Preses relīze
Dacia Sandero pārdošanas apjoms, salīdzinot ar iepriekšējo gadu,pieauga par 24 % līdz 138 978 automobiļiem. Kopš 2017. gada Sanderoir mazumtirdzniecības klientiem visvairāk pārdotaisautomobilis Eiropā.
Dacia Duster pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2022. gada pirmopusi, pieauga par 13 % un sasniedza 111 891 vienību. Šis modelissaglabāja savu vietu uz podesta starp mazumtirdzniecības klientiem Eiropā pārdotajiemSUV.
2023. gada pirmajā pusē tika realizēti 50 569 DaciaJogger. Tādējādi kopš Jogger iznākšanas pārdots jau vairāk nekā 100000 šī modeļa vienību. Hibrīdpiedziņa turpina izaugsmi, un aplūkotajā periodāveidoja vairāk nekā ceturto daļu klientu pasūtījumu.
Spring pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2022. gada pirmo pusi,pieaudzis par 38 % līdz 27 438 automobiļiem. Spring irsaglabājis savu vietu uz podesta starp mazumtirdzniecības klientiem Eiropāpārdotajiem elektroautomobiļiem.
SPĪDOŠI REZULTĀTI VISOS LIELAJOS EIROPASTIRGOS
Eiropas pasažieru auto tirgū,kurš kopumā pieauga par 17,5 %, Dacia pārdošanas apjomspalielinājās par 29,5 %.
Dacia tirgus daļa gada laikā palielinājās par 0,4procentpunktiem līdz 4,5 %.
Tirgus segmentā, kurā Daciapārstāvēta visilgāk – automobiļu pārdošanā mazumtirdzniecības klientiem –,zīmola daļa pieauga līdz 8,4 %, un tas pirmo reizi pakāpās uz otro vietu.Iepriekš Dacia rekordu sasniedza 2022. gadā, kad tā tirgus daļa pasažieru automazumtirdzniecībā pieauga līdz 7,6 %.
DACIA AR SAVUIZAUGSMI UN STRATĒĢISKO DZIŅU IZVIRZĀS VADĪBĀ
Dacia turpināja īstenot savu stratēģiju un 2023. gada kāpinājapārdošanu, kuras balsts ir četri tās galvenie modeļi. Tagad tiem ir jaunāaprīkojuma versija Extreme, kas iemieso zīmolam raksturīgās ar aktīvudzīvesveidu pie dabas saistītās vērtības, un jau gūst ievērojamus panākumus,pasūtījumu skaitam dažos mēnešos pārsniedzot 45 000 vienību. Tasnostiprina pārliecību, ka zīmola jaunā nostāja klientus ļoti apmierina.
Aktīvā dzīvesveida koncepciju Daciatagad ceļ jaunos augstumos: pavisam nesen zīmols paziņoja par plāniempiedalīties Pasaules rallijreida čempionātā, kurā sacīkšu prototipi izmantos Aramcosintētisko degvielu. Spilgtākais mirklis būs zīmola iznāciens Dakārasrallijreidā 2025. gadā.
Dacia kļūst arī par vadošo UTMB® World Seriespartneri un Dacia UTMB® Mont-Blanc nosaukuma partneri.
“Daciaveiksmes stāsts turpinās, kopējam pārdošanas apjomam pieaugot par 24 %.Pirmo reizi vēsturē Dacia sasniegusi otro vietu Eiropā pēc pārdošanasapjoma mazumtirdzniecības klientiem. Tas parāda to, ka mūsu stratēģija saskanar mūsu klientu vajadzībām.
Šie rezultāti irsaistīti arī ar faktu, ka mūsu zīmols nemitīgi mainās. Nesen pieņēmām lēmumuizvērst aktivitātes brīvā dabā – sākot no 2025. gada mēs piedalīsimiesrallijreida sacīkstēs ar sintētiskajām degvielām un paplašināsim partnerību ar UTMB®World Series.”
Ksavjē Martinē(Xavier Martinet), Dacia mārketinga, pārdošanas un darījumu vecākaisviceprezidents.
*Mazumtirdzniecības klientiem pārdoto pasažieruautomobiļu apjoms Eiropā. Eiropas valstu saraksts ar pārdošanas apjomu pēcklientu kanāla (Dataforce dati): Austrija, Beļģija, Horvātija, ČehijasRepublika, Dānija, Somija, Francija, Vācija, Ungārija, Itālija, Luksemburga,Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Rumānija, Slovākija, Slovēnija,Spānija, Zviedrija, Šveice, Apvienotā Karaliste
PARDACIA
1968. Renault Group dibinātaisuzņēmums Dacia vienmēr ir piedāvājis automobiļus ar vislabāko cenas unkvalitātes attiecību, pastāvīgi no jauna definējot būtiskāko. Kopš 2004. gadaDacia ražotie auto ir pieejami visā Eiropā un arī Vidusjūras reģiona valstīs.Revolucionārais Dacia zīmols piedāvā vienkāršus, daudzfunkcionālus un uzticamusautomobiļus, kas atbilst klientu dzīvesveidam. Dacia modeļi ir kļuvuši partirgus paraugiem: Sandero – visvairāk pārdotais auto privātajiem klientiemEiropā kopš 2017. gada; Duster – privātajiem klientiem vispieejamākais SUV kopš2018. gada; Spring – pieejamās elektromobilitātes čempions Eiropā; Jogger –daudzpusīgs C segmenta ģimenes auto. Dacia ir Renault Group zīmols, kaspārstāvēts 44 valstīs. Kopš 2004. gada uzņēmums Dacia ir pārdevis vairāk nekā7,5 miljonus automobiļu.