, kas silda salonu ziemā un dzesē vasarā, izmantojot tādu pašu principu, kā virzienmaiņas gaisa kondicionierī. Apsildes sistēma savāc kalorijas no automobiļa ārpuses un ienes tās iekšpusē, savukārt dzesēšanas sistēma izvada kalorijas ārā no pasažieru salona.

Siltumsūknis darbojas optimāli, ja temperatūra ir -15 °C un +15 °C diapazonā. Tas ne vien nodrošina pirmklasīgu klimata kontroli, bet arī gādā par līdz pat 30 km tālāku sniedzamību, jo neapsilda pasažieru salonu tikai ar apsildes rezistoriem, kas izmanto enerģiju no vilces akumulatora.


Visbeidzot – Grand Kangoo E-Tech Electric ir papildu apsildes sistēma, vējstiklā, priekšējos sēdekļos un stūrē, kas nodrošina vēl vairāk komforta ziemā, minimāli ietekmējot akumulatoru.


Jaunajam Grand Kangoo E-Tech Electric ir divu veidu lādētāji:

o22 kW ātrais maiņstrāvas lādētājs, ar kuru var papildināt akumulatoru no 15 % līdz 80 % 2 stundās un 40 minūtēs;

o22 kW maiņstrāvas – līdzstrāvas 80 kW lādētājs (standarta), kas nodrošina papildu 170 km sniedzamību 27 minūtēs.


Ar šādu lādētāju piedāvājumu tiek apmierinātas visas Grand Kangoo E-Tech Electric lietotāju braukšanas prasības.


Papildus 22 kW lādētājam akumulatoram ir dzesēšanas sistēma ar šķidrumu un elektriskā pretestība, kas nodrošina pareizo temperatūru, lai saglabātu sniedzamību un saīsinātu uzlādēšanas laiku.


Visbeidzot – viedtālruņa lietotne MyRenault vai Renault Easy Link multivides sistēma (standartā) jaunajam Grand Kangoo E-Tech Electric nodrošina noteiktus savienotos pakalpojumus, piemēram:


•ieplānojot akumulatora uzlādi un attālinātu akumulatora statusa uzraudzību;

•ieplānojot pasažieru salona uzsildīšanu vai atdzesēšanu pirms brauciena;

•palīdzot atrast uzlādēšanas stacijas jūsu maršrutā;

•palīdzot atrast galapunktus, kurus varat sasniegt ar atlikušo akumulatora uzlādi.



Šis modelis būs pieejams arī ar divu veidu iekšdedzes dzinēju atbilstoši jaunākajiem izmešu standartiem (Euro 6E):

•130 ZS benzīna BVM6 vai EDC7 dzinēju – daudzpusīgu, dinamisku, degvielas ziņā efektīvu pat tad, ja ved septiņus pasažierus;

•dīzeļdegvielas 95 ZS BVM6 dzinēju – efektīvu un ekonomisku.


Jaunajā Renault Grand Kangoo klāstā būs trīs versijas, kas izstrādātas atbilstoši precīzām klientu vēlmēm un vajadzībām:


•Authentic – ar visu nepieciešamo aprīkojumu uzņēmumiem vai klientiem, kuri vēlas savu automobili izmantot gan privātiem, gan darba braucieniem;

•Equilibre – vietējām pašvaldībām, kas vēlas nodrošināt ērtus un ekonomiskus pasažieru transporta pakalpojumus ar pozitīvu ietekmi;

•Techno – ģimenēm un tirgotājiem, kas vēlas pilnīgu komfortu un drošības standartus, izteiksmīgu dizainu un praktisku aprīkojumu, piemēram, jumta sliedes ērtai jumta bagāžas nodalījuma uzstādīšanai.


Grand Kangoo, sākot no Authentic līmeņa, standartā ir elektriski regulējami aizmugurējie logi, atpakaļskata kamera, easylink multivides ekrāns un savienotie pakalpojumi.


Pasūtīšana sāksies šī gada beigās, savukārt piegāde – 2024. gada sākumā.


MOBĒŽA – IZCILĪBAS CENTRS ELECTRICITY IETVAROS


Kopš 1997. gada Mobēžas rūpnīcā, kas atrodas Odefransā (Hauts-de-France), Francijas ziemeļos, top Kangoo visai pasaulei.


Šī rūpnīca kopā ar Duē (Douai) un Ruīzas (Ruitz) rūpnīcām veido jauno ElectriCity – Eiropas lielāko un konkurētspējīgāko elektroautomobiļu ražošanas centru, kurā līdz 2025. gadam Renault plānots ražot 480 000 elektroautomobiļus gadā.


Centienos industrializēt jaunā Kangoo jaunākās pasažieru un dienesta automobiļu versijas, kā arī partneru Mercedes un Nissan automobiļus, vienlaikus garantējot maksimāli kvalitatīvu ražošanu, Renault šajā rūpnīcā ir ieguldījis 450 miljonus eiro un ierīkojis jaunu akumulatoru salikšanas darbnīcu.


Jaunā Electric Kangoo E-TECH elektromotors un lādētāji ir ražoti Renault Klē (Cléon) rūpnīcā Normandijā (uz ziemeļrietumiem no Parīzes).


Lai veicinātu Renault Kangoo dažādo versiju panākumus un topošā elektriskā Renault 4 industrializāciju, Mobēžas rūpnīca 2023. gadā apstiprināja pirmo rekrutēšanas kārtu, pieņemot darbā 200 pastāvīgos darbiniekus. Šī darbā pieņemšanas akcija ir daļa no sociālā līguma “Renault rūpnīcu nākotnei Odefransā”, kuru 2021. gada 8. jūnijā, izveidojot ElectriCity industriālo klasteri, parakstīja visas arodbiedrības. Ziņots, ka šajā centrā no šī brīža līdz 2024. gadam kopumā tiks izveidotas 350 darba vietas.


Mobēžas rūpnīcā strādā 2500 darbinieku.



Sekojiet jaunākajām Renault zīmola ziņām mediju tīmekļa vietnē.


Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes