Preses relīze
RenaultArkana, kas tika laists klajā 2020. gada oktobrī, jau iriepriecinājis 163 000 īpašnieku visā Eiropā. Baltijas pircēji ir iegādājušies957 šī īpatnējā kupeja, no tiem 258 Latvijā. Arkana, Austral unelektriskais Megane E-Tech ir galvenie modeļi Renault centienosieņemt līderpozīcijas kompakto SUV segmentā.
Arkanaar savu Coupe SUV stilu, kurā apvienots spars un plašums, veido jaunusnoteikumus, un pašlaik ir pārdošanā tirgos vairākos kontinentos – noAustrālijas, Jaunzēlandes un Japānas līdz Izraēlai un pat Čīlei. Augstākālīmeņa versijas – R.S. Line un E-Tech Engineered piedāvā papilduraksturu un sparu un ir lielā mērā ietekmējušas šī modeļa panākumus (tās veido53 % no kopējā pārdošanas apjoma Eiropā 2023. gadā). Visvairāk pārdotāpiedziņa ir E-tech full hybrid 145 ZS (63 % no pārdošanas apjomaEiropā 2023. gada pirmajos sešos mēnešos).
Šim dzinējam tirgūnav līdzinieku – baudījums pie stūres, ko tas sniedz, ir nepieredzēts, unenergoefektivitāte – izcila. Šis ir otrais kritērijs, kuram pircēji pievēršuzmanību, izvēloties automobili – aiz dizaina*. *NCBS aptauja, 2022. finanšu gads
JAUNSIZSKATS
Jaunajā Arkana,kuru Renault atklāj šodien, sākotnējā plūstošā sajūta, pašpārliecinātāizteiksme un jaudīgā uzbūve apvienota ar Renault jauno identitāti, kasļauj pacelties vēl augstāk “Nouvelle Vague” jaunajā vilnī. Nouvel’Rlogotips ir iebūvēts režģī, lukturus savienojošās Deep Glossy melnāsjoslas centrā. Šī virsma ir vienā līmenī un gluda, tādēļ vēl elegantāka.
Nouvel’R logotipadizains veido pamatu jaunam rakstam uz režģa – ar nolūku nestrukturētam dimantuizkārtojumam, kas atbalso centrālo formu. 3D efekts uz dimantu malām šķietamitos iegriež un piešķir dziļumu. Atkarībā no aprīkojuma versijas (Evolution,Techno vai Esprit Alpine), šie elementi būs ar melnu, Satin hromavai Dark hroma apdari, tādējādi norādot uz pāreju augstākā līmenī.Augšējā režģa vertikālais raksts kopskatu padara saskaņotāku ar režģi buferapamatnē.
Aerodinamiskālāpstiņa, kas kļuvusi par R.S. Line un E-Tech Engineered versijaspazīšanās zīmi, tagad redzama uz bufera Techno un Esprit Alpine aprīkojumaversijās. Techno versijā lāpstiņa ir tādā pašā krāsā kā virsbūve,savukārt Esprite Alpine versijā – Satin pelēkā tonī.
Logotips bagāžasnodalījuma durvju centrā ir Dark hroma krāsā, pieskaņojoties logotipampriekšpusē, kā arī burtiem un izpūtējam. Lukturiem ir viegli dūmakainikristālam līdzīgi pārsegi, kas piešķir modernu niansi.
Hroms uzdekoratīvajām detaļām (režģa, logu apmalēm utt.) atkarībā no versijas iraizstāts ar melnu, Satin melnu vai Deep Glossy melnu pārklājumu.
JAUNĀESPRIT ALPINE APRĪKOJUMA VERSIJA
Tāpat kā neseniznākušajiem modeļiem Renault klāstā jaunajam Arkana klāstaaugšgalā tagad ir arī sportiski elegantā Esprit Alpine aprīkojumaversija – kas skaisti sader ar automobiļa personību.
Viena no eksterjeraiezīmēm ir Satin pelēkā lāpstiņa uz priekšējā bufera. Cita iezīme ir Shalepelēka emblēma, kas iestrādāta Deep Glossy melnajā spārna apdarē.Automobilim ir arī jauni 19 collu dekoratīvi riteņi, kas piešķir papildu cēlumuun sportiskumu. Jauns elerons, kura forma pielāgojas jumtam, pastiprinaaizmugurējās daļas arerodinamiku.
Iekšpusē sēdekļosizmantota Eco Tep (10 % bioloģiskas izcelsmes materiāli) materiālaun zamša imitācijas kombinācija (vairāk nekā agrākajos R.S. Line un E-TechEngineered augstākās klases modeļos). Tagad sēdekļiem ir zilas horizontālasnošuves un Alpine logotips uz atzveltnes, savukārt drošības siksnas rotādivas zilas strīpas.
Durvju iekšpusei unstūrei ir sarkanas, baltas un zilas nošuves, savukārt priekšējā paneļa apšuvumspret pasažieri priekšējā sēdekļi līdzinās šīferim, radot elegantu, neuzbāzīguiespaidu.
Lai kādu piedziņujūs izvēlētos, jaunā Arkana Esprit Alpine vadītāja vietā ierīkots e-shifterātrumu pārslēgs bez mehāniskiem kabeļiem.
VIENKĀRŠĀKSKLĀSTS UN VAIRĀK ĒRTĪBU
Jaunā Arkanaklāsts ir sašaurināts līdz trim apdares versijām: Evolution, Techno un EspritAlpine.
Evolutiontagad standarta aprīkojumā iekļauta navigācija Renault EASY LINKinformācijas un izklaides sistēmā, kas nodrošina arī bezvadu savienojumu ar AndroidAuto un Apple CarPlay. Digitālais ekrāns vadības panelī joprojāmseptiņas collas pa diagonāli, taču tagad informāciju parāda plašākā laukumā.
Techno versijā irne vien virsbūvei pieskaņota aerodinamiskā lāpstiņa, bet arī saglabāti tādipaši riteņi kā R.S. Line un E-Tech Engineered versijām. Logotipsun burti aizmugurē ir Satin hroma krāsā.
Ar šo modeli tiekieviesta jauna virsbūves krāsa – Midnight zila, un tam var izvēlētiestās pašas piedziņas: E-Tech full hybrid 145 ZS, benzīna mild hybrid140 ZS vai 160 ZS.
E-TECHFULL HYBRID 145 ZS PIEDZIŅA AR E-SAVE REŽĪMU
Baudījums piestūres, braucot ar E-Tech full hybrid 145 ZS piedziņu nelīdzinās nekamcitam – elektriskajā režīmā braukšana ir plūstoša, tomēr vienlaikus sparīga unefektīva. Tajā apvienoti divi elektromotori (36 kW galvenais motors un 18 kWaugstsprieguma startera ģenerators) ar četru cilindru, 1,6 litru 69 kW (94 ZS)benzīna dzinēju, intelektisku dažādu režīmu “dog box” tipa pārnesumu kārbu bezsajūga un 1,2 kWh akumulatoru.
Pārnesumkārbapārvalda četrus pārnesumus benzīna dzinējā un divus pārnesumus galvenajāelektromotorā. Citiem vārdiem – izmantojot E-Tech full hybrid piedziņu,jums ir pieejamas 14 iespējamās dzinēja un motora kombinācijas, kas ļaujoptimizēt energoefektivitāti.
Šo automobiliiedarbināšanas laikā vienmēr darbina elektromotors. Ar elektromotoru tas vardarboties pat 80 % laika, braucot pa pilsētu, samazinot patēriņu par40 % salīdzinājumā ar standarta benzīna dzinēju. Efektīvā piedziņa ļaujsamazināt CO2 izmešu daudzumu līdz pat 105 g/km, kas šajā kategorijāir izcils rādītājs. Jūs varat ne vien baudīt klusumu elektriskajā režīmā, bet arīizbaudīt auto vadīšanas ērtības, jo nav jāapstājas, lai uzlādētu akumulatoru.
Jaunā ArkanaE-Tech full hybrid 145 ZS piedziņai ir e-save funkcija. Varatto izvēlēties automobiļa centrālajā ekrānā pie automobiļa iestatījumiem vai kābraukšanas režīmu versijās, kuru aprīkojumā ir MULTI-SENSE iestatījumi.Šī funkcija notur akumulatora uzlādes līmeni vismaz 40 %, lai jums būtupapildu rezerve braukšanai elektriskajā režīmā, ja nepieciešams, vai palīdzētudzinējam, braucot augšup stāvās nogāzēs.
PATĪKAMAAUTOVADĪŠANAS PIEREDZE
JaunaisArkana ir būvēts uz Alianses izstrādātās CMF-B modulārāsplatformas. Šī platforma ir izslavēta tās efektivitātes un sniegtā braukšanasbaudījuma dēļ, izcilā daudzpusīguma, augsta līmeņa manipulēšanas iespēju un lieliskākomforta dēļ.
Papildus automobiļapārliecinošajai saķerei ar ceļu jaunā Arkana aizmugurējie riteņipielāgojas, lai saglabātu izcilu stabilitāti, lielā ātrumā izbraucot līkumus.Sāniskā kustība ir ierobežota pat uz visgrambainākajiem ceļiem. Precīzā untiešā stūre uzlabo šasijas veiktspēju, savukārt īsais apgriešanās diametrs(11,2 metri) nodrošina papildu veiklību.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.